Toimittaja lähetettiin haastattelemaan 100 vuotta täyttänyttä miestä tarkoituksena saada lehteen mielenkiintoisia tarinoita pitkän iän varrelta.
Toimittaja kysyi: Herralla on varmaan monia hauskoja muistoja pitkän iän varrelta, haluaisitteko te kertoa niistä jonkun?
100-vuotias vastasi: Kerran meiä kyläs yks piikalikka eksy mettää ja me sitä lähettinh joukolla ettimähän ja me löyretti se ja pantiin sitä porukalla persseseen.
Toimittaja sanoi kauhistuneena: Eihän tuo olla millään tavalla hauska juttu, eikä herralla ole mitään muuta hauskaa juttua?
100-vuotias aloitti uuden jutun: Kerran meiä kyläs yks sika eksy mettää ja me sitä lähettinh joukolla ettimähän ja me löyretti se ja pantiin sitä porukalla persseseen.
Toimittaja oli ihmeissään 100-vuotiaan näkemykestä hauskasta jutusta ja kysyikin vaihteeksi: Onkos herralla yhtään surullisia tarinoita elämän varrelta.
100-vuotias vastasi: Nyyh...kerran, kun olin pieni poika...niisk...minä oikaisin metsän poikki kouluun ja eksyin matkalle..byhyhyy..
Kunnon vitsejä
6
7184
Vastaukset 6
- MaJunior
Minkä takia lappalaisämmillä ei oo pikkuhousuja, kun ne on marjamettässä?
-No, ettei kaikki hirvikärpäset pörrää suun ympärillä, ähä ähä, jou män, shikaakkoo- MaJunior
Eläinlääkärillä oli kolme koiraa, jotka juttelivat keskenään. Collie aloitti keskustelun: Minä leikin pihalla kersojen kanssa ja purin yhtä perseeseen ja nyt isäntä on lähettänyt minut piikille...yhy yhy yyh. Siihen buldoggi vastasi: Minä paskansin isännän suuhun, kun se oli nukkumassa ja arvatkaa mitä, minut lähetettiin piikille ui..ui..jui..jui.uu. Siihen tanskandoggi vastasi: Minä näin emäntäni polvillaan sängyllään ynisemässä ja sormeilemassa koloaan ja hyppäsin selkään ja annoin nartulle kyytiä. Ja piikkiä saat emäntäsi tapaan, muut koirat arvelivat. Mihin tanskandoggi sanoi: Vitut, mut tuotiin tänne kynsien leikkuuta varten, ou jeah, perä odottaa, hajotkaa piikkeihinne.
- blondien metsästäjä
"ähä ähä, jou män, shikaakkoo"...ei voi olla säkin muistat ton vielä mahtava juttu 1 parhaimista mainoksista jota mä oon nähnyt..ja sit sekin on hyvä kun ne on rajalla
suomi poika tlue tänne niin saat leipää
suomi poika vastaa tule sinä tänne niin saat voita sen leiväs päälle..kiva - mikä juttu
blondien metsästäjä kirjoitti:
"ähä ähä, jou män, shikaakkoo"...ei voi olla säkin muistat ton vielä mahtava juttu 1 parhaimista mainoksista jota mä oon nähnyt..ja sit sekin on hyvä kun ne on rajalla
suomi poika tlue tänne niin saat leipää
suomi poika vastaa tule sinä tänne niin saat voita sen leiväs päälle..kivashikakkoo on .
- vitsiksi
...mutta Lapissa ei ole hirvikärpäsiä. Vielä. Ovat leviämässä vasta hyvän matkaa Oulun eteläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132166
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671108Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2701064- 79897
- 84817
- 63798
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22706Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69691- 65681
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138667Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?131639- 44633
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32598Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46594- 52582
- 40554
- 55548
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y24534Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20518Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40513