Pilkkimään, apua!!!!

Kalastaja-eemelin eukko

Hei kaikki kalastajat!
Tarvitsisin pikaisesti apua. Hävisin leikkimielisen vedon serkkuni kanssa ja nyt minun on lähdettävä viikonlopuksi järvelle pilkkimään. Ongelmana on se että en ole KOSKAAN kalastanut. Siispä: mitä tarvikkeita tarvitsen mukaan, minkälaisia kalastusvälineitä täytyy hankkia? Kairan ja potkukelkan saan "talon" puolesta, muuten olen omillani. Auttakaa pikaisesti hyvät kanssaeläjät. Olen todella kiitollinen asiallisesta vastauksesta!

5

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapaus..

on tällainen,suosittelen kääntymistä lähimmän kalastustarvikeliikkeen puoleen.Ota mukaasi joku pilkkimiseen perehtynyt henkilö oppaaksi.
      Jos alkaisin antamaan tässä yksityiskohtaisempia neuvoja,saisin noin 70 alasampuvaa palautetta.

• Vaatetus

On ykkösasia,jos palelee,on pilkkiminen kärsimystä.

• pete...

hengittävä lämmin vaatetus ja naskalit. kaira ja pilkkivapa. tasri on kova sana mutta vaatii kokemusta eli ehkäpä sulle sopiva olis pystypillkki jossa 10cm morritapsi ja kärpäsentoukka.

• Pilkkijä kolmannessa polvessa

Ei missään nimessä hengittävää vaatetusta, siitä tuulee läpi ja sitten on kylmä. Lisäksi sellaisesta siirtyy lämpö ulkopuolelle ja tarkoitushan oli pysyä lämpimänä.

Naskalit turhaa painoa ja rahan tuhlausta. Ettekö ollutkin menossa pilkille, ettekä avantouimaan?

Kairaa ei tarvi, käytät vain valmiita reikiä. Jos niissä on päässyt pinta jäähän, kantapäällä polkaisemalla se aukeaa taas mukavasti.

Tasurit on hanurista ja niillä ei tee yhtään mitään. Unohda se pystypilkki morritapseineen, turha vehje. Kärpäsentoukat on pelkkää rahantuhlausta, surviainen sen olla pitää.

Sulle ehdottomasti paras vaihtoehto on madehara, etkä tarvitse pilkkivapaakaan.

• ............
        Pilkkijä kolmannessa polvessa kirjoitti:

Ei missään nimessä hengittävää vaatetusta, siitä tuulee läpi ja sitten on kylmä. Lisäksi sellaisesta siirtyy lämpö ulkopuolelle ja tarkoitushan oli pysyä lämpimänä.

Naskalit turhaa painoa ja rahan tuhlausta. Ettekö ollutkin menossa pilkille, ettekä avantouimaan?

Kairaa ei tarvi, käytät vain valmiita reikiä. Jos niissä on päässyt pinta jäähän, kantapäällä polkaisemalla se aukeaa taas mukavasti.

Tasurit on hanurista ja niillä ei tee yhtään mitään. Unohda se pystypilkki morritapseineen, turha vehje. Kärpäsentoukat on pelkkää rahantuhlausta, surviainen sen olla pitää.

Sulle ehdottomasti paras vaihtoehto on madehara, etkä tarvitse pilkkivapaakaan.

hiipari sä olet? Et taida olla kummonen pilkkijä, opettele ensin pilkkimään ja sit kirjota neuvvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8435
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6505
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      62
      6343
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4991
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3630
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3361
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3305
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      49
      2923
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2872
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2846
    Aihe