laivalle 20 v

tube

Eli porukka kavereita menossa laivalla viikonloppuna. Osa on 21 v ja osa on 20 v, pääsevätkö 20 vuotiaat mitenkään näiden 21 vuotiaiden kanssa laivaan

20

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rerjsjsjjla

      Hohhoijaa! Et vittis millään lukea tän foorumin viestejä, on meinaan "muutama" nuoria matkustajia koskeva topic...

      Ja edelleen laivayhtiöltä kannattaa kysyä, ne tietävät! Ja jos joku teille laivayhtiöstä vastaa joo niin silloin pääsette. Ette voi terminaalissa sanoa: mut ku suomi24:sen foorumis sanottiin että päästään laivalle...

    • vois vastata

      vaikkapa näin.
      Malttakaa nyt teinit sen aikaa että aikuistutte. Ja sitä odotellessa pyytäkää vanhemmat mukaan ja leikkikää pallomeressä.

    • juju

      ette pääse

      • pääsette iisisti

        Kävelet vaan rentona ohi "pokejen" Ei ne 99% varmuudella kysy papereita.
        Ja vikingin pokeille on kaiketi sanouttu että kaikki vaan ineen. Saa enemmä rahaa nyhdettyä, kun on enemmän nyhdettäviä


      • TJ..
        pääsette iisisti kirjoitti:

        Kävelet vaan rentona ohi "pokejen" Ei ne 99% varmuudella kysy papereita.
        Ja vikingin pokeille on kaiketi sanouttu että kaikki vaan ineen. Saa enemmä rahaa nyhdettyä, kun on enemmän nyhdettäviä

        Lopeta houriminen ja palaa todellisuuteen.

        Laki edellyttää että JOKAINEN matkustaja rekisteröidään ennen matkaa. Samainen laki myös velvoittaa laivayhtiön varmistamaan matkustajatietojen paikkansapitävyyden.


      • http://keskustelu.su
        TJ.. kirjoitti:

        Lopeta houriminen ja palaa todellisuuteen.

        Laki edellyttää että JOKAINEN matkustaja rekisteröidään ennen matkaa. Samainen laki myös velvoittaa laivayhtiön varmistamaan matkustajatietojen paikkansapitävyyden.

        Sitten TallinkSilja rikkoo lakia roimasti


    • http://keskustelu.su

      TallinkSiljalla pääsee

      • Häiriköijiä olette

        Taas löytyi kaksi häiriköijää. Vanhan ketjun nosto kun on sitä, ellei siihen ole jotain painavaa sanottavaa.


      • Onko olemassa mahdol
        Häiriköijiä olette kirjoitti:

        Taas löytyi kaksi häiriköijää. Vanhan ketjun nosto kun on sitä, ellei siihen ole jotain painavaa sanottavaa.

        YLLÄPITO haluaa tän ketjun ylimmäksi.... Älä syytä siis väärää


      • Näsäviisaalle
        Onko olemassa mahdol kirjoitti:

        YLLÄPITO haluaa tän ketjun ylimmäksi.... Älä syytä siis väärää

        Mahdoitkohan kuitenkin olla sinä se joka halusi nosstaa tämän avauksen keskustelijoiden kiusaksi häiriköinnilläsi, tuo "mutku" selityksesi ei oikein toimi aikuisten maailmassa jos sinule on tullut tylsää.


      • Rinspeed
        Näsäviisaalle kirjoitti:

        Mahdoitkohan kuitenkin olla sinä se joka halusi nosstaa tämän avauksen keskustelijoiden kiusaksi häiriköinnilläsi, tuo "mutku" selityksesi ei oikein toimi aikuisten maailmassa jos sinule on tullut tylsää.

        Se oli ylläpidon idea, että yksikin vastaus nostaa koko ketjun ylimmäksi, vaikka 10 vuoden takaa... EI MINUN


      • Mikä pakko?
        Rinspeed kirjoitti:

        Se oli ylläpidon idea, että yksikin vastaus nostaa koko ketjun ylimmäksi, vaikka 10 vuoden takaa... EI MINUN

        No pakkokos vanhaan ketjuun on kirjoitella mitään älyttömyyksiä!


      • HUOM HUM
        Mikä pakko? kirjoitti:

        No pakkokos vanhaan ketjuun on kirjoitella mitään älyttömyyksiä!

        Ei älyttömyyksiä, vaan asiaa... Ei oo mun ongelma et ylläpito heittää sen ekaksi koko ketjun


      • Mitä järkee?
        HUOM HUM kirjoitti:

        Ei älyttömyyksiä, vaan asiaa... Ei oo mun ongelma et ylläpito heittää sen ekaksi koko ketjun

        no mitä järkeä oli vastata kuusi vuotta vanhaan ketjuun, kun ihan saa asiaa on täsitelty tässäkin kuussa?

        Häirikkö olet ja propagandisti!


      • Näsäviisaalle
        Rinspeed kirjoitti:

        Se oli ylläpidon idea, että yksikin vastaus nostaa koko ketjun ylimmäksi, vaikka 10 vuoden takaa... EI MINUN

        ... ja sinun oli pakko testata toimiiko se myös häiriköinnissäsi käyttäen,
        Idea siis olikin sinun, ei auta siis selitys " MUT KU ".


      • Never!
        Näsäviisaalle kirjoitti:

        ... ja sinun oli pakko testata toimiiko se myös häiriköinnissäsi käyttäen,
        Idea siis olikin sinun, ei auta siis selitys " MUT KU ".

        Taas propagandapäällikkö selittelee tekosiaan. Mikään ei ole koskaan hänen syytään!


    • http://www.iltalehti

      Eilen tuli oltua "Siljalla" risteilyllä, ikäraja on 18v

      Ehdotukseni on, että ikäraja voisi olla 30v mikäli hytissä on useampia matkustajia. Yksin matkatessa ikäraja voisi olla 18v edelleen

      Pahempia häiriköitä on juuri ne "porukat" ei ne jotka on yksin reissusaa

    • Soita-infoon

      Soita varustamon infoon ja kysy sieltä. Mutta tuskin hekään saavat sinua ymmärtämään.

    • Anonyymi

      Kyllä pääseee. Kunhan on kasvanut ja ymmärtää ikäsäännöt.

    • Anonyymi

      Tuosta nelosen oudot fobiat -ohjelmasta tulikin mieleen, että mitäs kummia pelkoja teillä on, vai onko mitään?

      Minulla ei enää ole, ainakaan niin että heti tulis mieleen, mutta pienenä pelkäsin vaikka mitä; seinäkelloja (vähän), kammosin palovaroittimia!Jos piti vaikka kävellä sellaisen alta, kuten mummolassa jossa se oli kapean käytävän katossa, melkein itkin ja juoksin nopeasti kauemmas. Ja se punainen vilkkuva valo, huh!
      Pelkäsin myös kolmion muotoisia tuuletusaukkoja (sellaisia joissa siis on ritilät) talojen ulkoseinissä.

      En tiedä mistä moiset pelkotilat tulivat. Palovaroitin-pelko tuli varmaan jostain palovaroitin mainoksesta (näytettiin kuinka salakavalasti palo syttyy), muistan että sellainen tuli joskus 80-luvun puolivälissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe