Miten kauan ennen leikkausta olette saaneet kutsun leikkaukseen? Kun sain lähetteen jono oli 6kk ja se alkaa oleen jo mennyt. Malttamattomana odottelen, että saisin tietää leikkaus- ja sairasloman ajankohdan, kun pitäisi talvilomaa ja muutaki elämää suunnitella. Kun pääsin jonoon, sain kirjeen, jossa sanottiin, että leikkauksesta ilmoitetaan "hyvissä ajoin".
Milloin kutsu nielurisaleikkaukseen?
tahtoo leikkaukseen
4
595
Vastaukset
- Päiväkirurgiassa ollut
Sain kotiin kutsun noin kuukautta ennen, viikkoa ennen toimenpidettä kävin esihaastattelussa, mutta hyvissä ajoin sain tiedon.
- Pohjois-Karjalassa
..Eli sain kutsun leikkaukseen 2kk ennen. Nyt vielä kaksi eri poliklinikkakäyntiä ennen leikkausta, toinen kuun alussa, ja toinen päivää ennen leikkausta eli loppukuusta.
- pjapja
Reilu 3 viikkoa ennen leikkausta tuli kutsu Pohjois-Savossa
- tahtoo leikkaukseen
Eipä se sitten auta ku oottella. Onhan se kuukausi ihan kohtuullinen aika. Ouluun olen menossa leikeltäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017068- 1592086
- 1131728
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979