pikkuveli ärsyttää

Nimetön

pikkuveljeni ärsyttää minua ja en kestä sellasta pientä pas**aista help!!!

5

2646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä...

Kuule katsoppa peiliin, mitä ilmeisemmin syyllinen pikkuveljesi käytökseen löytyy peilikuvasta. Vanhan suomalainen sananlasku ilmaisee asian näin, "Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan".

• Hugo_Boss

Et ole ainoa tässä maailmassa, jolla on ärsyttäviä siskoja tai veljiä. Itselläni on 2 pikkuveljeä ja ne on tosi ärsyttäviä ja musta tuntuu, että kun ne tarpeeksi ärsyttää niin sitten tulee mieli tapella vastaan.. Heti kun oma ääneni nousee ja nyrki heiluu he juoksevat mamman helmaan ja sanoo ''toi löi'' ''toi kiusaa'' ja siihen vanhemmat on pienten puolella ja vaikka kuinka sanon vastaan että he ärsyttää niin vanhemmat ei usko vaan on kakaroiden puolella.. :I Kyllä ottaa minuakin päähän semmonen!!!!!!!

• Mörkkis.

Mulla on veli joka tuntuu ärsyttävän tarkotuksella. Jos siltä pyytää jotain niin heti "En varmaan tee". Jos vaikka on jotain yksinkertaista kuten pyydän häntä olohuoneen ohi kun menee sammuttamaan tv:n. Sitten kun vielä alkaa haukkumaan/huutamaan tms. ja esim. tönäsen sen verran että hän ymmärtäisi pitää päänsä kiinni hän menee omaan huoneeseensa soittamaan äidille. Perkele.

• defja

Pahoittelen varalle kirjoitusvirheistäni, jos niitä löytyy....

Minulla on kans pikkuveli ( täyttää 18v elokuussa ) hänen kanssa melkein jatkuvasti ongelmia joka asiasta.

Pikku veljeni on jatkuvasti haukkuvan, laiska, valehtelee, on väsynyt ja kokoaja vihainen :S vaikka hän väittää ettei hän ole semmoinen, vaikka siskoni mukaa kyllä...

yritän monta kertaa yritän jutella rauhallisesti sen kanssa, mutta hän alkaa hermostumaa tyhjästä ja väittää minua, että mä vääristän totuuksia ja vitketelen siskoni kaveria!!?? Noh muutama kerran en ole työ jälkeen kiinnostunnut hänen asiasta, silloin tuli vastattua ''ei nyt kiinnosta'' ja siitä hän aloitti samalaisen hirveä show ja naamassa näkee turhaimaista vihaa täynnä :(

Välillä se yritää olla kovis joka asiassa, mutta pakenee oma huoneelle lukkojen taakse, ainakin faijan irrotti oven muutamma kerran, kun se ei suostunnut kuuntelemaa loppua...

tällä hetkellä se haluaisi mennä lukio, mutta perheeni suosivat enemmän sille yläaste siirtyminen, koska se voi menettää pisteistä jos se ei pääse sattumalta. Piste tulivat silloin, kun hänet erotti koulusta pari vuotta sitten ja pisteet tuli siitä lähtien käyttöön.

Noh pikku veljeni ei suostunnut myöntämää jälleen :S ja väittää meidän huijaneen hänen kovasti, vaikka tämä oli koulun lauttakunnan ja perheeni yhteispäätöksellä.

Välillä en jaksa enää :( jatkuvasti epäilen että tulevaisuus ei näytä hyvälle :( vaikka kuinka autamme tai kuuntelemme, mutta hän tuntuu vihavan meitä tyhjästä :(

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe