Räpyläjalat

Kysyy hän

Mun koiralla räpylät !!
Onko siitä haittaa,vai hyötyä?
Monellako koirarodulle ne kuuluu?

11

3240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tattinöh

en tiedä kuinka monella muulla rodulla on sellaset. meijän nöffillä ainakin on, lanseerille kuuluu myös.. näillä vesipelastuskoirille kuuluu.

• ainakin, spanieleilla kans..

• tiedän myös

Saukkokoiralla on myös räpylät. Sukulaisillani oli sellainen, he joutuivat antamaan sen pois kun eivät kestäneet koirasta lähtevää luontaista hajua. (joka oli kuulemma aivan kaamea)

Ei terve saukkokoira haise! Sitä ei ole hoidettu, on ollut hammaskiveä tai anaalirauhastulehdus. Ei kuule puhdas hoidettu koira haise...

• Pandora09

Olipas hyvä syy antaa koira pois (taisi olla palvelus kyllä koiralle)

• takajaloissa

on räpylät vaikkei pitäisi..mutta eipä siitä haittaa ole hyvin ui. :)

• aprosmictus

Ainakin mun havaintojen mukaan kaikilla koirilla on räpylät. Vaikka esim. villakoirilla sanotaan olevan räpylät jaloissa, niin ihan samanlaiset ne sen tassut on, kuin muillakin koirilla.

Jos jollain on koira, jonka varpaiden välissä ei oo niitä nahka räpylöitä, niin laita ihmeessä kuva johonki. Mäkin haluan nähä räpylättömän koiran tassun.

• 2 toitsun omistaja

Mäkin oon samaa mieltä, kaikilla koirilla on edes pienet räpylät. Jopa meidän kahdella venäjäntoylla on räpylät vaikkei niitä varmaankaan ole uimareiksi jalostettu. :D

• OnnenOmenainen

Räpylä jaloista on ehdottomasti hyötyä koiran uidessa :)

• belggarin näköä

räpyläjalkainen nöffi-belggari-colliemix. Armoton uimari ja talvella myös hanki kantaa jätkää hyvin, enkä ole näiden neljän vuoden aikana mitään haittaa huomannut olevan =) Räpyläthän on ihan tyypilliset uiville roduille ja meidän tapauksessa ne räpylät on ainoa nöffiltä peritty piirre vaikka pojassa on 50% juuri tätä rotua.

• MinaD

Räpylät on jopa ihmisellä. Laihemmalla isommat kun lihavalla. Ne ei vaan ole niin isot kun koirilla tai sammakoilla. Räpylät tarkoittaa hyvää uimistaitoa. Haittaa niistä ei ole, mutta kannattaa huomioida ne tassuja kuivatessa, ettei tule ihobakteereja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe