Mistä niitä aprikoosinsiemeniä?

Saapi?
En ole koskaan törmännyt...
mutta pitäähän niitäkin kokeilla:)
Kun kerran kaikkea pitää suuhunsa laittaa mikä vastahan tulee:))))

Pitää kait kokeilla sitä tyrnipuuroakin - täällä kaupnugissa olen tyrnimehua varmaan jossain nähäny:)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

13

633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niittä

ainakin löytyy.

• kysyin

ainakaan Sinun Kaupassa (mikäs se uusi nimi nyt olikaan?)
        Myyjä oli silmät pyöreänä. En sitten kysellyt enempää, kun en halunnut ilmaista, että syöpääni parannusta etsin!
        Onko kellään tietoa, että mistä????

• Raspikurkku

löytyy Kallentorin S-marketista, tänään katsoin. Oli oikeaa tyrnitäysmehua, melkein 8 euroa 0.5 l:n pullo niin että ei mitään halpaa.

• Elisama

Tehokasta mutta kallista.
        On se aika ilkeää kerätä sen tyrni. Olen sitä jonkinverran tehnyt ja sormet oli joka kerta kuin teesiivilät sen keikan jälkeen.

• mumsku

K-marketissa sitä tyrnimehuaei ollut.Silmittelin luontaistuote hyllyköitä.Olisin saattanut kokeillakseni pullon ostaa.Raspikurkku,minkä verran muuten sinun kallepullosi maksaa ja onko ne puolen litran ja onko tyyristä?

• Raspikurkku
        mumsku kirjoitti:

K-marketissa sitä tyrnimehuaei ollut.Silmittelin luontaistuote hyllyköitä.Olisin saattanut kokeillakseni pullon ostaa.Raspikurkku,minkä verran muuten sinun kallepullosi maksaa ja onko ne puolen litran ja onko tyyristä?

Hinnat nousikin joku aika sitten. Se oli jotain 10€:n pinnassa ja puoli litraa on koko. Et kai sinä meinaa ruveta juopottelemaan ? :-)).
        Voi olla että täällä länsirannikolla on tyrninkäytöllä pidemmät perinteet joten saatavuuskin on siksi parempi.

• mumsku
        Raspikurkku kirjoitti:

Hinnat nousikin joku aika sitten. Se oli jotain 10€:n pinnassa ja puoli litraa on koko. Et kai sinä meinaa ruveta juopottelemaan ? :-)).
        Voi olla että täällä länsirannikolla on tyrninkäytöllä pidemmät perinteet joten saatavuuskin on siksi parempi.

en nyt sentään enää tässä iässä aloita,kun olen näin pitkälle päässyt ilman väkeviä.No,jonkun sauna siiderin silloin tällöin saatan ottaa.Kallepullosta lasillinen ja olisin varmaan untenmailla.Minun isänihän aikoinaan joi meidän jälkeläistensäkkin puolesta.Kysyinpähän vaan tuota hintaa leikkimielellä no,jos sinulla olisi vain kymppi rahaa ja kova jano.Kumman ostaisit,kallen vai sen tyrnipullon?Ai niin,vastaat että joisit vettä janoosi..

• Raspikurkku
        mumsku kirjoitti:

en nyt sentään enää tässä iässä aloita,kun olen näin pitkälle päässyt ilman väkeviä.No,jonkun sauna siiderin silloin tällöin saatan ottaa.Kallepullosta lasillinen ja olisin varmaan untenmailla.Minun isänihän aikoinaan joi meidän jälkeläistensäkkin puolesta.Kysyinpähän vaan tuota hintaa leikkimielellä no,jos sinulla olisi vain kymppi rahaa ja kova jano.Kumman ostaisit,kallen vai sen tyrnipullon?Ai niin,vastaat että joisit vettä janoosi..

Tuota jos olet tyrnitäysmehua koskaan sellaisenaan maistanut niin tiedät että siitä ei janon sammuttajaksi ole, korkeintaan lusikallisen pystyy ottamaan kerrallaan :-). Niin että kyllä minä siihen veden suuntaan kallestuisin.    

• heero

Saako viisastella?
      Niitä saa aprikooseista.
      Aprikoosit ovat yleensä sesonkihedelmiä. Kaupassa niitä taitaa olla syksyisin eniten. Eivät paljoa maksa.

• ja omenan

siemeniä omenasta ja niin edelleen:)

• Karjalankägönen

jos ensin kilotolokulla söis niitä hedelmmii,jotta sais muutaman kymmentä siementä,joihen sisältä löytys parannus!

• ...

;-D

• Karjalankägönen

tämmönen linkki,josta niitä voipi halutessaan tilata;http//www.laetrile.com.au-jospa kokkeilet sieltä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      382
      1792
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      674
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    Aihe