Meidän tyttö sai tänään ensimmäisen rotavirus-rokotteen. Minkälaisiä reaktioita ko. rokotus on aiheuttanut, milloin ne ovat ilmenneet ja kauan kestäneet?
Rotavirus-rokote
7
726
Vastaukset
- juupelijuuuuu
yöllä klo 01.00.näytti ihan 38,59 kainalosta mitattuna.
Ei muutakun suppo pyllyyn ja ruokaa massuun vauvalle ja nukkumaan.
(kannattaa jo illalla laskea varmuudeksi huoneen lämpötilaa ja laittaa hiukan kevyemmin päälle tai jättää peitto pois)
Aamulla oli normaalilämpötilat mutta neiti oli unisempi,annettii nukkua päivä hänen omien halujen mukaan (lue:koko päivä :D ).
Iltapäivällä tuli taas lähemmäs 38 lämpö,toinen suppo varmuudeksi ja ilta ja yö menikin neidillä nukkuessa.Seuraavana aamuna olikin oma naurava itsensä - ongelmitta
Meidän pojalle ei tullut mitään vaikutuksia ensimmäisestä rotavirusannoksesta, mutta toisen annoksen jälkeen n. viikon sisällä kakassa näkyi veriviiruja muutamaan otteeseen. Neuvolassa meinasivat ettei johdu rotavirusrokotteesta, mutta en mitään muutakaan syytä keksi, koska ei ollut aiemmin ollut mitään vastaavaa. Jostain netistä luin, että muillakin oli näkynyt kakassa verta rotavirusrokotteen jäljiltä.
- meillä näin
Tuossa muutama kuukausi sittten joku teki vast.kalt. gallupin. Siellä lähes kaikki vastasivat, ettei mitään oireita tullut Rota-rokotteiden jälkeen! Samaa sanottiin neuvolassa.
Tämä nyt ei oireista, mutta tuli vaan mieleeni muistuttaa. Koska rokote sisältää elävää,heikennettyä virusta ja sitä erittyy jonkin verran lapsen kakkaan (erityisesti 7.päivän aikoihin rokotteesta) muistakaa pestä kädet erityisen hyvin kakkavaippoja vaihtaessa.
- lissu78
Meillä tytölle tuli univaikeuksia, nukkui pari päivää pätkissä.
- plkj
meillä siitä ensimmäisestä annoksesta tuli kamalat oksennusreaktiot eikä poika syönyt mitään kaikki mitä saatiin sille suuhun ni tuli tuplana takasin oli jotenki väsyny ja eikä myöskään kakannut yli viikkoon...seuraava annos ei tehny mitää eikä kolmas..on se kuitenkin hyvä ottaa.
- plkj
plkj kirjoitti:
meillä siitä ensimmäisestä annoksesta tuli kamalat oksennusreaktiot eikä poika syönyt mitään kaikki mitä saatiin sille suuhun ni tuli tuplana takasin oli jotenki väsyny ja eikä myöskään kakannut yli viikkoon...seuraava annos ei tehny mitää eikä kolmas..on se kuitenkin hyvä ottaa.
ainiin ja oireet alkoivat heti kotona ja kesti pari päivää kuumetta ei ollut jos kuume olisi noussut ni sit ois pitäny lähteä kuulemma sairaalaan otettiin se rokote nimeltä rotateq oon kuullu et siitä halvemmasta ois tullu vähemmän reaktioita mutta kaipa se on niin yksilöllistä se muuten oli kans et poika ei oikein syöny viikkoon paljoa ku yleensä ihan kauheita määriä meni maitoa/tissiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832