Meille ostettiin vuoden vaihteessa LG:n DVD/VHS yhdistelmä ja vasta nyt sain aikaiseksi asentaa sen niin, että sillä voi myös nauhoittaa boxista.
Kuva on kuitenkin epätarkka katsellessa digiboxia vidon kautta ja tietysti myös nauhoitettu kuva.
Itse laitteessa ei varmaankaan ole ongelmaa, koska vuosia sitten äänitetyn VHS kasetin kuva on ihan hyvä.
Video on kiinni boxissa sekä scartilla että antennikaapelilla.
Vinkkejä?
Huono kuva VHS:ssä?
4
896
Vastaukset
- Höpö.
»Video on kiinni boxissa sekä scartilla että antennikaapelilla. »
Miksi molemmilla?
Antennikaapelilla tulee kaikkein huonoin kuva, koska kuva pitää moduloida antennikaapeliin menoa varten ja taas demoduloida nauhurille tullessa. Se kyllä huonontaa kuvaa väkisinkin.
En tiedä kunpaa kanavaa, scarttia vai antennikaapelia, pitkin kuva menee jos molemmat ovat asennettu, mutta vaikuttaa siltä että antennikaapelia pitkin menee. Jos homma toimii pelkällä scartilla niin ota nyt ihmeessä se antennikaapeli pois.
Eli:
Antennikaapelilla signaali boxiin, scartilla boxista vhs:lle ja scartilla vhs:ltä telkkariin. - irti!
videosta sitä ei tarvita
- D. I. Kiukko
Mulla oli sama homma. Scarttin asetukset oli S-Video, kun olisi pitänyt olla CVBS/Video.
Näkyi kohinaisena. Vaihdoi asetuksen ja nyt näkyy hyvin. - Auttajaiänikuinen
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;2998;3077;7451
ja voelaa se toimii ja kuvakin on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627