Olemme lähdössä Huhtikuussa Liguriaan ja siellä Imperia kaupunkiin. Olisiko kenelläkään tietoa kyseisestä kaupungista tai siintä alueesta yleensäkin. Kaikki tieto otetaan vastaan.
Liguria
4
969
Vastaukset
- kirjoista tietoa
Siintä ? tarkoitit varmaan siitä...
Imperian ohi olen monesti ajanut, vaan en ole poikennut sinne. Lomaillessani Ligurian alueella, hankin pari hyvää kirjaa kirjastosta, omatoiminen lomailu vaatii kyllä etukäteislukemista jos meinaa lomastaan jotain irti saada. Mutta jos lukeminen ei kiinnosta, niin googlaamalla Imperia, saat jo paljon tietoa. Tuskin oleilette vain Imperiassa, joten kunnon Ligurian tietopaketin saa vain kirjoista. - päpä
Moikka!
Olimme mieheni kanssa Imperian lähellä Diano Mariassa muutamia vuosia sitten ja kävelimme Imperiaakin muutamana päivänä. Imperiassa on hyviä ostosmahdollisuuksia, mutta muuten ympäröivä vuoristo ja pikkukylät tarjoavat erittäin rubsaasti nähtävää. oletko lukenut Annie Havesin kirjoja? Yksi ainakin on nimeltään Extra Virgin ja se kertoo juuri tuosta alueesta, suosittelen lämpimästi. Imperiasta kannattaa myös käydä Monacossa jos se kiinnostaa. Kiitos vastauksista, niistä on kyllä hyötyä.
- Pari kertaa siellä käynyt
Laigueglian (noin 20 km Imperiasta rantaa myöten itään) varhaista auringonnuousua mereltä ja kalastajien rantaantuloa en unohda koskaan. Paikka on pieni ja viehättävä. Siis minun mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686154- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46914Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714