Vapaana

juoksennellen?

Minkälaisissa paikoissa pidätte koirianne irti? Onko tullut jäniksen perään lähtöjä, vaaratilanteita tms?

10

1492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankala pittää tuota meijä suurinta mörökölliä irti missää missä mahollista törmätä muihin koiriin, niimpä hipsitään rantaan ja talavella jäälle ravaileen =)
      on joo pupunperään lähetty, mm lemmikkipupu vejettii naamaan hyvällä ruokahalulla ku tilaisuus tuli :/
      lähtö tullee muille koirillekki.. koulutus vähä vaiheessa vieläkin :( mutta hyvvää vauhtia opitaa olemaa kunnolla :)
      ja myöhään o hyvä lähtä painelee tuoho läheiseen mettään ku ei kukaa täysjärkinen siellä kovi myöhää oo heh paitsi me..

      • mulla ny vinttikoiraa ookkaa xD


      • näin meillä
        Onnenkäpälä kirjoitti:

        mulla ny vinttikoiraa ookkaa xD

        Mikä rotu on mörökölli? Minä ymmärsin että täällä halutaan tietää juuri vinttikoirien vapaana pitämisestä. Muutenhan kysyjä olisi voinut kysyä vaikka pikkukoirien puolelta että missä pidetään vapaana.

        Itse pidän vinttareitani vapaana ainoastaan aidatuilla alueilla, sillä rakastan niitä enkä tahdo että ne jäävät autojen alle.


      • cwew
        näin meillä kirjoitti:

        Mikä rotu on mörökölli? Minä ymmärsin että täällä halutaan tietää juuri vinttikoirien vapaana pitämisestä. Muutenhan kysyjä olisi voinut kysyä vaikka pikkukoirien puolelta että missä pidetään vapaana.

        Itse pidän vinttareitani vapaana ainoastaan aidatuilla alueilla, sillä rakastan niitä enkä tahdo että ne jäävät autojen alle.

        meillä juoksutan borzoitani irti aidatulla alueella ja mökillä missä on tielle matkaa useampi kilometri....


    • mökinukko

      mulla on itellä 6v sluoghi uros ja meillä on aidattu tontti jossa voin pitää sitä melko huolettomasti vapaana, tosin kyllä sitä on jonkun verran vahdittava koska aitamme ei ole este vain pelkkä hidaste. metsälenkeillä voin pitää myös vapaana. pari kertaa on herra lähtenyt rusakon perään mutta kadotettuaan näkö yhteyden jussikkaan on palannut kiltisti takaisin. Toisaaalta sluoghilla saalistus vietti on hiukan alhaisempi kuin esim greyllä joten sitä ei paaljookaan pyöräiliät tai toiset koirat kiinnosta.

      • Kaija67

        Tarkoitatko sloughi? Itseäni ärsyttää tuo Onennkäpälä myös! Se on aina vastailemassa asioihin joista ei edes tiedä mitään.

        Minä juoksutan greytäni pelloilla.


      • mökinukko
        Kaija67 kirjoitti:

        Tarkoitatko sloughi? Itseäni ärsyttää tuo Onennkäpälä myös! Se on aina vastailemassa asioihin joista ei edes tiedä mitään.

        Minä juoksutan greytäni pelloilla.

        sellainen 6v herra makoilee meitin sohvalla. samoin pellolla, metsässä ja sora montuilla, toisaalta asun sen verran maalla että meillä on mahdollista juoksuttaa koiria melkeipä missä tahansa. 8km yhtenäistä peltoaukeaa syksyisin siinä saa hyvät vauhdit


    • borzoiden omistaja

      Meidän borzoipojat juoksee vapaana metsässä ja soramontuilla. Tiestö pitää olla riittävän kaukana. Valitaan sellaisia paikkoja, joissa ei ruuhkaa ole, kun tuo nuorempi takuulla lähtee liikkuvan perään, olkoon se mikä hyvänsä; ihminen, auto, jänis tms.
      Mitään ei ole vielä sattunut ei edes läheltäpititilanteita. Koirapuistoillaan harvoin. Kyll vapaana juoksu on upeaa katsottavaa :)

    • tuota borzoita

      uskalla päästää vapaana juoksentelemaan, paitsi alueella jossa on todella korkea aita.

      Pysyy kyllä vierellä vapaana, mutta lähtee ihan minkä tahasa liikkuvan perään oli se sitten päästäinen tai auto.

      Omalle pihalle piti rakentaa jättikorkea aitakin, kun ukkeli painatti 1m50 cm korkean aidan yli nähdessään fasaanin pellolla. Siitä suoraan autotielle autoja jahtaamaan. Siitä syntyi sellainen vaaratilanne, että aita pihassa kasvoi korkeutta reilusti ja kiinni pidetään koira aina kun liikkeessä ollaan.

    • Rona

      Meidän vinttarit on irti lähimetsissä ja pelloilla, kunhan on tielle pari sataa metriä matkaa eikä pupuja näy, niin voi päästää. Tosin nämä lähimmät tiet täällä on varsin harvaan liikennöityjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe