18v-synttärit

Poika vuodesta 1990

Minua on mietittänyt, miten pitäisin ikimuistoiset 18v-synttärit? Vinkkejä kaipaisin!

Viimeksi 11-vuotiaana pidin synttärit, joihin kutsuin kavereita. Muuten olen viettänyt vuosia hiljaisuudessa, mitä nyt saanut tutuilta vähän onnitteluja. Tosin 17v-synttäreilläni olin parin-kolmen kaverini kanssa kahvilassa.

Olen tosi harvoin kaverieni kanssa kotonani; olemme aina joko koulussa, kaupungilla viettämässä aikaa, leffassa tai jossakin tapahtumassa/juhlassa. Viimeksi syksyllä muutama kaveri kävi kunnolla kylässä, katsoimme leffaa/olimme koneella. Onkohan tällainen harvinaista tässä iässä? Lisäksi kaverini ovat hyvin eri piireistä ja harvat heistä tuntevat toisiaan. En tiedä olisiko hyvä kutsua kaikkia yhteen viettämään bileitä...

Olen ollut muutamaan otteeseen juomassa eri kaverien kanssa, mutta en usko sen olevan paras tapa juhlistaa täysi-ikäisyyttä. Jos joku osaisi neuvoa miten voisin saada ikimuistoiset juhlat, olisin ikikiitollinen!

9

19172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepari

      Yksi tapa olisi pitää ns. lastenkutsut :) Täytekakkua ja aarteenetsintää :D Tosin taitaa olla enemmän tyttöjen juttuja tällainen.. :D Itse omille 18-vuotissynttäreilleni alunperin suunnittelin lastenkutsuja, mutten jostakin syystä niitä koskaan toteuttanut.

      Jotkut teemabileet kuitenkin voisivat olla hyvä keksintö. Esim kerran kavereideni kanssa kokeilema "porvari-ilta" voisi olla ihan jees. Viiniä, juustoja ja viinirypäleitä - taustamusiikkina jatsia tai klassista pianoa :D Varsin viihdyttävää. Meillä ainakin oli hauskaa :D

      Tai sitten vaikka suomalainen saunailta: taustamusiikiksi sopii vaikkapa Popeda tai Eppu normaali, toiseen käteen kyrsä ja toiseen olut. Sauna kuumenemaan ja se on siinä. :D

      Tosin nämä vain ehdotuksia koko kaveriporukalla vietettäviksi synttäreiksi. Tai no, ei tietenkään mikään pakko. Voithan kutsua vain ne muutaman läheisimmän kaverisi, tai ne pari - neljä ihmistä, joiden kanssa esim koulussa hengaat (he todennäköisesti tuntevat toisensa :D). Tällaisia ehdotuksia minulla. :)

      -Jenni

    • tyttö vuodesta 1990

      Itse viettelin synttäreitä viimeksi joskus 11-vuotiaana ja harvemmin kutsun kavereita kotiini.. Yritän myös kuumeisesti miettiä miten juhlistaa 18-v syntymäpäiviä.
      Pidetään yhteiset synttärit ja molemmat hyötyvät...? :D

      • P v 1990

        Jos sitä juhlistaiskin täysi-ikäisyyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa kauneimmalla mahdollisella tavalla. Kunhan kumppaniks saa sopivan tälläselle ok-näköselle jätkälle, ja ehkä alkuun vähän juomista ;)

        Mut joo, pitää kattella. Kait sitä vois jonkinlaiset bileet järjestää (leffaa, syötävää, juomista, musiikkia) ja kutsuu parhaita kavereita.


      • Sohvi
        P v 1990 kirjoitti:

        Jos sitä juhlistaiskin täysi-ikäisyyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa kauneimmalla mahdollisella tavalla. Kunhan kumppaniks saa sopivan tälläselle ok-näköselle jätkälle, ja ehkä alkuun vähän juomista ;)

        Mut joo, pitää kattella. Kait sitä vois jonkinlaiset bileet järjestää (leffaa, syötävää, juomista, musiikkia) ja kutsuu parhaita kavereita.

        Yleeensä tämmöset niin sanottuna *teiniikäiset*
        pitävät muuten vaan hauskaa. Minulla on tyttö joka täyttää jouluna 18 vuotta. Ja oomme jo niitä *pikkukemuja* pohtineet.. Mutta sit päätettiin et pidetään oikeen kunnon juhlat! Onha 18 vuotias jo rikas ikävuosi! Elikkä homma selvitettiin näin. Varasimme linnanmäen huvipuiston peleineen, ravintoloineen ja muutamine laitteineen YKSITYISKÄYTTÖÖN. Soitettiin että millon vois tulla ja sit sovittiin että sunnuntaina 8-14-00 pidettäs Kunnon kemut juhlat!! Kyllä hupia tuli! Ja hauskuutta varmasti ikimuistoista! SUOSITTELEN!
        hinnasta vielä: että kannattaa harkiten päätelää ketä kutsuu ja milloin.. Tällä meidän teinilikalla oli semmoset 16 kaveria. Tyttöjä sekö poikia.. niin se hinta nyt oli semmoset 1000.e paikkeilla. mutta viis siitä! Ne piti olla ikimuistoset- Ja sit juhlien jälkeen sovittiin tyttöni kanssa et tän jutun jälkeen ei enää järkätä juhlia.!! MAhtava päivä!


    • rautaarajantaa
    • ...

      ...viettävät "ikimuistoisia" 18 v. synttäreitä ryntäämällä kaikki kylän kapakat läpi ja vetämällä niin lärvit etteivät muista ikimuistoisista synttäreistä mitään.

      Aamulla tilaavat darrapizzan - ehkä saat elämäsi pizzaelämyksen?

      • siiiiiu

        Mä kans siskon 18v synttäreille mietin juttuja, aika tyhjää käy päässä, ideoita, anyone?

        Ollaan ajateltu, että varsinaisena synttäripäivänä kierrettäis paikkakunnan kaikki kamalimmat räkälät/juottolat, eli maanantaina käytäisiin muutamilla päiväkaljoilla, että neiti sais tuntumaa täysi-ikäisyyden ihanuuteen :) Viikonloppuna sitten jotain siistimpää ja isompaa juhlimista, mutta mitä?


    • Tinkeri

      Ite haluisin isot juhlat (vaikka kavereita ei montaa ookkaan ja kiitos hiihtoloman niin puolet eivät edes pääse) Enkä tiiä mimmoset juhlat isä suostuisi maksaa koska olen parina edellisenä vuonna juhlinut Halloweenin. Ja Isä maksaa autokoulun ja ostaa minulle myös auton. Unelma olis jos voisi viettää jossain hotellissa ja käydä hohtokeilaamassa. Mutta samalla jos isä ostaa vuokrattavaksi yksiön tai kaksion niin voisin siellä pitää omassa rauhassani. En ole mitenkään alkoholi porukkaa mutta Boolia voisi tehdä. Siskon häissä kyllä jotain boolia maistanut enkä tykännyt.

    • Anonyymi

      Ite aattelin mennä naantali spahan, vuokrataan sieltä joku juhlatila jossa juhlat ja seurustelut hoidetaan ja talon paras sviitti.
      Tosin en tiedä mitä isä suostuu maksamaan, mutta itselläkin on sen verran että yhdet synttärit saadaan aikaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe