mulla on samsungi ja sim-kortti on lukittu eikä ja puk ei käytössä auttakaa
Sim kortti lukittu ettei voi käyttää puk-koodia
11
5904
Vastaukset
- ............
osta jo nokialainen ihmeessä jätä ne japsien puhelimet.
- omppu
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
- , mutta
omppu kirjoitti:
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
iso osa nokialaisista valmistetaan euroopassa, unkarissa ja romaniassa.
- Samsung osaa
SIM-kortti lukkiutuu, mikäli PIN-koodi on syötetty 3-kertaa väärin.
Avaamiseen tarvitset operaattorilta saamasi PUK-koodin.
Asetukset/turvallisuus-valikosta voi valita, miten lukituskoodit toimivat.
Ns. kytkypuhelimet voivat olla lukittuja siten, että joudut selvittelemään asiaa operaattorisi kanssa. - kerran hukassa
Oliskos tästä apua?
1. call your carrier / go on your carriers web site - Hätätilanne!
AUTTAKAA!
Minulla on samsungin kosketusnäyttö kännykkä ja sim kortti on elisan ni syötin salasanan väärin kolme kertaa... ja mun isä ragee mulle siitä koska niin on tapahtunut monesti ,auttakaa kyl te osaatte!!
Auttakaa JOKU jos osaatte! auttakaa 13v tyttöä!!!! D: soita asiakas palveluun
- htgggyy
Hhhhhvvv
- Anonyymi
Mulla sim kortti lukkiutui en voi tekee tabletilla mitään
- Anonyymi
Tabletista nuo kortit joutaakin hiiteen sillä turhaan maksaa satoja euroja vuodessa siitä..
- Anonyymi
Telialta sen saa menemällä omille sivuille (johon tunnistaudutaan) ja siellä on sinun PUK koodisi. Muita en tiedä, mutta ainakin telia toimii loistavasti pkeudulla ja muualla maassamme kannattaa myös tehdä mobiilivarmenne jolla voi tunnistautua lähes kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722709Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,252458Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville412131Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.131996Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1081482- 1671343
- 511011
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa28964IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16778Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois99771