mulla on samsungi ja sim-kortti on lukittu eikä ja puk ei käytössä auttakaa
Sim kortti lukittu ettei voi käyttää puk-koodia
11
5855
Vastaukset
- ............
osta jo nokialainen ihmeessä jätä ne japsien puhelimet.
- omppu
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
- , mutta
omppu kirjoitti:
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
iso osa nokialaisista valmistetaan euroopassa, unkarissa ja romaniassa.
- Samsung osaa
SIM-kortti lukkiutuu, mikäli PIN-koodi on syötetty 3-kertaa väärin.
Avaamiseen tarvitset operaattorilta saamasi PUK-koodin.
Asetukset/turvallisuus-valikosta voi valita, miten lukituskoodit toimivat.
Ns. kytkypuhelimet voivat olla lukittuja siten, että joudut selvittelemään asiaa operaattorisi kanssa. - kerran hukassa
Oliskos tästä apua?
1. call your carrier / go on your carriers web site - Hätätilanne!
AUTTAKAA!
Minulla on samsungin kosketusnäyttö kännykkä ja sim kortti on elisan ni syötin salasanan väärin kolme kertaa... ja mun isä ragee mulle siitä koska niin on tapahtunut monesti ,auttakaa kyl te osaatte!!
Auttakaa JOKU jos osaatte! auttakaa 13v tyttöä!!!! D: soita asiakas palveluun
- htgggyy
Hhhhhvvv
- Anonyymi
Mulla sim kortti lukkiutui en voi tekee tabletilla mitään
- Anonyymi
Tabletista nuo kortit joutaakin hiiteen sillä turhaan maksaa satoja euroja vuodessa siitä..
- Anonyymi
Telialta sen saa menemällä omille sivuille (johon tunnistaudutaan) ja siellä on sinun PUK koodisi. Muita en tiedä, mutta ainakin telia toimii loistavasti pkeudulla ja muualla maassamme kannattaa myös tehdä mobiilivarmenne jolla voi tunnistautua lähes kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 377192
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353731Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533642Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu463514- 603181
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1293096Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342779- 372730
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/482476Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272445