hei, kertokaas mulle kuinka voi sisällyttää poverpoint esitykseen musaa, että se kuuluu toisaallakin kun sen lähettää mailina.
poverpoint
4
1433
Vastaukset
- ylärivillä klikkaa
kohtaa "Ohje" ja avustajaan kirjoita vaikkapa - musiikki - tulee ohjeet upotetusta tai linkitetystä musiikkitiedostosta.
- ja upottaa
kuinkahan se siis käytännössä tapahtuu?
- pikku apulainen
ja upottaa kirjoitti:
kuinkahan se siis käytännössä tapahtuu?
En tiedä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, mutta minulla on windows 2000, ja musiikkia laitan sen power pointtiin seuraavasti, jos haluan koneeltani jonkun kappaleen:
-Ylhäältä valitsen lisää -- >
-Filmit ja äänet --->
-Ääni tiedostosta--->
-Etsin tiedoston --->
-Avaan ja se siinä.
Jos puolestaan haluat käyttää jotakin power pointissa valmiita olevia efektejä (aplodeja, rumpuja yms.) Tee näin:
-Ylhäältä diaesitys -- >
-Dian vaihtuminen --- >
-Valitsen 'ääni' kohdan ja sieltä haluamani efektin.
Eri käyttöjärjestelmissä tietysti voi paikat ja tavat hieman vaihdella, mutta luulisi perusjuttujen kuitenkin kulkevan samalla kaavalla.
Toivottavasti oli jtn hyötyä. :) - hei*
pikku apulainen kirjoitti:
En tiedä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, mutta minulla on windows 2000, ja musiikkia laitan sen power pointtiin seuraavasti, jos haluan koneeltani jonkun kappaleen:
-Ylhäältä valitsen lisää -- >
-Filmit ja äänet --->
-Ääni tiedostosta--->
-Etsin tiedoston --->
-Avaan ja se siinä.
Jos puolestaan haluat käyttää jotakin power pointissa valmiita olevia efektejä (aplodeja, rumpuja yms.) Tee näin:
-Ylhäältä diaesitys -- >
-Dian vaihtuminen --- >
-Valitsen 'ääni' kohdan ja sieltä haluamani efektin.
Eri käyttöjärjestelmissä tietysti voi paikat ja tavat hieman vaihdella, mutta luulisi perusjuttujen kuitenkin kulkevan samalla kaavalla.
Toivottavasti oli jtn hyötyä. :)täältäpä löytyi asiaa minunkin ongelmaani. Itselläni on 2003 poverpoint, mutta samoin toimin. Koneellani kun laitan esityksen pyörimään kaikki on ok, kuvat vaihtuvat määräämäni ajan kuluttua ja musiikki soi taustalla, mutta: ystävälleni lähetettyäni sähköpostitse tallennetun esitykseni kuvat kyllä hänellä näkyvät, mutta ääni on kadonnut johonkin matkanvarrelle. Missä syy/vika?
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27911081
- 1326978
- 955643
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa375001- 524231
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru232947- 632753