Millainen työnantaja on VEKA-trans? Maksaako palkat ajallaan?
VEKA-TRANS
11
8811
Vastaukset
- tages
tulee palkat tilille!
- Trans.
Maksaa ulkomaanliikenteessä 22 centtiä kilometrille, sisältää päivärahat!!! Eipä tarvii ihmetellä miksi hakee koko ajan kuskeja. Veijon motto: MINÄ en turhasta maksa. Kyseli töihin, kun kertoi mitä maksaa niin keskustelu loppui siihen.
- ei kuitenkaan
ole ainoa joka ei kuskeille viitsi maksaa. Ei minun ymmärtääkseni Savikollakaan ainakaan yhtään sen enempää tienaa...Niin ja tämä järkeviä kommentteja lateleva nimim. tages. Onko aivan pakko levittää paskapuheita kun kaikki vähänkin ulos ajaneet tietää ettei se Veijo mitään maksa...
- ovest ja ikkunast
ei kuitenkaan kirjoitti:
ole ainoa joka ei kuskeille viitsi maksaa. Ei minun ymmärtääkseni Savikollakaan ainakaan yhtään sen enempää tienaa...Niin ja tämä järkeviä kommentteja lateleva nimim. tages. Onko aivan pakko levittää paskapuheita kun kaikki vähänkin ulos ajaneet tietää ettei se Veijo mitään maksa...
No mikäs, helppo kai se on palkka maksaa oikeana päivänä, ellei sitä maksa kovin paljoa?
- tages
ei kuitenkaan kirjoitti:
en kai jauhanut jos laitoin että ajallaan tulee!ja kyllähän veijo jotain maksaa!
- sitten
ei kuitenkaan kirjoitti:
Prosenttipalkallako savikollakin ajellaan? Luulis että niinkin isossa talossa pelattais kirjan mukaan
- ---
sitten kirjoitti:
Prosenttipalkallako savikollakin ajellaan? Luulis että niinkin isossa talossa pelattais kirjan mukaan
Kyllä minulle yksi kuski edelliskesänä kehui 17 centin kilometripalkkaansa. Kehui että kovat on tilit kun Raahesta vedetään Haaparannan kautta Malmöhön. Korostan että tämä on niitä huhupuheita mutta harvemman olen kuullut omaa palkkaansa puheissa pienentävän.
- provosointia
--- kirjoitti:
Kyllä minulle yksi kuski edelliskesänä kehui 17 centin kilometripalkkaansa. Kehui että kovat on tilit kun Raahesta vedetään Haaparannan kautta Malmöhön. Korostan että tämä on niitä huhupuheita mutta harvemman olen kuullut omaa palkkaansa puheissa pienentävän.
Eipä kuule ajeta Savikolla moisilla palkoilla. Joku alijhankkijan renki voi tietenkin ajaa. Jos mietit talon koon, niin varmaan pystyt päättelemään palkkaperusteetkin.
- *mä vaan kännissä*
tages kirjoitti:
en kai jauhanut jos laitoin että ajallaan tulee!ja kyllähän veijo jotain maksaa!
on maksavinaan :D
- joku
onnellinen veijon kuski saanut uuden volvo 660.kyl jaksaa ja kilometrejä enemmän kuin pikkumoottoreilla samaan tuntimäärään!
- Anonyymi
Jonkun verran ajaneena voin sanoa että tilit tulee ajallaan tehdystä työstä kalusto korjataan vaatiessa ja suht koht ajan tasalla kaikki asiat. Pössihän son joka ei työlleen hintaa laita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131722Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521295Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2401267Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807