Miten paljon tunteja teette päivässä,viikossa tai kuussa?
Saatteko ylityökorvauksia?
Kuskina peruspalkalla 300-350tuntia kuussa.
Minusta ei ole kohtuullista vaatia tämmöstä tuntimäärää peruspalkalla kuskilta,vai?
Saatteko ylityökorvausta
20
4893
Vastaukset
- tyttöystävänä ponsse
tärkeintähän nykyään kuskeille on että saa kiillottaa karvanoppaponssea
- ylitöitä?
Kyllä 8 tuntia päivälle riittää työntekoa. Keksi jotain muita harrastuksia itsellesi niin et ole pelkästään töissä / nukkumassa. Pitemmän päälle tuo ei hyödytä ketään, itseäsi kaikkein vähiten.
- on ylityötä
Eikö työ ole aivan samaa tekee vaikka 500h /kk.
Mistä ylityö nimike?? - kaikki hyvin
aina on tullut, 8 ekaa tuntia ylitöitä 50% sen jälkeen 100%.
- Bentsi
Vuorokautisesta ylityöstä maksetaan 2 ekaa tuntia 50 % ja loput 6 h 100 %.
Viikkoylityöstä maksetaan 8 ekalta tunnilta 50 %. Näin mekaanisessa metsäteollisuudessa.
ne ylityö korvaukset tulee ja ei tarvi tehdä kuin tessin mukaiset tunnit jos itse ei halua. 8 h päivällä pärjää ihan hyvin kun ei ole lähtenyt nälkäpalkalla töihin. Sä oot sit töissä 7 päivää/viikko 10 h päivä? Kannattais ehkä etsiä syyllistä peilistä..
- gchkj
Itse teen 8-9 tuntista päivää.Kuukaudessa tunteja keskimäärin 170.Ylityökorvaukset maksetaan,tottakai!!Vinkki sinulle motonisti. Hae ylityökorvaukset takautuvasti liiton tai työtuomioistuimen kautta.Saat hyvät rahat jos oot jo useamman vuoden tehny yli 300h perustuntipalkalla.
- Motonisti
Nyt taijetaan mua viijä oikein kunnolla.
Ei ole vaihtoehtoa tehä vähemmän tai saaha ylityökorvauksia.
Saako työnantaja teettää töitä peruspalkalla rajattomasti?
Tosin olen kyllä ite suostunut tähän.- kannattaa diapamia hommata ...
lepäile sitte haudassa, se on sama jos kaikki tunnit on sulle samanarvoisia. ylimääräinen raha aiheuttais sulle vain ongelmia, pahan typeryyskohtauksen,,yöllä karvanoppaponsse kaatuu sun päälle kun kiillottamassa sitä jne..
- mitä olet menettäny euroja...
Oletetaan että sinun tuntiliksasi on vaikka 10 € / h ja ajelet kuukaudessa vaikkapa noin 350 h eli noin 15 h / pv.
- peruspalkka päivältä 150 €
- 2 h 50 % 30 €
- 5 h 100 % 100 €
--------
300 € /PV
...elikkäs ajelet noin pulipalkalla koko ajan mihin sinulla olisi oikeus noilla tuntimäärillä. Laskelmasta puuttuvat vielä viikkolepokorvaukset, matkakorvaukset, ruoka / päivärahat yms tilpehöörit.....mietihän asiata et onko tuossa mitään järkeä pitemmän päälle...nuoruus kuluu ja veroherra nauraa partaansa....- Motonisti
Mitä ahkerampi olen sitä pienemmäksi todellinen tuntipalkka jää!!!
Näitä ei kannattais paljon laskeskella,muuten voi ruveta...... - tyo
Motonisti kirjoitti:
Mitä ahkerampi olen sitä pienemmäksi todellinen tuntipalkka jää!!!
Näitä ei kannattais paljon laskeskella,muuten voi ruveta......Oletko sinä ja työnantajasi kuulleet sellaisesta asiasta kun työaikalaki ja työehtosopimus????
- Motonisti
tyo kirjoitti:
Oletko sinä ja työnantajasi kuulleet sellaisesta asiasta kun työaikalaki ja työehtosopimus????
Olen kuullut siitä jälkimmäisestä,
työehtosopimusta ei tehdä,sanoi työnantaja(hieman kärjistetty).
Mitä sanoo tyaikalaki? - seuraaja....
Motonisti kirjoitti:
Olen kuullut siitä jälkimmäisestä,
työehtosopimusta ei tehdä,sanoi työnantaja(hieman kärjistetty).
Mitä sanoo tyaikalaki?oletko tehnyt kirjallisen työsopimuksen ??
on työehtosopimus jota työnantajanan tulee noudattaa !! - täää
seuraaja.... kirjoitti:
oletko tehnyt kirjallisen työsopimuksen ??
on työehtosopimus jota työnantajanan tulee noudattaa !!Vielä nytkin voi vaatia kirjallisen työsopimuksen. jos toinen osapuoli ei siihen suostu, niin kortistoon vaan, ei tule karenssia.
- mitä ne on??
Viikonloput painan läpeensä.
Perjantai-iltana aloittelen siinä kello 20:00 koneen huollettuani (menee aikaa kun ajelen toiselta työmaalta 200 kilometrin päästä)
Lauantai-aamuyöstä pidän noin 6 tunnin tauon ja jatkan sitten sunnuntai-iltaan viiteen.
Ajan taas 200 km, että ehdin käydä suihkussa ja tehdä eväät ja vähän nukkuakin, aamulla pitää olla taas 7 aikaan töissä..
Kukaan ei maksa ylityökorvauksia.
Ai niin... minähän olenkin yrittäjä. En voi maksaa edes palkkaa itselleni. Pahus sentään.
No, eipä tuo haittaa. Lähden taas huomenna, sain ketjut juuri teroitettua.
Nahkurin orsilla tavataan.- kuitenkin
ihan sinun oma valintasi?
- työnsankari
Ootkos saanu pillua?tai ees nähny???
- nuole sitä traktoria
jotenki sääliä? toivottavasti tukehdut sinne limaiseen hyttiisi aivoinvalidi.
- mot
AMMU ITTES!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812