bora TDI

utelias*

onko minkälainen autoa ajaa,mitä tyyppivikoja?harkinnassa ostaa sellainen mutten vielä ole päässyt koeajamaan,että onko täysi vikapesä vai onko soopaa se mitä näistä palstoilta lukee?

4

2388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 74 kW

      Yli 80 tkm ajettu, ei suurempia vikoja. Hyvä ajaa, kuluttaa vähän, liikkuu kohtalaisesti. Sisustus arkinen, niukat vakiovarusteet. Ajoasento hyvä, hallintalaitteet sijoitettu ergonomisesti hyvin. Talvella KYLMÄ, ts. lämpenee hitaasti, lyhyet matkat kaupungissa yhtä helv...ä!

      • Hyviä kokemuksia

        Oon ajanu 120 tkm. Ei mitään vikoja, pieni kulutus, hyvä ajaa maantiellä, hyvä tavaratila, mun yksikössä hyvät varusteet, lämpenee maantiellä nopeasti ja on lämmin etenkin kun käyttää keulamaskia jota myy ainakin Pörhö. Puhaltaa lämmintä 30 asteen pakkasellakin. Siellä on sähkövastus myös vakiona joka lämmittää. Climatronic sulattaa tarvittaessa tuulilasin nopeasti. Halvat huollot. Huonoja puolia hieman hidas lämpeneminen kaupungissa pakkasella. Penkkien materiaali herkkä likaantumaan ja vaikea ellei mahdoton puhdistaa. Sisustus ankea mutta kaikki tarvittava kohdallaan ja ennen kaikkea toimii. Jakohihnan vaihto maksaa yli 700 euroa. Sivutuuliherkkä. Mutta vain kovalla tuulella. Ajovalot saisi olla tehokkaammat.


      • mospa
        Hyviä kokemuksia kirjoitti:

        Oon ajanu 120 tkm. Ei mitään vikoja, pieni kulutus, hyvä ajaa maantiellä, hyvä tavaratila, mun yksikössä hyvät varusteet, lämpenee maantiellä nopeasti ja on lämmin etenkin kun käyttää keulamaskia jota myy ainakin Pörhö. Puhaltaa lämmintä 30 asteen pakkasellakin. Siellä on sähkövastus myös vakiona joka lämmittää. Climatronic sulattaa tarvittaessa tuulilasin nopeasti. Halvat huollot. Huonoja puolia hieman hidas lämpeneminen kaupungissa pakkasella. Penkkien materiaali herkkä likaantumaan ja vaikea ellei mahdoton puhdistaa. Sisustus ankea mutta kaikki tarvittava kohdallaan ja ennen kaikkea toimii. Jakohihnan vaihto maksaa yli 700 euroa. Sivutuuliherkkä. Mutta vain kovalla tuulella. Ajovalot saisi olla tehokkaammat.

        Keski-Suomessa jakohihnanvaihto maksaa 550-650 € VW:llä. Vaihdoin itse niin maksoi 280 €, hihnat, rullat, kiristin, stefat vesipumppu ja 3 ltr G12 punaista VW-pakkasnestettä. Kova homma, en suosittele!


    • mospa

      Kulutus 4-5-6,5 sadalla, tosi hyvä ajaa. Autolla ajettu 358 tkm. Tyyppivikoihin kait kuuluu taka-akselinhelat 2 kpl 31 € kpl, vaihdettuna 250 €. Ilmamassa-anturi n. 70 €. Parkkipolttimoita menee jonkun verran. Varusteet on hyvät,ABS, ajotietokone, vakionopeussäädin, etusumuvalot sähköikkunat edessä ja takana, ajonesto, häly sisätutkalla, kajarit vakiona 6 kpl, hyvät penkinlämppärit, ihme tavaratila (takapenkin selkänojat kaatuu).
      Jos saat niin ota heti tehokkaalla koneella. Niit on saatavanaa 66,81,74,85,96,110 kW:n tehoilla. Kiitollisia kyllä lastuttaakkin, ilmastointi ois hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe