se oli kosketus
ei
hipaisu se oli
lyhyt
intohimoisen
tunteen synnyttämä
aistimus
missään
ei ollut
raja-aitoja
herkkä
harvinaislaatuinen
sielujen
yhteenkuuluvuus
salattu
yössä se
hehkuu edelleen
Ei päivällä näy
16
305
Vastaukset
Vähillä sanoilla tehtynä hyvä.
Tehoste sanoja ripoteltuna jäsentämässä teosta..Hauraan herkkä uskaltaako luekakkaan,ettei rikki mene.
Pidin paljon ,loppu kiteyttää kaiken.
Ter kobo- padme_amidala
sitä juuri sinun runosi ovat. Kiitos taas tästäkin hienosta lukuelämyksestä :O !
Älä sano tuolleen, ihan tavallinen tallaaja mie olen....sanat tahtoivat tuohon järjestykseen,
ei voinut mitään.
Silti kumarran ja kiitän, sillä olen oppinut ottamaan kiitosta vastaan ja se tuntuu hyvältä:)))
- kaaru
Oi...miten herkästi aloitat tämän päivän:)
"harvinainen sielujen yhteenkuuluvaisuus - salattu"
niin se vain joskus on - GloriaJoy
paljon, tunnistin, noin se on.
Mukava kun piipahdit runossani.
NÄmä ovat tuttuja tuntemuksia monelle.
Miellyttävää on ollut lukea myös sinun runojasi:)
- lindalinda1
se on minussa
Sinun jäljiltäsi se elää
kosketuksesi piirtyi sieluuni
ja se synnytti intohimon
Sinä luulit
ja minäkin uskoin
tunteidemme ainutkertaisuuteen
sielujemme yhteiseen säveleen
mutta nuotit rikkoontuivat
ja jäljellä on enää
salattu, kätketty hehku
***
Nainen - runosi on u-pe-a !Sinun runosi hehkuu niin, että pitää hakea
hikiliina;) sinä itse upea, vaan
kiitän, koska sinun sanasi tuntuvat hyvltä, sisko.
Lumista kirjoituspäivää Sinulle!
- peres
Herkästi kuin hunnun alta
Hieno
Kiitos - Mysteriet
Kiitti vaan, se oli Sun syy... =)
Herraisä miten upea runo taas *huokaa*, mää ainaka tämmösiin pysty...Että teitä naisia pitää olla koko ajan
nostelemassa pystyyn:D'
Tää on ihan ilmainen neuvo: istu, ennen kuin käyt lukemaan :)niin et tipu niin korkeelta, jooko!!
Ja heti loppu tuommonen narina, ettet muka pysty, kyllä se on kuule nähty, on todistajiakin vaikka kuinka monta....kysytään keneltä vaan.
Runopäivää, Sinulle Mys:)
- *Rakkaudenlahja*
tämä on taas niitä hyvin kauniita tunteikkaita runoja joista pidän paljon.Tässä on jokainen sana oikealla paikallaan.Sydämellinen kiitos ja vielä halaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423