Mite tota gta san andreasta voi pelata netis? tarvitaanko siihe se peli tietsikal vai? ¨Voisko joku ystävällisesti ammentaa suurta viisauttaan mullekki=D jos tierät vastaatko plz?
SAN ANDREAS
8
410
Vastaukset
- apuatulossass
Etkö tiiä? LOL
- Nimetön
just tommosii pellei taas.... EN TIIÄ SIKS KYSYN!=D
- GroveStreet4Life
Tarvitset sen pelin tietenkin koneellesi. Sen saa kahdella kympillä ja sen hankittuasi vaan lataat sellaisen modin jolla voi pelata netissä.
- GroveStreet4Life
Aina ei ne moditkaan toimi, varaudu siihen.
- Nimetön
kiitos oi viisas:D vieläku kertoisit miten sen moodin sais tai mistä?
- GroveStreet4Life
Nimetön kirjoitti:
kiitos oi viisas:D vieläku kertoisit miten sen moodin sais tai mistä?
Riittää kun googlettaa "San Andreas modit" ja käyttää sitten älyä sen oikean ja yhteensopivan modin löytämiseen ja lataamiseen.
- mazsaa
Oletko todella noin tyhmä, että luulet pääseväsi pelaamaan san andreasta nettiin ilman itse peliä. Tottakai tarvitset pelin, kun olet hommannut pelin sinun tulee ladata netistä nettipelimodi esim. www.piratebay.org sivulta, että voit ladata torrentin tulee sinun ladata jokin näistä ohjelmista: bitcomet, bitlord,azureus tai utorrent. Itse käytän bitcomettia se on erittäin helppokäyttöinen, ja ilmainen.
- Nimetön
En mie thmä oo, vaan omalaatunen=D no kiitti kuiteskii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815