Mikähän on vialla, kun pyykinpesukoneen ohjelma ei lähde kunnolla käyntiin? Eli kone ottaa pesuaineen ja vähän vettä, mutta sitten pysähtyy ja ilmoittaa ohjelman olevan lopussa, vaikka kone on ollut päällä vain pari minuuttia.. Helppiä!
Pesuohjelma ei etene...
13
13884
Vastaukset
- puurastaja
että vedenpinta liian alhaalla. Autaako jos kaataa lisää vettä pesuainelokeron kautta.
- Alkuperäinen kyselijä
Kyllä auttaa! Kiitos hirmuisesti! Osaisitko sanoa, mistä se johtuu, että veden pinta oli liian alhaalla?
- puurastaja
Alkuperäinen kyselijä kirjoitti:
Kyllä auttaa! Kiitos hirmuisesti! Osaisitko sanoa, mistä se johtuu, että veden pinta oli liian alhaalla?
olisi tukossa se siivilä siinä vedenotto putkessa.
- putsaa...
Alkuperäinen kyselijä kirjoitti:
Kyllä auttaa! Kiitos hirmuisesti! Osaisitko sanoa, mistä se johtuu, että veden pinta oli liian alhaalla?
Ota se letku irti, mikä tulee pesukoneelle. Ota siitä pesukoneen puoleisesta päästä. Sitten kurkkaat reikään, niin näät sen pienen siivilän. Sen saa ihan vetämällä pois. Putsaa se, niin toimii taas.
- Alkuperäinen kyselijä
putsaa... kirjoitti:
Ota se letku irti, mikä tulee pesukoneelle. Ota siitä pesukoneen puoleisesta päästä. Sitten kurkkaat reikään, niin näät sen pienen siivilän. Sen saa ihan vetämällä pois. Putsaa se, niin toimii taas.
Eli kone lähtee käyntiin ja ottaa vettäkin ja poistaa vedet, mutta sitten pysähtyy. Vesi ei ole kuitenkaan ilmeisesti mennyt kunnolla rumpuun asti, koska osa pyykistä on edelleen kuivaa..
Irroitin letkun ja ja sihti oli puhdas, tarkastin myös nukkasihdin. Mut sama vika on edelleen. Voisiko se olla jokin sähkövika? - semmosta...
Alkuperäinen kyselijä kirjoitti:
Eli kone lähtee käyntiin ja ottaa vettäkin ja poistaa vedet, mutta sitten pysähtyy. Vesi ei ole kuitenkaan ilmeisesti mennyt kunnolla rumpuun asti, koska osa pyykistä on edelleen kuivaa..
Irroitin letkun ja ja sihti oli puhdas, tarkastin myös nukkasihdin. Mut sama vika on edelleen. Voisiko se olla jokin sähkövika?Poistaako varmasti kaikki vedet ? Löytyykö pesukoneen alaosasta tyhjennys luukku ? Seuraa poistoletkua, niin paikka löytyy. Siellä on kierrettävä tulppa jonka takana on siipipyörät. Katso ettei sinne ole tipahtanut kolikkoa tai mitään sinne kuuulumatonta ja siipipyörät pyörii, kun sormella koitat.
Seuraava on sitten ohjelmavika.Kun kone pysähtyy, niin kuuluuko naksetta ohjelman valinta kytkimeltä, vai herkeääkö ihan normaaliin "pesty on" tilaan.
- ++++
hyvä ihminen edes sen koneen merkin, vikaa olisi paljon parempi etsiä.
- alkup.
Noin 4-5 vuotta vanha päältätäytettävä.
- gfff
alkup. kirjoitti:
Noin 4-5 vuotta vanha päältätäytettävä.
hihna poikki
- 313
Moottorin hiilet loppu tai korttivika.
- Alkup.kyselijä
Kiitoksia kaikille, jotka yrittivät auttaa. Jouduin lopulta kutsumaan korjaajan, vaikka kokeilinkin kaikkia antamianne kikkoja. Vika oli jossain juotoksessa, joka oli kulunut niin, ettei se ollut kunnolla kosketuksissa jonkun toisen osan kanssa.. Siksi ohjelma ei edennyt. Nyt toimii. :)
- mina vaan
katsot puhelinluettelsota lähimmän huollon ja
soitat sinne, sieltähän se apu! - Ananaspena
Mulla on sama pesukone ja sama vika. Kolvasin piirikortin itse kuntoon. Periaatteessa aika helppo temppu. Kortin takana oli selvä palanut kohta joten vika on aika helppo löytää. Jos foliot on kärähtänyt piirilevystä, voi apuna käyttää johtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498