Hei.
Kertokaahan mihin kannattaa yrittää maaliskuun puolenvälin jälkeen. Ei egypti, eikä turkki. Haluaisimme, siis kaksi aikuista, muutakin kuin rannalla tai altaalla olemista. Emme silti ole urheilulomaa hakemassa. Eikä mikään ihan hirvee turistirysä. Haluaisimme nauttia olemisesta ja toisistamme ;)
Maaliskuussa
4
1090
Vastaukset
- hermana333
voi aivan hyvin mennä. Sieltä löytyy pieniäkin paikkoja ja katsomiskohteita. Ja maaliskuussa on myös lämmintä.
- Nimetön
Olemme 47-50v. pariskunta lähdössä Krabille Ao Nangiin. Olisi hienoa saada tietoa siellä käyneistä koska matka on ensimmäinen meille Aasiaan Brasilia jo tuttu. Kiitos etukäteen. Kaikki tieto tervetullutta.
- Nimetön
Me, 47-50v. Ollaan lähdössä Thaimaan Krabin Ao Nangiin. 16.3-08. Tilattiin matka jo elokuun alussa koska haluttiin varmistaa paikka jotta päästään silloin kun talviloma. Ollaan Ao nangissa. Hotelli Heritage. Onko jollain jotain kommentteja hotellista ja kyseisestä paikasta? Otamme kaiken tiedon kiitollisuudella vastaan koska kokemusta on vain maapallon toiseltapuolelta. Brasiliasta. kaikki tieto on kiitosta.
- ekakertalainen
Vinkeistä. Päädyimme Portugaliin, Monte Gordoon. kokemuksia saa kertoa.
Onnellisia matkoja toivottaen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857