C2D Kellotusehdotuksia

guji

Ehdottakaa, miten koneeni kannattaisi kellottaa.
Kone: asus p5k, c2d E6750, 4 x kingston 667 MHZ 1 Gb. Vakiojäähy.

Eli mitkä kellotaajuudet ja voltit kannattais laittaa, jotta kone pysyisi vakaana. Kannattaako muisteja kellottaa?

11

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopiammat..

      muistit, väh. 800 mielummin 1066mhz, noilla muisteilla ei tuota prossaa paljon kellotella

      • prossu enemmin

        Osta enemmin amd:n prossu ovat edullisempia ja parempia kuin mitkään intelin c2d prossut. Nämä intelin prossut kun käyvät aika kuumina verrattuna amd:n prossuihin


      • AMD:inesi...
        prossu enemmin kirjoitti:

        Osta enemmin amd:n prossu ovat edullisempia ja parempia kuin mitkään intelin c2d prossut. Nämä intelin prossut kun käyvät aika kuumina verrattuna amd:n prossuihin

        AMD se vika että jos käy viileänä niin ei ole tehojakaan.


      • himokellottaja
        AMD:inesi... kirjoitti:

        AMD se vika että jos käy viileänä niin ei ole tehojakaan.

        Siis AMD prossut just käy kuumana, ja siksi huonoja kellottumaan. paras valita C2D kellotukseen on E6420. tiedän kokemuksesta. itselläni on E6850 joka on tehokkain tuplaydin prossu ja vakiona 3,0ghz


      • amd:n prossu käy viileämpänä
        himokellottaja kirjoitti:

        Siis AMD prossut just käy kuumana, ja siksi huonoja kellottumaan. paras valita C2D kellotukseen on E6420. tiedän kokemuksesta. itselläni on E6850 joka on tehokkain tuplaydin prossu ja vakiona 3,0ghz

        Kyllä se vaan niin on että amd:n prossut käyvät viileämpinä kuin nämä intelin mitkään C2D prossut ne ovat samanlaisia kuin pentium 4 prossun ja lämpiävät liikaa. Sori vaan intel faneille oman amd athlon 64 x2 prossun lämmöt ovat vaan 32-39 ja coolerina on amd:n oma boxed cooleri. Ennemmin minä ostaisin amd athlon 64 x2 5000 prossun joka on nopeampi kuin tuo ehdottamasi intelin C2D E6420 prossu. Ihan myös sen takia ostan amd:n ennemmin kuin intelin koska intelin E6420 prossu on ylihintainen kun verrataan amd:n vastaavaan prossuun.


      • ammattilainen
        amd:n prossu käy viileämpänä kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on että amd:n prossut käyvät viileämpinä kuin nämä intelin mitkään C2D prossut ne ovat samanlaisia kuin pentium 4 prossun ja lämpiävät liikaa. Sori vaan intel faneille oman amd athlon 64 x2 prossun lämmöt ovat vaan 32-39 ja coolerina on amd:n oma boxed cooleri. Ennemmin minä ostaisin amd athlon 64 x2 5000 prossun joka on nopeampi kuin tuo ehdottamasi intelin C2D E6420 prossu. Ihan myös sen takia ostan amd:n ennemmin kuin intelin koska intelin E6420 prossu on ylihintainen kun verrataan amd:n vastaavaan prossuun.

        Siis ootko ihan tyhmä kun rupeet mulle väitteleen näistä jutuista. Mun edellinen prossu oli athlon 5600 ja nykyinen on c2d e6850. Kun sitä 5600 ei voi kellottaa kun 3400mhz kunnes ohjelmat kaatuu. tää E6850 kellottuu helposti 3.8ghz. 5600 tarvittava virta 89w nykyisessä 65w


      • tyhmä ammattilainen
        ammattilainen kirjoitti:

        Siis ootko ihan tyhmä kun rupeet mulle väitteleen näistä jutuista. Mun edellinen prossu oli athlon 5600 ja nykyinen on c2d e6850. Kun sitä 5600 ei voi kellottaa kun 3400mhz kunnes ohjelmat kaatuu. tää E6850 kellottuu helposti 3.8ghz. 5600 tarvittava virta 89w nykyisessä 65w

        Taidat olla vähän tyhmä ammattilainen. Kyllä se vaan amd:n prossut käyvät paljon viileämpinä kuin intelin prossut. Ja mitä amd:n virrankulutukseen tulee niin kyllähän näitä amd athlon 64 x2 prossuja on saatavana EE versiona eli 65W. Ja taitaapa uusimmat amd:n prossut toimia 45W että näin.


      • 65W
        ammattilainen kirjoitti:

        Siis ootko ihan tyhmä kun rupeet mulle väitteleen näistä jutuista. Mun edellinen prossu oli athlon 5600 ja nykyinen on c2d e6850. Kun sitä 5600 ei voi kellottaa kun 3400mhz kunnes ohjelmat kaatuu. tää E6850 kellottuu helposti 3.8ghz. 5600 tarvittava virta 89w nykyisessä 65w

        Ei pidä paikkaansa intelin prossun kohdalla kerta prossusi on kellotettu niin kyllä se kuluttaa vähintään sen 89W virtaa ellei jopa enemmänkin.


    • vähintään olla

      1066mhz

      • guji

        Miksikäs niin?


      • takia..
        guji kirjoitti:

        Miksikäs niin?

        että sullahan on nyt 667mhz muistit ja ton prossan fsb 1333 eli 2x667, jos ostat vaikka kasisataset tai 1066mhz muistit niin väylää voi emon niin sallisessa nostaa ja muistit pysyy mukana, näin ainakin miä pähkäilen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe