Kunnon vitsejä

MaJunior

Toimittaja lähetettiin haastattelemaan 100 vuotta täyttänyttä miestä tarkoituksena saada lehteen mielenkiintoisia tarinoita pitkän iän varrelta.
Toimittaja kysyi: Herralla on varmaan monia hauskoja muistoja pitkän iän varrelta, haluaisitteko te kertoa niistä jonkun?
100-vuotias vastasi: Kerran meiä kyläs yks piikalikka eksy mettää ja me sitä lähettinh joukolla ettimähän ja me löyretti se ja pantiin sitä porukalla persseseen.
Toimittaja sanoi kauhistuneena: Eihän tuo olla millään tavalla hauska juttu, eikä herralla ole mitään muuta hauskaa juttua?
100-vuotias aloitti uuden jutun: Kerran meiä kyläs yks sika eksy mettää ja me sitä lähettinh joukolla ettimähän ja me löyretti se ja pantiin sitä porukalla persseseen.
Toimittaja oli ihmeissään 100-vuotiaan näkemykestä hauskasta jutusta ja kysyikin vaihteeksi: Onkos herralla yhtään surullisia tarinoita elämän varrelta.
100-vuotias vastasi: Nyyh...kerran, kun olin pieni poika...niisk...minä oikaisin metsän poikki kouluun ja eksyin matkalle..byhyhyy..

6

7183

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaJunior

Minkä takia lappalaisämmillä ei oo pikkuhousuja, kun ne on marjamettässä?

-No, ettei kaikki hirvikärpäset pörrää suun ympärillä, ähä ähä, jou män, shikaakkoo

• MaJunior

Eläinlääkärillä oli kolme koiraa, jotka juttelivat keskenään. Collie aloitti keskustelun: Minä leikin pihalla kersojen kanssa ja purin yhtä perseeseen ja nyt isäntä on lähettänyt minut piikille...yhy yhy yyh. Siihen buldoggi vastasi: Minä paskansin isännän suuhun, kun se oli nukkumassa ja arvatkaa mitä, minut lähetettiin piikille ui..ui..jui..jui.uu. Siihen tanskandoggi vastasi: Minä näin emäntäni polvillaan sängyllään ynisemässä ja sormeilemassa koloaan ja hyppäsin selkään ja annoin nartulle kyytiä. Ja piikkiä saat emäntäsi tapaan, muut koirat arvelivat. Mihin tanskandoggi sanoi: Vitut, mut tuotiin tänne kynsien leikkuuta varten, ou jeah, perä odottaa, hajotkaa piikkeihinne.

• blondien metsästäjä

"ähä ähä, jou män, shikaakkoo"...ei voi olla säkin muistat ton vielä mahtava juttu 1 parhaimista mainoksista jota mä oon nähnyt..ja sit sekin on hyvä kun ne on rajalla

suomi poika tlue tänne niin saat leipää

suomi poika vastaa tule sinä tänne niin saat voita sen leiväs päälle..kiva

• mikä juttu
        blondien metsästäjä kirjoitti:

"ähä ähä, jou män, shikaakkoo"...ei voi olla säkin muistat ton vielä mahtava juttu 1 parhaimista mainoksista jota mä oon nähnyt..ja sit sekin on hyvä kun ne on rajalla

suomi poika tlue tänne niin saat leipää

suomi poika vastaa tule sinä tänne niin saat voita sen leiväs päälle..kiva

shikakkoo on .

• Ras Johnson

• vitsiksi

...mutta Lapissa ei ole hirvikärpäsiä. Vielä. Ovat leviämässä vasta hyvän matkaa Oulun eteläpuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      75
      2468
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2096
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      495
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      472
    Aihe