pikkuveljeni ärsyttää minua ja en kestä sellasta pientä pas**aista help!!!
pikkuveli ärsyttää
5
2606
Vastaukset
- Ihmettelijä...
Kuule katsoppa peiliin, mitä ilmeisemmin syyllinen pikkuveljesi käytökseen löytyy peilikuvasta. Vanhan suomalainen sananlasku ilmaisee asian näin, "Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan".
- Hugo_Boss
Et ole ainoa tässä maailmassa, jolla on ärsyttäviä siskoja tai veljiä. Itselläni on 2 pikkuveljeä ja ne on tosi ärsyttäviä ja musta tuntuu, että kun ne tarpeeksi ärsyttää niin sitten tulee mieli tapella vastaan.. Heti kun oma ääneni nousee ja nyrki heiluu he juoksevat mamman helmaan ja sanoo ''toi löi'' ''toi kiusaa'' ja siihen vanhemmat on pienten puolella ja vaikka kuinka sanon vastaan että he ärsyttää niin vanhemmat ei usko vaan on kakaroiden puolella.. :I Kyllä ottaa minuakin päähän semmonen!!!!!!!
- Mörkkis.
Mulla on veli joka tuntuu ärsyttävän tarkotuksella. Jos siltä pyytää jotain niin heti "En varmaan tee". Jos vaikka on jotain yksinkertaista kuten pyydän häntä olohuoneen ohi kun menee sammuttamaan tv:n. Sitten kun vielä alkaa haukkumaan/huutamaan tms. ja esim. tönäsen sen verran että hän ymmärtäisi pitää päänsä kiinni hän menee omaan huoneeseensa soittamaan äidille. Perkele.
- defja
Pahoittelen varalle kirjoitusvirheistäni, jos niitä löytyy....
Minulla on kans pikkuveli ( täyttää 18v elokuussa ) hänen kanssa melkein jatkuvasti ongelmia joka asiasta.
Pikku veljeni on jatkuvasti haukkuvan, laiska, valehtelee, on väsynyt ja kokoaja vihainen :S vaikka hän väittää ettei hän ole semmoinen, vaikka siskoni mukaa kyllä...
yritän monta kertaa yritän jutella rauhallisesti sen kanssa, mutta hän alkaa hermostumaa tyhjästä ja väittää minua, että mä vääristän totuuksia ja vitketelen siskoni kaveria!!?? Noh muutama kerran en ole työ jälkeen kiinnostunnut hänen asiasta, silloin tuli vastattua ''ei nyt kiinnosta'' ja siitä hän aloitti samalaisen hirveä show ja naamassa näkee turhaimaista vihaa täynnä :(
Välillä se yritää olla kovis joka asiassa, mutta pakenee oma huoneelle lukkojen taakse, ainakin faijan irrotti oven muutamma kerran, kun se ei suostunnut kuuntelemaa loppua...
tällä hetkellä se haluaisi mennä lukio, mutta perheeni suosivat enemmän sille yläaste siirtyminen, koska se voi menettää pisteistä jos se ei pääse sattumalta. Piste tulivat silloin, kun hänet erotti koulusta pari vuotta sitten ja pisteet tuli siitä lähtien käyttöön.
Noh pikku veljeni ei suostunnut myöntämää jälleen :S ja väittää meidän huijaneen hänen kovasti, vaikka tämä oli koulun lauttakunnan ja perheeni yhteispäätöksellä.
Välillä en jaksa enää :( jatkuvasti epäilen että tulevaisuus ei näytä hyvälle :( vaikka kuinka autamme tai kuuntelemme, mutta hän tuntuu vihavan meitä tyhjästä :(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418