Uusintakonsertti Porissa 14.2 !!!

*************

HUOMIO " Melina" ja muut porilaiset yms. !

to 14.2. Pori, Promenadikeskus klo 19.00, järj. Urheilukonsultointi Reijo Viljanen Oy
- ystävänpäivän konsertti "Tapani Kansa 40 vuotta huipulla", toivottu uusinta viime syksyltä.

10

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos, kiitos!

      Porin korvalääkärit kiittävät!

    • Että sellaista:

      Kohta on taas jonoa Porin seudun tohtorisetien vastaanotolla.

      • on !!

        Kun naisten syrämmet sanoo 'pumputi pum'


      • on !! kirjoitti:

        Kun naisten syrämmet sanoo 'pumputi pum'

        Hyvä vastaus! Veit sanat suustani :)


      • kysyn kuitenkin:
        on !! kirjoitti:

        Kun naisten syrämmet sanoo 'pumputi pum'

        järkytyksestä vai peräti shokista? Nitrodisko- ikäiset kukkahattutädit vauhdissa? Sydämet pettävät? Seuraavaksi vakuutusyhtiöitten henkivakuutukseen varmaan lisätään kohta (siis keski-ikäisille ja sen ohittaneille naisille): oletko Tapani Kansa-fan? Mikäli vastaat myöntävästi henkivakuutus nousee 100 %!


    • heippa justiinax

      tähän konserttiin oli vaikeata saada liput, koska konsertti alunperin oli katri helenan ystävänpäiväkonsertti, mutta katri joutunut perumaan sairauden vuoksi.
      tapsa vois kyllä pitää porissa vielä yhden konsertin , jotta kaikki halukkaat pääsisivät mukaan tunnelmaan. mutta mulla kävi tuuri ja sain pari lippua.

      • Aijaa Katri-Helenan konsertti peruuntui... harmi, mut uskallanpa sanoa, että nyt on luvassa vielä parempi konsertti siellä Porissa ystävänpäivänä :)
        Hyvä, että sait liput sinne ! :) Kerrohan tänne sitten kuulumisia konsertista.


      • Totuus tie ja elämä
        Justiinax kirjoitti:

        Aijaa Katri-Helenan konsertti peruuntui... harmi, mut uskallanpa sanoa, että nyt on luvassa vielä parempi konsertti siellä Porissa ystävänpäivänä :)
        Hyvä, että sait liput sinne ! :) Kerrohan tänne sitten kuulumisia konsertista.

        Olisikohan mahdollista, että Katri-Helenalle olisi järhestäjien toimesta ehdotettu yhteiskeikkaa Tapsukan kanssa jolloin Taiteilija Kalaoja järkyttyi henkisesti niin paljon, että joutui välittömästi pitkälle sairaslomalle? Tämä on hyvinkin todennäköistä.


      • Zaizai
        Totuus tie ja elämä kirjoitti:

        Olisikohan mahdollista, että Katri-Helenalle olisi järhestäjien toimesta ehdotettu yhteiskeikkaa Tapsukan kanssa jolloin Taiteilija Kalaoja järkyttyi henkisesti niin paljon, että joutui välittömästi pitkälle sairaslomalle? Tämä on hyvinkin todennäköistä.

        Eipä tainnut kuitenkaan olla siitä kysymys, vaan Iltasanomissa lukee ,että Katri- Helena on loukannut olkapäänsä liukastuttuaan ja kaaduttuaan pahasti. Olkapää on leikattu ja edessä on kuuden viikon sairasloma.


    • ja pidempää yötä

      tuohon Kurjimusnäytelmään! Ei käy Porilaisia kateeksi. Tapsukka kun vetää Porilaisten marssin tupsuliinimaisella paatoksellaan, johon vain hän pystyy, niin siinä on itkussa ja naurussa pitelemistä. Vain rynkky puuttuu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1469
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      335
      1092
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      904
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      169
      779
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe