Mitähän eroja on palkoissa laivakokilla ja maissa työskentelevällä kokilla?
Palkat??
5
4605
Vastaukset
- KokkiBoiga
Tallinan ja Tukholman ratikoilla ei oo liksat kovin paljoo isompii.
Ja sitten riippuu minkä maan sopimuksilla mennää.
Pitkän linjan laivoilla ihan hyvät liksat, varsinkin kun nykyään ei rahaa pääse tuhlaamaan missään.
Öljy- ja Kaasutankeilla tulee vielä vaarallisen työn lisä.- poitci
Voi vielä vastailla jos on tarkempia summia tiedossa, mutta merillä on kuitenkin jonkin verran suurempi palkka kuin maissa?!
- poitci
Mites toi Rauman laivakokki linja onko ko. paikassa siis 2hengen ja 4hengen solut jos oikein älysin.
- NasU-
Terve. Opiskelen itse raumalla laivakokiski. Asuntolassa on juuri 2 ja 4hengen soluja, itse olen viihtynyt. keksiviikkona laivalle duuniin :=)
- kokki
laivakokin palkka ei välttämättä nykyään paljon parempi kuin maissa.Maissa ketju rav. maksaa TES mukaan joka ei hyvä alkupalkka mutta yksityiset voivat maksaa paremmin.Mutta laivalla paljon muita etuja esim. 1/1 eli 1 vko töitä 1 vko vapaata, ylitöistä maksetaan paremmin, vero vapaat ostokset (suomen lipun alla).Laivalla kaikilla heti sama palkka-->ikälisät sitten merivuosien mukaan. Ei muuta kuin merille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728