Noni...
eli mulla sukset atomic sx9 ja siteet 4TIX 310
Paino on 73kg lasken melko lujaa. Lasken kunnostetulla rinteellä.
Laitoin säädöiksi eteen noin 6.2 ja taakse noin 6.5
onko tämä hyvä?
DIN-arvo kunnossa?
: DSA
4
1729
Vastaukset
- Seurannut-67
muut säädöt kunnossa?
- <(*_*)>
Dinit kannattaa laittaa aina vähän isommille kuin mitä itse painaa. Itselläni on dinit 5-9:ssä vaikka painan vain 43kg.
- aloittelija-80
Mitenkä se DIN-arvo lasketaan?
Nuilla suksilla laskee monetkin niin ei tarviis aina käydä vuokraamossa niitä laittamassa.- että sillee: D
oma paino jaetaan kymmenellä ja vähennetään yksi.
Mitäs seurannut meinasi muilla säädöillä?
mitään muuta en ole suksissa säätänyt kun DIN-arvot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621