pikkuveli ärsyttää

Nimetön

pikkuveljeni ärsyttää minua ja en kestä sellasta pientä pas**aista help!!!

5

2576

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä...

      Kuule katsoppa peiliin, mitä ilmeisemmin syyllinen pikkuveljesi käytökseen löytyy peilikuvasta. Vanhan suomalainen sananlasku ilmaisee asian näin, "Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan".

    • Hugo_Boss

      Et ole ainoa tässä maailmassa, jolla on ärsyttäviä siskoja tai veljiä. Itselläni on 2 pikkuveljeä ja ne on tosi ärsyttäviä ja musta tuntuu, että kun ne tarpeeksi ärsyttää niin sitten tulee mieli tapella vastaan.. Heti kun oma ääneni nousee ja nyrki heiluu he juoksevat mamman helmaan ja sanoo ''toi löi'' ''toi kiusaa'' ja siihen vanhemmat on pienten puolella ja vaikka kuinka sanon vastaan että he ärsyttää niin vanhemmat ei usko vaan on kakaroiden puolella.. :I Kyllä ottaa minuakin päähän semmonen!!!!!!!

      • Mörkkis.

        Mulla on veli joka tuntuu ärsyttävän tarkotuksella. Jos siltä pyytää jotain niin heti "En varmaan tee". Jos vaikka on jotain yksinkertaista kuten pyydän häntä olohuoneen ohi kun menee sammuttamaan tv:n. Sitten kun vielä alkaa haukkumaan/huutamaan tms. ja esim. tönäsen sen verran että hän ymmärtäisi pitää päänsä kiinni hän menee omaan huoneeseensa soittamaan äidille. Perkele.


    • defja

      Pahoittelen varalle kirjoitusvirheistäni, jos niitä löytyy....

      Minulla on kans pikkuveli ( täyttää 18v elokuussa ) hänen kanssa melkein jatkuvasti ongelmia joka asiasta.

      Pikku veljeni on jatkuvasti haukkuvan, laiska, valehtelee, on väsynyt ja kokoaja vihainen :S vaikka hän väittää ettei hän ole semmoinen, vaikka siskoni mukaa kyllä...

      yritän monta kertaa yritän jutella rauhallisesti sen kanssa, mutta hän alkaa hermostumaa tyhjästä ja väittää minua, että mä vääristän totuuksia ja vitketelen siskoni kaveria!!?? Noh muutama kerran en ole työ jälkeen kiinnostunnut hänen asiasta, silloin tuli vastattua ''ei nyt kiinnosta'' ja siitä hän aloitti samalaisen hirveä show ja naamassa näkee turhaimaista vihaa täynnä :(

      Välillä se yritää olla kovis joka asiassa, mutta pakenee oma huoneelle lukkojen taakse, ainakin faijan irrotti oven muutamma kerran, kun se ei suostunnut kuuntelemaa loppua...

      tällä hetkellä se haluaisi mennä lukio, mutta perheeni suosivat enemmän sille yläaste siirtyminen, koska se voi menettää pisteistä jos se ei pääse sattumalta. Piste tulivat silloin, kun hänet erotti koulusta pari vuotta sitten ja pisteet tuli siitä lähtien käyttöön.

      Noh pikku veljeni ei suostunnut myöntämää jälleen :S ja väittää meidän huijaneen hänen kovasti, vaikka tämä oli koulun lauttakunnan ja perheeni yhteispäätöksellä.

      Välillä en jaksa enää :( jatkuvasti epäilen että tulevaisuus ei näytä hyvälle :( vaikka kuinka autamme tai kuuntelemme, mutta hän tuntuu vihavan meitä tyhjästä :(

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe