Myydään lääketieteellisen materiaaleja.

Vintti tyhjäksi

Myynnissä olisi seuraavat materiaalit:

Eximian kurssimateriaalit vuodelta 2007
Sisältää seuraavat kirjaset/vihot:
Lääketiede (tehtävät ja ratkaisut)
Introfysiikka (teoria, tehtävät ja ratkaisut)
Introkemia (teoria, tehtävät ja ratkaisut)
Galenosteoria ja malliratkaisut galenoksen tehväviin
Lukion pitkän matematiikan teoria
Tehoa opiskeluun-valmentautumisohjeet
Hintaan 180 euroa. (ovh 340)

Harjoitus.com 2005
Harjoitusvihkot 1-4 yhteensä 15 euroa
(tehtävät tehty vihkoon)

Harjoitus.com 2006
Harjoitusvihot 1 ja 2 yhteensä 5 euroa
(tehtävät tehty vihkoon)

Spring House 2004
Teoria ja tehtäväkirja, Hinta 15 euroa.
Kirja on kulunut ja ollut useammalla käyttäjällä, mutta kirja on sisällöltään hyvä. Kirjassa on myös paljon haastavia tehtäviä ja galenoksen tiivistelmä, sekä avartavasti selitetty hankalia asioista.

Valmennuskeskuksen vanhat teoriaosuudet kemiasta fysiikasta ja biologiasta. Sisältävät merkintöjä. Kolme kirjaa yhteensä 30 euroa.

Huippuvalmennuksen ennakkomateriaalit vuodelta 2005.
Sisältävät kirjat:
Fysiikan ennakkomateriaali (teoria ja harjoitukset)
Fysiikan ennakkomateriaali (harjoitusten ratkaisut)
Biologian ennakkomateriaali (harjotukset ja vastaukset)
Kemian ennakkomateriaali (Teoria, tehtävät ja ratkaisut)
Sisältävät merkintöjä, biologian ennakkomateriaalin tehtävät tehty kirjaan, mutta fysiikka ja kemia ei. Teoriaosuuksissa alleviivauksia.
Hinta huippuvalmennuksen ennakkomateriaaleille 2005 30 euroa.

Lisäksi myyn Huippuvalmennuksen vanhat valintakokeet vuodelta 2006 sekä opiskelutekniikan samaiselta vuodelta (moitteettomassa kunnossa kumpainenkin). Sekä huippuvalmennuksen ennakkokokeet 2006 (3 ennakkokoetta ratkaisuineen) yhteensä 30 euroa.

Tai kaikki materiaalit yhteensä 250 €. Materiaaleja on niin paljon, että ne voi esimerkiksi jakaa kaverin kesken.

Mikäli kiinnostaa, ota pian yhteyttä osoitteeseen [email protected] . Asun pääkaupunkiseudulla ja toivoisin, että materiaalit voitaisiin vastaanottaa henkilökohtaisesti.

1

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarttisin, mut hinta kallis...

Oletko jo myynyt matskut? Olisin kiinnostunut, mut hinta mietityttää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe