Oon ostamas uutta näyttöö ja tommost oon miettinyt, mutta tos on reso 1920x1200. Ja mul on Radeon club 3D 1950 pro-näyttis eli en kai sitt pysyty pelaamaan vanhalla näyttiksel kun pasianssii...
Täl hetkel on kuvaputki monitori 17" - pystyykö toi näyttis pyörittää ees käyttistä tollasel ruudulla siis toi 1920 tft-näyttö? Mut LCD-näytöt ei kai värise silleen....ku kuvaputki - mut pelaamisesta ei varmaan tuu mitään
Acer P243W 24'' -näyttö
3
1167
Vastaukset
- pjot
tai kuvaputki näyttö 17" oli itsellänikin viimeiset 5V.Viikon ollut 22" wide 1680x1050 ja ihan järkihankinnalta tuntuu.Tosin samalla ostin 8800gts kortin ja kaikki pelit pyörii tuolla natiiviresolla ja useimmat vielä asetukset tapissa.Ainoastaan Crysis ei pyöri aivan tapissa mutta toki 1680x1050 no-aa.muut medium ja high välillä.
Natiiviresoluutiolla sinun näytöllä tuskin mikään näytönohjain riittää pyörittämään pelejä.
Onneksi näissä saa resoluution alhaisemmaksikin ja tuskin se kuvanlaatu hirveästi kärsii.
Juu ei "värise" l. todennäköisesti säästää silmiä.
Käyttis ja kaikki 2D sovellukset toimii natiiviresoilla.Tosin olen itsekin vaihtanut natiiviresoluution 1280x960 kun tuntuu paremmalle.Pjotr.Peleissä sen resoluution voi näissä lcd näytöissäkin valita pienemmäksikuin se natiivi ja tuskin se kuvan laatu siitä hirveästi kärsii.
- JOonatan
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Pjotr.Peleissä sen resoluution voi näissä lcd näytöissäkin valita pienemmäksikuin se natiivi ja tuskin se kuvan laatu siitä hirveästi kärsii.
Tota noin oon luullu, että paneeli-näytöis ei kandeis säätää natiivii-resoo tai ei siis kunnol voi vai säädetäänkö se pelistä?
Ehkä toi on vähän liian kova reso - mun koneelle ja kts. 19-20" paneelia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429