Ei ole vielä ajankohtainen asia, miehen kanssa ollaan puhuttu, että mentäis naimisiin muutaman vuoden päästä mutta parhaan ystäväni hääsuunnittelut ovat nyt saaneet minutkin miettimääb omia häitäni. Haluaisin handfasting-tyyppisen seremonian, kirkkoon minua ei saa kirveelläkään, kun en edes kirkkoon kuulu (mutta mies kuuluu).
Ongelmana nyt on, että en oikein löydä kättenliittäjäisistä tietoa, muutakuin englanninkielisiä rituskoita jne. Minua kiinnostaisi enemmän käytännön asiat, mm. nauhat jne.
Jos joku täällä on viettänyt tämän tyyppisiä häitä, niin arvostaisin kovasti tiedonjyväsiä ;) Millaista teillä on ollut?
Handfasting
3
406
Vastaukset
- Soturi
Punottiin nauha, kolme eri väriä, värit valikoitiin niin että niillä oli kaikilla oli henk.kohtainen merkitys meille. Nauhaa punottaessa lausuttiin ääneen mitä toiveita ja ajatuksia meillä oli tulevan yhteiselämän suhteen.
- lehti
... teillä siinä mitään pappi-/papitar-henkilöä? Ja ketä muita oli läsnä kuin sinä ja puolisosi? Oliko tilaisuus kuin perinteinen hääjuhla vai enemmänkin henkilökohtainen seremonia?
- Soturi
lehti kirjoitti:
... teillä siinä mitään pappi-/papitar-henkilöä? Ja ketä muita oli läsnä kuin sinä ja puolisosi? Oliko tilaisuus kuin perinteinen hääjuhla vai enemmänkin henkilökohtainen seremonia?
Toimin itse papin ominaisuudessa. Olimme kahdestaan, eli kyseessä oli henk.koht. seremonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586