Toimittaja lähetettiin haastattelemaan 100 vuotta täyttänyttä miestä tarkoituksena saada lehteen mielenkiintoisia tarinoita pitkän iän varrelta.
Toimittaja kysyi: Herralla on varmaan monia hauskoja muistoja pitkän iän varrelta, haluaisitteko te kertoa niistä jonkun?
100-vuotias vastasi: Kerran meiä kyläs yks piikalikka eksy mettää ja me sitä lähettinh joukolla ettimähän ja me löyretti se ja pantiin sitä porukalla persseseen.
Toimittaja sanoi kauhistuneena: Eihän tuo olla millään tavalla hauska juttu, eikä herralla ole mitään muuta hauskaa juttua?
100-vuotias aloitti uuden jutun: Kerran meiä kyläs yks sika eksy mettää ja me sitä lähettinh joukolla ettimähän ja me löyretti se ja pantiin sitä porukalla persseseen.
Toimittaja oli ihmeissään 100-vuotiaan näkemykestä hauskasta jutusta ja kysyikin vaihteeksi: Onkos herralla yhtään surullisia tarinoita elämän varrelta.
100-vuotias vastasi: Nyyh...kerran, kun olin pieni poika...niisk...minä oikaisin metsän poikki kouluun ja eksyin matkalle..byhyhyy..
Kunnon vitsejä
6
7184
Vastaukset 6
- MaJunior
Minkä takia lappalaisämmillä ei oo pikkuhousuja, kun ne on marjamettässä?
-No, ettei kaikki hirvikärpäset pörrää suun ympärillä, ähä ähä, jou män, shikaakkoo- MaJunior
Eläinlääkärillä oli kolme koiraa, jotka juttelivat keskenään. Collie aloitti keskustelun: Minä leikin pihalla kersojen kanssa ja purin yhtä perseeseen ja nyt isäntä on lähettänyt minut piikille...yhy yhy yyh. Siihen buldoggi vastasi: Minä paskansin isännän suuhun, kun se oli nukkumassa ja arvatkaa mitä, minut lähetettiin piikille ui..ui..jui..jui.uu. Siihen tanskandoggi vastasi: Minä näin emäntäni polvillaan sängyllään ynisemässä ja sormeilemassa koloaan ja hyppäsin selkään ja annoin nartulle kyytiä. Ja piikkiä saat emäntäsi tapaan, muut koirat arvelivat. Mihin tanskandoggi sanoi: Vitut, mut tuotiin tänne kynsien leikkuuta varten, ou jeah, perä odottaa, hajotkaa piikkeihinne.
- blondien metsästäjä
"ähä ähä, jou män, shikaakkoo"...ei voi olla säkin muistat ton vielä mahtava juttu 1 parhaimista mainoksista jota mä oon nähnyt..ja sit sekin on hyvä kun ne on rajalla
suomi poika tlue tänne niin saat leipää
suomi poika vastaa tule sinä tänne niin saat voita sen leiväs päälle..kiva - mikä juttu
blondien metsästäjä kirjoitti:
"ähä ähä, jou män, shikaakkoo"...ei voi olla säkin muistat ton vielä mahtava juttu 1 parhaimista mainoksista jota mä oon nähnyt..ja sit sekin on hyvä kun ne on rajalla
suomi poika tlue tänne niin saat leipää
suomi poika vastaa tule sinä tänne niin saat voita sen leiväs päälle..kivashikakkoo on .
- vitsiksi
...mutta Lapissa ei ole hirvikärpäsiä. Vielä. Ovat leviämässä vasta hyvän matkaa Oulun eteläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1341368Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää254998On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35730- 66697
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah192600Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105483
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Olet oikeasti paras
Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e27456