siinä se pyöri mäkeä alas
hiljainen ikävä
kuin lumipallo pikkuinen
katosiko kaipaus salaa
yöhön kuultavaan
kuiskasiko hiljaa; niin
olisinko lähtenyt
sanomatta mitään
hiipinyt vain aamuun
tiedän sinun laillani
valvovan öisin
en lähtenyt
jäin
En lähtenyt
16
391
Vastaukset
- padme_amidala
suloisen haikea kaipausruno. "lumipallo pikkuinen" , niinpä. Välillä vain se lumipallo kerää pyöriessään lunta lisää itseensä ja silloin ahdistaa.
Kiitos ihanasta lukuhetkestä : )Ensin ihan pikkuinen ja sitten...
Sanoitkin sen jo :)
Mukavaa pakkasen kirpeää runopäivää, pdme:))
- kaaru
tiedän sinun laillani
valvovan öisin
en lähtenyt
jäin
Kaunista, koskettavaa Marinniin se vain on, vaikka mitä taikoja tekisi.
Raikasta pakkasta ja inspiroivaa runopäivää, Kaaru:)
Hieno runo.
Pidin todella.- peres
Veit minut johonkin muistoon
Runo kaunis ja teki sen minkä runon tuleekin tehdä
Kiitos - Mysteriet
...tuo kuiske on lakkaamaton...
Minä olen ihan sekaisin noin kauniista runosta!
...se kaikkien huulilla on...jo olen.
Oooh!
Yritä nyt tolkuuntua, ettei tarvi huolestua:)
Kiitos Sinulle, leijailuharjoittelija, Mys;)
- lindalinda1
voi helkkari vieköön, miten ihanasti kerrotkaan
siitä !
Runosi vie minua jonnekkin,
jonnekkin sinne
missä ikävä asuu
tavoittaakseen Sinut.Voi sinua, painosten kuningatarta.
Kyllä vetää hiljaiseksi sinunkin sanasi.
Nöyränä olen ja nautin kiitoksistasi:)
- tomppa2006
...kätesi käsiin peitä kun saapuu...
Laulun sanoja tuossa tapailin...hiljaisen ikävän voi kuulla vain öisin ja aamuyöllä, aistit ovat herkimmillään valvomisen jäljiltä. Jälleen hieno runo sinulta marinfrist!Tomppa, kun kohtaan herkän miehen,
kuten nyt sinut,
olen kokonaan myyty.
Kiitän ja niiata niksautan Sinulle! :)
- *Rakkaudenlahja*
runosi ovat kuin elämästäni mutta sinä kirjoitat niin aidosti.Sellainen taito on ihailtavaa.Sydämellinen kiitos tästä runostasi!
On mukavaa, jos pidät tavastani kirjoittaa.
Ilo on minun puolellani, jos pystyn kirjoituksillani
ilhduttamaan.
Sinä saat paluupostissa valoisia ja lämpimiä ajatuksia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423