Marmaris Yunus Hotelli

Tiitu

Hei

Varasin matkan Marmarikseen Yunus Hotelliin.
Esitteen mukaan hotelli on uusittu vuonna 2006.
Onko kellään kokemusta hotellista, olis kiva kuulla.

28

6289

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 67890

Pojat kalliita, pahan hajuisia ja "pieniä".

• hyvä sijainti

Hotelli sijaitsee oivall paikalla rannan lähellä. Ystävällistä henkilökuntaa ja etenkin omistaja.
      Poikkikadulla rannassa viihtyisä DilekBar, jossa todella mukavaa henkilökuntaa ja omistaja Turhan on loisto tyyppi. http://www.dilekbat.com
      Ollaan kans kesällä menossa ko. hotelliin.

• miehelle sopiva nimi

sattunutkin...Turha.

• osata lukea
        miehelle sopiva nimi kirjoitti:

sattunutkin...Turha.

nimi on Turhan.

• Tärkeän
        osata lukea kirjoitti:

nimi on Turhan.

Joka tapauksessa hauska nimi. Toivottavasti ei ole Turhan tärkeä jätkä:))

• oivallinen valinta

Huoneet uusittu,siistit ja siivous on ollut hyvä,miinuksena kokolattia matto.Kylppäri ihan ok ja tulee lämmintä vettä mistä 10 pistettä.Paikka ihanteellinen,kävelymatkan päässä basaarista ja menopaikoista mutta rantakatuhan on baareja ja bubeja täys että on vara valita missä viihtyy.Koskas oli lähtö jos saa olla utelias?Itse menen toukokuussa.

• Tiitu

Hei

Kiitos tiedoista.
        Olen käynyt Marmariksessa jo 5 kertaa mutta en tässä hotellissa.
        Halusin juuri tämän hotellin sen hyvän sijainnin takia.
        Lähden 5.7 2 viikoksi.

• Miesmatkaaja
        Tiitu kirjoitti:

Hei

Kiitos tiedoista.
        Olen käynyt Marmariksessa jo 5 kertaa mutta en tässä hotellissa.
        Halusin juuri tämän hotellin sen hyvän sijainnin takia.
        Lähden 5.7 2 viikoksi.

Hola!!

Olin viimevuoden Elokuussa viikon Yunus hotellissa.Paikkana hyvä partsulta jos kiven heittää niin mereen loiskahtaa,eli todella lähellä rantaa.Vilkasta iltaelämää,joskin musiikki soi ja kuuluu huoneisiin hyvin.
        Basaareille satmaan ym lyhyet kävelymatkat noin 20 min about.Tänävuonna ties sinne tai Rodokselle ehkä:)

mies matkaaja hämeestä

• *~*~*
        Miesmatkaaja kirjoitti:

Hola!!

Olin viimevuoden Elokuussa viikon Yunus hotellissa.Paikkana hyvä partsulta jos kiven heittää niin mereen loiskahtaa,eli todella lähellä rantaa.Vilkasta iltaelämää,joskin musiikki soi ja kuuluu huoneisiin hyvin.
        Basaareille satmaan ym lyhyet kävelymatkat noin 20 min about.Tänävuonna ties sinne tai Rodokselle ehkä:)

mies matkaaja hämeestä

Jep, mekin oltiin viime elokuussa yunuksessa ja todella hyvä hotelli on. Lähellä rantaa ja muutenkin hyvällä paikalla. Lähellä hyviä baareja. Ja allas aluekkin oli siisti. Tänä kesänä ollaan taas ko. hotelliin menossa.

• Tiitu
        *~*~* kirjoitti:

Jep, mekin oltiin viime elokuussa yunuksessa ja todella hyvä hotelli on. Lähellä rantaa ja muutenkin hyvällä paikalla. Lähellä hyviä baareja. Ja allas aluekkin oli siisti. Tänä kesänä ollaan taas ko. hotelliin menossa.

Olen kuullut ettei hotelliin saa viedä omia "eväitä" jopa kasseja on tutkittu, pitääkö tieto paikkansa ??

• *~*~*
        Tiitu kirjoitti:

Olen kuullut ettei hotelliin saa viedä omia "eväitä" jopa kasseja on tutkittu, pitääkö tieto paikkansa ??

Olen minäkin samaa kuullut, mutta ei ne laukkuja ikinä tarkastaneet. meiltä ainankaan. kyllä ostettiin omat vedet, kun on edullisempaa pikku kaupoissa tai marketeissa, kun hotellin baarikaapissa. ja omia herkkujakin vietiin, mutta silleen ettei nyt missään muovipussissa, vaan ihan laukussa.

• Tiitu
        *~*~* kirjoitti:

Olen minäkin samaa kuullut, mutta ei ne laukkuja ikinä tarkastaneet. meiltä ainankaan. kyllä ostettiin omat vedet, kun on edullisempaa pikku kaupoissa tai marketeissa, kun hotellin baarikaapissa. ja omia herkkujakin vietiin, mutta silleen ettei nyt missään muovipussissa, vaan ihan laukussa.

Kiitos paljon vastauksesta.
        Olen kyllä usein käynyt Marmariksessa mutta yleensä huoneistohotellissa.
        Olen vain kuullut ja lukenut että tarkistavat asiakkaiden laukkuja. Pyysin kommenttia jo aurinkomatkoiltakin mutta eivät ole vastanneet. Muuten olen kuullut pelkkää hyvää hotellista.
        Vielä kerran kiitos : )

• Tiitu
        Miesmatkaaja kirjoitti:

Hola!!

mies matkaaja hämeestä

Minkähän maan porukkaa hotellissa majoittuu, muuten ei niin väliä kohan ei brittejä ja tanskalaisia ois kauheesti

• Eca kerta

Onko tästä hotellista mahdollisuus saada ranta/allas pyyhkeitä.

• Yunus Hotelli

Milloin olette menossa ko. hotelliin? Ja minkälaisella porukalla? Olisi kiva kuulla, jos satuttaisiin olemaan vaikka samaan aikaan. Itse menen 31. toukokuuta. Oikein mukavaa ja aurinkoista lomaa kaikille matkaajille! :)

• tiitu

5.7 olen menossa yksin. Ystäväni ei sitten uskaltanutkaan lähteä.
        Minun menoani se ei haittaa. Tykkään mennä yksinkin. Olen monesti käynyt Marmariksessa ja minulla on siellä tuttuja.

• Me myös

Olemme menossa elokuun viimeisellä viikolla Yunus hotelliin viikoksi.
      Onko muita kesän lopulla matkaavia?

• tiuks

Täällä olisi myös elokuun lopulla (23pvä lähtö) Yunukseen tulijoita/menijöitä.

• ois lähtö
        tiuks kirjoitti:

Täällä olisi myös elokuun lopulla (23pvä lähtö) Yunukseen tulijoita/menijöitä.

marmarikseen. 3 viikkoo ajattelin olla.

• sallap

Kertokaahan viime aikoina Yunus-hotellissa Marmariksessa majailleet, onko kenenkään kasseja katsottu sillä silmällä tai jopa tutkittu vai voiko huoneeseen viedä omia vesi- ym. pulloja ja ehkä jopa pientä naposteltavaa? Vettä kun pitää olla aina saatavilla paljon ja maistuu se olutkin siellä huoneessa.
      Varasimme huhtikuulle reissun ja jotkut kirjoitukset hieman huolestuttavat. Matkakuume on jo kova, ja vielä ehtisi vaihtaa hotellia, jos niuhotusta siellä edelleen esiintyy.

Kiitos asiallisista vastauksista ja antoisia lomareissuja kaikille! :)

• Tiitu

Heippa

Yunus hotelli on suht hyvä, huoneet ovat pienehköt.
        Omia juomia ja syötäviä vein hotelliin eikä minun kassejani katsottu koskaan. "minibaari" on kyl suppea ja kallis.
        Hotellissa on hyvä ruoka ja palvelu.
        Minä menen kyllä ensi kesänä huoneistohotelliin.
        Se onkin 10:s kerta Marmarikseen.
        Oikein hyvää lomaa.

• paskaska
        Tiitu kirjoitti:

Heippa

Yunus hotelli on suht hyvä, huoneet ovat pienehköt.
        Omia juomia ja syötäviä vein hotelliin eikä minun kassejani katsottu koskaan. "minibaari" on kyl suppea ja kallis.
        Hotellissa on hyvä ruoka ja palvelu.
        Minä menen kyllä ensi kesänä huoneistohotelliin.
        Se onkin 10:s kerta Marmarikseen.
        Oikein hyvää lomaa.

niin?
        kuinka kaukana on lähimmät kaupat, siis en mitään baareja tarkota, vaan ostoskeskuksia, pikkupuoteja, jne?
        Ja onko paikalla mahdollisuuttaa käydä sukeltamassa? siis ihan koralleilla?

• Yunukseen

jo viides kerta ko.hotellissa..on hyvä hotelli. Hyvällä paikalla sekä mukava henkilökunta..ollaan oltu lasten kanssa sekä ilman.. joka kerta palveltu hyvin!
      Ei pahaa sanottavaa..kiva mennä taas tuttuun hotelliin... :)

• tyytyväinen asiakas

Olen käynyt monissa hoteleissa eri maissa mutta yunus hotelli on yksi parhaista jossa olen käynyt.. :) kannattaa mennä!

ps. henkilökunta oli toella mukavaa.. :) (baarin pojat varsinkin):)

• Eli siis

Sait siis keppiä illemmalla?

• tunnen tyypit
        Eli siis kirjoitti:

Sait siis keppiä illemmalla?

Mikäs niissä pojissa nyt niin ihmeellistä on?

• Niillä ei
        tunnen tyypit kirjoitti:

Mikäs niissä pojissa nyt niin ihmeellistä on?

ole paino tai ikärajaa ja susirumakin kelpaa.

• sjbd
        Niillä ei kirjoitti:

ole paino tai ikärajaa ja susirumakin kelpaa.

Ylipainoinen white träshikin kelpaa testipatjaksi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      113
      1234
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      89
      939
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      243
      927
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      754
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      747
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      662
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      657
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      42
      592
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      575
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      567
    11. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      170
      541
    12. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      126
      494
    13. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      95
      485
    14. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      464
    15. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      448
    16. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      29
      441
    17. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      17
      437
    18. Olet oikeasti paras

Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e
      Ikävä
      27
      436
    19. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      34
      428
    20. Persut ovat hävinneet historiansa aikana kaikki vaalit

Ja tulevat häviämään myös jatkossa. Ihan vaan muistutuksena persuhönöille. Hukkaan menee persujen ääni, koska persut
      Maailman menoa
      278
      423
    Aihe