Miten kauan ennen leikkausta olette saaneet kutsun leikkaukseen? Kun sain lähetteen jono oli 6kk ja se alkaa oleen jo mennyt. Malttamattomana odottelen, että saisin tietää leikkaus- ja sairasloman ajankohdan, kun pitäisi talvilomaa ja muutaki elämää suunnitella. Kun pääsin jonoon, sain kirjeen, jossa sanottiin, että leikkauksesta ilmoitetaan "hyvissä ajoin".
Milloin kutsu nielurisaleikkaukseen?
tahtoo leikkaukseen
4
578
Vastaukset
- Päiväkirurgiassa ollut
Sain kotiin kutsun noin kuukautta ennen, viikkoa ennen toimenpidettä kävin esihaastattelussa, mutta hyvissä ajoin sain tiedon.
- Pohjois-Karjalassa
..Eli sain kutsun leikkaukseen 2kk ennen. Nyt vielä kaksi eri poliklinikkakäyntiä ennen leikkausta, toinen kuun alussa, ja toinen päivää ennen leikkausta eli loppukuusta.
- pjapja
Reilu 3 viikkoa ennen leikkausta tuli kutsu Pohjois-Savossa
- tahtoo leikkaukseen
Eipä se sitten auta ku oottella. Onhan se kuukausi ihan kohtuullinen aika. Ouluun olen menossa leikeltäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822