Mite tota gta san andreasta voi pelata netis? tarvitaanko siihe se peli tietsikal vai? ¨Voisko joku ystävällisesti ammentaa suurta viisauttaan mullekki=D jos tierät vastaatko plz?
SAN ANDREAS
8
406
Vastaukset
- apuatulossass
Etkö tiiä? LOL
- Nimetön
just tommosii pellei taas.... EN TIIÄ SIKS KYSYN!=D
- GroveStreet4Life
Tarvitset sen pelin tietenkin koneellesi. Sen saa kahdella kympillä ja sen hankittuasi vaan lataat sellaisen modin jolla voi pelata netissä.
- GroveStreet4Life
Aina ei ne moditkaan toimi, varaudu siihen.
- Nimetön
kiitos oi viisas:D vieläku kertoisit miten sen moodin sais tai mistä?
- GroveStreet4Life
Nimetön kirjoitti:
kiitos oi viisas:D vieläku kertoisit miten sen moodin sais tai mistä?
Riittää kun googlettaa "San Andreas modit" ja käyttää sitten älyä sen oikean ja yhteensopivan modin löytämiseen ja lataamiseen.
- mazsaa
Oletko todella noin tyhmä, että luulet pääseväsi pelaamaan san andreasta nettiin ilman itse peliä. Tottakai tarvitset pelin, kun olet hommannut pelin sinun tulee ladata netistä nettipelimodi esim. www.piratebay.org sivulta, että voit ladata torrentin tulee sinun ladata jokin näistä ohjelmista: bitcomet, bitlord,azureus tai utorrent. Itse käytän bitcomettia se on erittäin helppokäyttöinen, ja ilmainen.
- Nimetön
En mie thmä oo, vaan omalaatunen=D no kiitti kuiteskii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079