Elikkäs... Olen ostamassa kaverin PV:tä ja ongelmana on se että siinä ei ole virtalukkoa joten kysymykseni on että miten sen saa sillä lailla laitettua että kukaan ei pysty varastamaa sitä ilman rekkaa :DD ?
Suzuki PV:n virtalukko
4
1963
Vastaukset
- ..........
Ilman rekkaa? PV mahtuu henkilöauton takapaksiin ja sen myös työntää kätevästi pitkänkin matkan päähän, eli virtalukosta ei ole yhtään mitään hyötyä. Ainoa mahdollisuus saada PV säilymään edes suht varmasti, on kiinnittää se riittävän tukevalla ketjulla ja lukolla kiinni johonkin kiinteään esineeseen.
- |_4qq|5
poraa taka rattaasee reikä ja laita siitä muna lukko ni ei lähe liikkeelle.... siin on tarpeeksi virtalukkoa :D
- .,............................
Virtalukko on yksikertainen rosvoliitin vain sammutuksen johdosta -> Rosvolta johto virtalukkoon virtalukosta runkoon eli kun käännät virtalukon ON asentoon niin se johtaa sytyksen maihin eli runkoon joten mopo ei saa kipinää.
- gfsdd
.,............................ kirjoitti:
Virtalukko on yksikertainen rosvoliitin vain sammutuksen johdosta -> Rosvolta johto virtalukkoon virtalukosta runkoon eli kun käännät virtalukon ON asentoon niin se johtaa sytyksen maihin eli runkoon joten mopo ei saa kipinää.
ei siitä virtalukosta mitään hyötyä kyllä pvssä, ole jos vaan on tarpeeks riski mies ni kantaa olallaan semmosta :E
ei se virtalukko tärkeä oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265