Mitähän eroja on palkoissa laivakokilla ja maissa työskentelevällä kokilla?
Palkat??
5
4617
Vastaukset
- KokkiBoiga
Tallinan ja Tukholman ratikoilla ei oo liksat kovin paljoo isompii.
Ja sitten riippuu minkä maan sopimuksilla mennää.
Pitkän linjan laivoilla ihan hyvät liksat, varsinkin kun nykyään ei rahaa pääse tuhlaamaan missään.
Öljy- ja Kaasutankeilla tulee vielä vaarallisen työn lisä.- poitci
Voi vielä vastailla jos on tarkempia summia tiedossa, mutta merillä on kuitenkin jonkin verran suurempi palkka kuin maissa?!
- poitci
Mites toi Rauman laivakokki linja onko ko. paikassa siis 2hengen ja 4hengen solut jos oikein älysin.
- NasU-
Terve. Opiskelen itse raumalla laivakokiski. Asuntolassa on juuri 2 ja 4hengen soluja, itse olen viihtynyt. keksiviikkona laivalle duuniin :=)
- kokki
laivakokin palkka ei välttämättä nykyään paljon parempi kuin maissa.Maissa ketju rav. maksaa TES mukaan joka ei hyvä alkupalkka mutta yksityiset voivat maksaa paremmin.Mutta laivalla paljon muita etuja esim. 1/1 eli 1 vko töitä 1 vko vapaata, ylitöistä maksetaan paremmin, vero vapaat ostokset (suomen lipun alla).Laivalla kaikilla heti sama palkka-->ikälisät sitten merivuosien mukaan. Ei muuta kuin merille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171