Huomasin vessassa käydessäni että paperiin jäi täysin kirkasta, hyytelömäistä ja venyvää ainetta. Mitä ihmettä se on, mitään muuta outoa kun ei ole? Onko kenelläkään ollut koskaan vastaavaa?
Seksiä olen harrastanut viimeksi yli vuorokausi sitten, sen jälkeen kuitenkin käynyt pariinkiin otteeseen pesulla...
Venyvä hyytelömäinen vuoto?
8
12598
Vastaukset
- rger
Olisiko ovulaation aikaan liityvää valkovuotoa? Kohdunkaula erittää silloin kirkasta, sitkeää ja venyvää limaa jossa siittiöt pääsevät hyvin liikkumaan.
- oli samanlaista
ja hiivahan se oli.
- dagvdew
minulla oli samanlaista ja hiivahan sen piti olla... toisin kävi. Kondyloomaahan se oli
- klkjljlk
dagvdew kirjoitti:
minulla oli samanlaista ja hiivahan sen piti olla... toisin kävi. Kondyloomaahan se oli
Oliko se vuoto tosiaan kondylooman oire? Vai sattuiko vaan olemaan sekä ovulaatiovuotoa että kondylooma? En ole koskaan kuullut, että kondylooman oireena olisi ovulaatioliman kaltainen vuoto.
- Apua kaipaava
Minulla on myös ja ihmettelen paljon. Onko kotihoitokeinoja? Pelkään kysellä keltään saati sitten mennä lääkäriin.
- sfdsfsdf
Eiköhän se oo ihan ovulaatio... Onko noin kierron puolivälin paikkeilla yleensä?
- sd
Venyvä kirkas hyytelömäinen erite on mitä todennäköisemmin nk. ovulaatiolimaa. Sitä on vain tässä kierrossa erittynyt sen veraan paljon, että huomasit asian.
- tina4kw
ovulaatiolimaa. mutta tulee siis vain, jos et käytä hormonaalista ehkäisyä, of course.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657