venezuelan rahauudistuksen myötä miten siellä rahat vaihtuneet? eli onko liikenteessä vanhoja ja uusia rahoja sekaisin? ja minkä kokoisia rahoja siellä on?
Enkä kysy nyt miten/mitä/missä kannattaa vaihtaa!
setelit sekaisin?
4
1619
Vastaukset
- tietoa
Juuri tulin Venetzuelasta. Setelit on sekaisin, joten vaihtaessa pitää olla tarkkana. Toisaalta uusien ja vanhojen setelien ero on helppo eli kolme nollaa pois. Vaihda rahat sellaisella kauippiaalla joka on päivittäin samassa paikassa. Ne ei huijaa paitsi vaihtkurssia yrittävät huonoksi.
- perusturisti
kiitos sulle asiallisesta vastauksesta! siellä vissiin voi tinkiä rahaa vaihtaessa jos on hajulla millä kurssilla ne vaihtaa? minkä arvoisia (10?200?10000?)seteleitä siellä oli (uudet/vanhat)?
- koko ja kurssi
perusturisti kirjoitti:
kiitos sulle asiallisesta vastauksesta! siellä vissiin voi tinkiä rahaa vaihtaessa jos on hajulla millä kurssilla ne vaihtaa? minkä arvoisia (10?200?10000?)seteleitä siellä oli (uudet/vanhat)?
Pienen harjoittelun jälkeen aloin toimia näin: Vaihdoin yleinsä 100 € kerralla ja lopuksi 50 €, koska bolivareja ei voi vaihtaa takaisin euroiksi. Rahaahan tuolla ei paljon mene jos on all include mestassa. Meillä meni kun piti tuoda kaikkea mahdollista kuten: Rommia, sikareita, rättejä, paljon aitoja helmiä, musaa jne.
Sinun on helppo laskea paljonko tulee bolivareja. Siis 100 eurolla pitää saaada vähintään 600000 bol tai 600 fbol (uusia). Minun tavoite oli 1 €=6500 bol. Yleinsä tuli uutta ja vanhaa sekaisin. Setelien koot. 1000, 5000, 10.000, 20.000, 50.000 ja 100000. Uudet vastaavasti mutta kolme nollaa pois. Uusissa 1000 bol on 1 fbol ja sekin kolikkona.
kurssi
- Tanja**
Minä ainakin vaihdoin ihan hotellin respassa. Helppoa, nopeaa, eikä tarvinnut kiikuttaa paljon rahaa missään mukanaan. Kurssina oli kokoajan se vähän päälle kuusi per euro. Vanhoja ja uusia seteleitä saa tosiaan ihan sekaisin, mutta helppo ne on erottaa. Eikä siinä hotellin respassa kyllä kuseteta, näin uskallan väittää.
Mulla meni koko reissulla rahaa yhteensä 60 euroa. :) Tosin kaveri makso saarikierroksen jne. Järjettömän isoa kassaa ei siis kannata ottaa mukaan, ellei tosissaan aijo shoppailla. Itselle kun riitti pari rommipulloa ja muutamat kahvipaketit, niin ei ne satunnaiset vesipullot ja simpukkakoristeiden ostot rannalta lapsilta paljon maksaneet. Hotellin ruokaan en ehtinyt viikossa kyllästyä, kun tarjolla oli aina possu/lehmä, kana ja kala vaihtoehdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882