saab 900 vuosm.97

Onko jollain tietoa miksi pensan kulutus on runsasta noin 11-13litraa sadallekm.Myos moottorin varoitusvalo palaa mutta auto toimii joten kuten.Kiihtyy vähän laiskasti,ja käynnistäessä lykkää aika lailla pensanhajuista pakokaasua. Että mistähän päin voisi ruveta etsimään vikaa.

11

2037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B4uer

Aika runsaaltahan tuo kulutus kuulostaa vaikka itselläni ei kyseistä autoa olekkaan.
      Mahtaisiko olla seossuhde liian rikkaalla?
      Onko tämä kyseinen malli autom. vai käsi ryypyllä?
      Jos käsiryypyllä tarkista ettei ryyppy jää osittain päälle.
      Tietysti ilmanputsari kannattaa uusia sillä kyllähän se tiedetään mitä likainen ilmanputsari saa aikaan :)

• Kyseinen auto on suoraruisku ja manuel.Vaihdettu on tulpat ja ilmanputsari. Kyseinen vika tuli ihan yhtä-äkkiä.,ittaritaulussa alkoi palamaan varoitusvalo

• kysy joltain
        Manse1 kirjoitti:

Kyseinen auto on suoraruisku ja manuel.Vaihdettu on tulpat ja ilmanputsari. Kyseinen vika tuli ihan yhtä-äkkiä.,ittaritaulussa alkoi palamaan varoitusvalo

Kysy joltain korjaamolta mitä se ,ittarivalo mahtaa tarkottaa.
        Vähän vaikkee netissä vatata kun ei tiedä että mikä valo.

• vaagen

Oireet sopisi termostaatin jumiintumiseen ja kone käy siksi kylmänä ja rikkaalla. Vaihto on pikku homma alan korjamolla. Vika aiheuttaa myös häiriövalon palamisen.

• Moottorin lämpömittari näyttää normmaalia lämpöä,joten vika ei ole siinä. Kiitti vaan vinkistä.

• DB-1

Eikö nyt ole kuitenkin järkevintä käydä luetuttamassa vikakoodit? -> Ei tarvitse merkkiliikkeeseen mennä, kyllä ne muuallakin vikakoodit saa luettua.
      Kohta sulla on pahimmassa tapauksessa koko kone rikki.

• arska

Ilmamasamittari voi olla rikki, jos mittari ei anna tietoa ohjainyksikölle ohjainyksikkö säätää seoksen rikkaalle niin että varmasti käy.

Viallinen mittari sytyttää myös varoitusvalon.

Irroita ilmamassamittari ja tarkista onko lanka ehjä.

• rampo3

Kerroppa minulle myös missä kyseinen mittari sijaitsee.

• eskad
        rampo3 kirjoitti:

Käy luetuttamassa vikakoodit helpommalla selviät, ei tarvitse arvata ja vaihtaa kalliita ehjiä osia.

• moottori?
        rampo3 kirjoitti:

Ilmamassamittari mittaa moottorille menevää ilmamäärää, eli on siis ilmasuodattimen ja imukanavan välisessä kanavaosassa.

• zdgm.j,jh
        moottori? kirjoitti:

Ilmamassamittari mittaa moottorille menevää ilmamäärää, eli on siis ilmasuodattimen ja imukanavan välisessä kanavaosassa.

Se ei kerro mitään vaikka se lanka ois ehyt. Meet ja luetutat ne vikakoodit merkkiliikkeessä maksaa about 10e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3243
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2935
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1504
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1467
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      17
      1381
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1218
    Aihe