onko ketään tulossa kuusamon ammatti-instituuttiin media-assistentti linjalle???
olisi mukava tutustua kun en tunne ketään toista joka olisi sinne menossa!
kuusamo
5
250
Vastaukset
- Metalli poika
Olen ollut jo vuoden kone- ja metallialalla ja voin sanoa että on hyvä paikka vaikka nyt eri linja onkin! Asuntolakin on ihan hyvä jos sinne menet... Eikä opettajissakaan ole valittamista.
- Metalli poika
Mistä päin olet tulossa?
- tyttönen
...suomussalmelta päin:)
toivottavasti siellä sitten on mukavaa porukkaa - Metalli poika
tyttönen kirjoitti:
...suomussalmelta päin:)
toivottavasti siellä sitten on mukavaa porukkaaMinä oon Pudasjärveltä, ei tulla samalla linja-autolla... Juu on mukavaa porukkaa siellä.
Kiinnostaisko mailailla mun kans?
Oletko käynyt monesti Kuusamossa? - tyttönen
Metalli poika kirjoitti:
Minä oon Pudasjärveltä, ei tulla samalla linja-autolla... Juu on mukavaa porukkaa siellä.
Kiinnostaisko mailailla mun kans?
Oletko käynyt monesti Kuusamossa?laita mailia tulemaan osoitteeseen: [email protected]
onhan tuota tullut käytyä siellä jonkin verran mutta aika harvakseen....
asuu muuten tuttuja pudasjärvellä!
siskon poikafrendi asustelee siellä=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803