Pokemon pelihin avun hankkijat!

Pokemonpelit

Täältä löyvätte tietoo pokemonpeleihin.

http://www.geocities.com/seikkailu128/

Esim.

Emerald,Gold,Silver,Crystal,Diamond,Pearl,Blue,Red,
Yellow,FireRed,LeafGreen,Ruby,Sapphire,Pokemon XD,
Pokemon Colosseum,Pokémon Channel,Pokemon Ranger,
Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team,
Pokemon Mystery Dungeon: Red Rescue Team ja
Pokemon Link.

Kaikkien pelijen läpipeluuohjeet eivät ole pakolla
valmiita.

33

2440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ereee

      en tajuu sitä hearthome cityn salii ni mitä siin oikee pitää tehdä ku siel ei oo sitä ottelijaa

      • kettunen11111

        Mee vaa sen ohi vedä 1 tai 2 salii eteen päin niin sen pitäis olla siel sen jälkeen


    • nappisilmä

      Pearl, Diamon & MD: Time And Darkness?

      • Nimetön

        mitä eroo on niil uusil peleil? time and dargness


      • h.....m.....m.....
        Nimetön kirjoitti:

        mitä eroo on niil uusil peleil? time and dargness

        En ole varma mutta timessä kai saa riolun ja pachirisun...siis ostan sen....se on myös vissiin vihreämpi kui darkness jossa on kai laavaa ja muuta.....


    • Daniel.hag

      Juu täällä on minun sivuni kun huomasin että tuo toinen ei toimi. löytyy läpipeluu ohjeet gold ja silver. ruby tulossa

      http://pokemon.nettisivu.org/

      • APUA PYYTÄVÄ

        Tulkaa joku auttamaan mua joku jol on pokemon mystery dungeon blue rescue team !!!

        Stormy Sea Madkib A
        koodi:
        ... Y ? 6 ? R S W R ! ? ? W 5 7 ? 4
        ? W ? ? ? ? F S X M ? ? ? 8 0 NAARAS-MERKKI H ?
        ? ? S ? 3 9 C P ? NAARAS-MERKKI W ? ? 5 S 5 C ...

        TULKAAAAAA AUTTAAAA MUAAA !!!!!!!!!

        SUURI KIITOS JO ETUKÄTEEN :)


      • def-soldier6
        APUA PYYTÄVÄ kirjoitti:

        Tulkaa joku auttamaan mua joku jol on pokemon mystery dungeon blue rescue team !!!

        Stormy Sea Madkib A
        koodi:
        ... Y ? 6 ? R S W R ! ? ? W 5 7 ? 4
        ? W ? ? ? ? F S X M ? ? ? 8 0 NAARAS-MERKKI H ?
        ? ? S ? 3 9 C P ? NAARAS-MERKKI W ? ? 5 S 5 C ...

        TULKAAAAAA AUTTAAAA MUAAA !!!!!!!!!

        SUURI KIITOS JO ETUKÄTEEN :)

        joo minulla on siis tietokoneellani pokemon crystal, gold, blue , red, yellow yms toivoisin että jos kaikki minua viisaammat lähettäisivät sähköpostiini kaikkien tetämiensä pokemonpelien SUOMEN kieliset läpipeluuohjeet ( [email protected] ) kiitos jo kaikille etu käteen =)


    • kiitän jos apua tule

      voitteko sanoa miten mennään heart gold versiossa kohta jossa pitää ohittaa sudowoodo eli se heiluva " puu " =P

    • PT

      Mene Goldenrod cityyn ja hae SquirtBottle Flower Shopista (sijaitsee kaupungin pohjois puolella). Sitten menet kastelemaan sillä Sudowoodon, jolloin se lähtee taistelemaan sinua vastaa. Lyötyäsi/pyydystettyäsi sen tie on vapaa ja voit jatkaa matkaa. Sudowoodo oli muistaakseni tasolla 30.

    • O:

      miten päästää viidentee gymii lake of ragen lähellä

      • PT

    • nm

      Surffaa Cianwood... 5 sali on Cianwood Cityssä, joka ei ole lähellä Lake of Ragea.

    • 7.sali

      Minulla on Pokemon Diamond ja haluan tietää miten ja mistä saa special keyn jolla löytää master ballin? Voisko joku kertoa

    • pro1234

      millä tasolla starevia kehittyy staraptoriksi

      • PT

        Tasolla 34.


    • pro1234

      mul ei tullu :(

    • pro1234

      mul on pokemon platinum siinä on like nimeltä rock climb mutta kun mä yritän mennä niistä mistä mennään rock clibillä niin mä en pääse niistä voisko joku selittää miks se ei mee niistä

      • PT

        Sinun pitää ensin hankkia Snowpoint Cityn salimerkki. Vasta tämän jälkeen voit käyttää tuota HM liikettä.


    • pro1234

      mä oon jo tehny sen salin ja se liike on toiminu mulla ennen

      • PT

        Sen pokemonin pitää tietenkin olla mukana, mutta tämä tuskin on vikana. Oletko varma, että se pokemon varmasti osaa tuon liikkeen ja paikka on tosiaan selainen, jossa sitä voi käyttää?


    • pro1234

      olen se liike on mulla ennen toiminu mut yhtäkkiä se ei enää toimi

      • PT

        Entä oletko vaihtanut kyseisen pokemonin platinumiin toisesta versiosta? Onko tuo liike siis toiminut aikaisemmin platinumissa, etkä aikaisemmalla toimimisella tarkoita jotain toista versiota (esim. pearlia)?


    • pro1234

      en osaa edes sitä siirtoa mutta ei se haittaa se liike on mun pokemonilla joka kuoriutui munasta platinumissa

    • nm

      Kuoriutui munasta ja osaa HM iskun? Onko se edes mahdollista?
      Kokeile opettaa Rock climb jollekin muulle joka voi oppia sen.

    • LuXo

      nm: On se .-) Ainakin minulla Whitessa Oshawott osasi munasta kuoriutuessaan Surfin, Diven ja Waterfallin koska sen isällä oli ollut kyseiset liikkeet ,-)

    • pro1234

      mä oon lisänny sen sille myöhemmin ja oon lisänny sen toisellekkin pokelle ei auta

    • LuXo

      En kyllä yhtään tiedä mikä pelissäsi on ongelmana .-O Kokeile kuitenkin varmistaa pari asiaa. Osa näistä on jo mainittu, mutta katso vielä.

      1. Olet voittanut Snowpoint Cityn salimerkin
      2. Pokemonisi osaa Rock Climbin.

      Sitten jos et vielä tajua mitä pitää tehdä niin:

      1. Varmista, että kallio jossa sinun pitäisi käyttää rock climbia on varmasti oikea liikettä varten. Rock Climb kohtien pitäisi näkyä kalliossa ''röpelöisinä''
      2. Mene kallion kohdalle ja paina A:ta tai valitse Partysta pokemonisi kohdalta kyseinen liike.

      Oletko ihan varma, että teet kaiken oikein? Ettet vaikka vahingossa yrittäisi tavallisella kalliolla? Outo tuo on, mutta luulen, että kyse on jostain pienestä virheestä ,-)
      Pelisi saattaa myös olla jotenkin rikki tai 'seonnut' varsinkin jos käytät Action Replayta peliin voi ilmentyä ongelmia.

    • pro1234

      no mä oon tehny noi kaikki jutut mut mä kerran osasin sen liikkeen mut sit ku mä vaihdoin peliä nii laitoin sen myöhemmin takas ja sit se tuliettä en voinu tehä sitä

    • LuXo

      Missä yrität käyttää sitä?

    • pro1234

      siinä yhes mt coronetis huomasin sen mist siin plati numis pääse sinne ylös en oo käyny siel mut epäilen et siel jossain vaihees girantina

    • henr4

      miten pokemon goldissa paasee sudowuudon ohi?
      4

    • ...

      ostin käytetyn pelin, mutta en pysty poistamaan aikaisempaa peliä vaikka painan ylös, select ja b...?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe