MÄ EN TAJUA!!!!!

miksi ihmeessä

ihmisten pitää otta koiria jos ne eivät pysty niitä pitämään? kauhean paljon ihmiset myy koiriaan pitovaikeuksien vuoksi. Ymmärrän sen että jos allergia iskee, mutta senkin olisi voinut käydä tarkistuttaa lääkärillä. Jotkut on ihan pöljiä syitä miksi luopua koirasta.

2

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdagfsdfgsah

Ihmiset ottaa koiria koska se pitää saada just heti eikä huomenna, ja jos halvalla saa pennun, ei rodulla taida olla mitään väliä.. koska pentuhan on aina söpö. Kun se kasvaa, tuleekin sitten kaikennäköistä ongelmaa ihan yllättäen, ja koirasta on päästävä eroon. Ja joidenkin on vaikea tajuta, että koira kun koira pitää kouluttaa :/

Tietty on ihan oikeitakin pitovaikeuksia, vaikka olisi kuinka suunniteltu kaikki hyvin. Ja allergioita toki voi tulla vaikka testeissä olis ajoissa käyty..

• minä koiraton

Olen sitä mieltä, että allergisen ei kannata ottaa riskillä koiraa, mutta jos koiran otettuaan allergia puhkeaa, ei siitä voi ketään syyttää. Eihän puhkeamaton allergia edes olisi näkynyt testeissä ennen koiran hankintaa. Usein lapset allergisoituvat / perheeseen syntyy allerginen lapsi, ja vanhemmat eivät halua riskeerata lasten terveyttä, ymmärrettävää. Tärkeää on silloin etsiä uusi rakastava koti koiralle, tai jos siitä koituu koiralle liikaa stressiä (vanha omistajaan kiintynyt koira) päästää koira ikiuneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2053
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1380
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1241
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      956
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe