ihmisten pitää otta koiria jos ne eivät pysty niitä pitämään? kauhean paljon ihmiset myy koiriaan pitovaikeuksien vuoksi. Ymmärrän sen että jos allergia iskee, mutta senkin olisi voinut käydä tarkistuttaa lääkärillä. Jotkut on ihan pöljiä syitä miksi luopua koirasta.
MÄ EN TAJUA!!!!!
2
490
Vastaukset
- fdagfsdfgsah
Ihmiset ottaa koiria koska se pitää saada just heti eikä huomenna, ja jos halvalla saa pennun, ei rodulla taida olla mitään väliä.. koska pentuhan on aina söpö. Kun se kasvaa, tuleekin sitten kaikennäköistä ongelmaa ihan yllättäen, ja koirasta on päästävä eroon. Ja joidenkin on vaikea tajuta, että koira kun koira pitää kouluttaa :/
Tietty on ihan oikeitakin pitovaikeuksia, vaikka olisi kuinka suunniteltu kaikki hyvin. Ja allergioita toki voi tulla vaikka testeissä olis ajoissa käyty.. - minä koiraton
Olen sitä mieltä, että allergisen ei kannata ottaa riskillä koiraa, mutta jos koiran otettuaan allergia puhkeaa, ei siitä voi ketään syyttää. Eihän puhkeamaton allergia edes olisi näkynyt testeissä ennen koiran hankintaa. Usein lapset allergisoituvat / perheeseen syntyy allerginen lapsi, ja vanhemmat eivät halua riskeerata lasten terveyttä, ymmärrettävää. Tärkeää on silloin etsiä uusi rakastava koti koiralle, tai jos siitä koituu koiralle liikaa stressiä (vanha omistajaan kiintynyt koira) päästää koira ikiuneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759