Voldun näyttelijä

Pöö1111

Taidan olla hullu, mutta mielestäni Voldemortin näyttelijä Ralph Fiennes on söpö in real life. Siis ei ihan hyvännäköinen mutta söpö sillä tavalla että kyllä sellaisen kanssa lähtisi treffeille (jos ikäero vain ei olisi näin suuri).On kyllä jouduttu käyttämään kauheasti maskeerausta, että se Voldun naama näyttää rumalta. En ole ainakaan huomannut että muut Fiennesiä ihkuttaisivat. Onko täällä muita Fiennes-faneja?

8

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsitellään muuten

tietokoneella.

• huomata,

että myös nuoremmalla katsojakunnalla on hyvä maku :-)

Ralph Fiennesillä on tavattoman suuri määrä faneja, ja varsinkin naispuoliset ovat yleensä suunnilleen täysin lääpällään. Toki "Rafen" elokuvista suurin osa on tarkoitettu vanhemmalle katsojakunnalle kuin mikä on keskimääräinen Potter-yleisö. Osa rooleista on hyvinkin rankkoja. En tiedä ikääsi, mutta kannattaa tutustua esim. elokuviin Englantilainen potilas, Schindlerin lista (hyytävän hyvä keskitysleirin komentajana), Jutun loppu, Punainen lohikäärme, the spider jne. Yksi suurimmista elokuva-alan vääryyksistä on se, että Fiennes ei voittanut Oscaria Schindlerin listasta.

Vähän kevyempää Fiennes-tavaraa on esim. Tupla tai kuitti (alkuper. nimeltään Quiz show), Oscar&Lucinda, ja Avengers (joka on oikeasti huono elokuva, mutta Ralph on siinä aivan tavattoman söpö) tai vähän aikaa sitten tv:stäkin tullut Unelmien Manhattan (huono leffa, surkea kemia Jennifer Lopezin kanssa, mutta Rafe on nätti). Ainakin Internet Movie Databasen mukaan paljon leffoja tulossa vuoden-kahden sisällä (siis muitakin kuin sellaisia joissa Fiennesin aristokraattiset piirteet on peitetty julman valkoisen maskin alle).

Kiinnitäpä huomiota miehen ääneen ja silmiin.

Heh. Itse olen fanittanut Fiennesiä jo Schindlerin listasta lähtien eli apua, jo about 15 vuoden ajan :-)

• gabriele

hyvä Voltsu mutta muita Fiennes-leffoja en oo nähny.
      Kauheeta vain oli ettei se edes vaatinut Potter 4 ittelleen punasia silmiä :/

• on tosi

ihku!

• -.-'

Se on itte sanonu että punasilla silmillä olis vaikeenpi ilmaista tunteita.

• --------
        -.-' kirjoitti:

Se on itte sanonu että punasilla silmillä olis vaikeenpi ilmaista tunteita.

"Se on itte sanonu että punasilla silmillä olis vaikeenpi ilmaista tunteita."

Missä sillain on lukenu? Ja eikö ne silmät ois värjätty tietsikalla.

• kyllä

niin ihku, että p*nisin

• mielestä

sen on ihan p*rseestä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      91
      3849
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1999
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1803
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1682
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      102
      1503
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      163
      1503
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1442
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1297
    Aihe