mulla on samsungi ja sim-kortti on lukittu eikä ja puk ei käytössä auttakaa
Sim kortti lukittu ettei voi käyttää puk-koodia
11
5713
Vastaukset
- ............
osta jo nokialainen ihmeessä jätä ne japsien puhelimet.
- omppu
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
- , mutta
omppu kirjoitti:
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
iso osa nokialaisista valmistetaan euroopassa, unkarissa ja romaniassa.
- Samsung osaa
SIM-kortti lukkiutuu, mikäli PIN-koodi on syötetty 3-kertaa väärin.
Avaamiseen tarvitset operaattorilta saamasi PUK-koodin.
Asetukset/turvallisuus-valikosta voi valita, miten lukituskoodit toimivat.
Ns. kytkypuhelimet voivat olla lukittuja siten, että joudut selvittelemään asiaa operaattorisi kanssa. - kerran hukassa
Oliskos tästä apua?
1. call your carrier / go on your carriers web site - Hätätilanne!
AUTTAKAA!
Minulla on samsungin kosketusnäyttö kännykkä ja sim kortti on elisan ni syötin salasanan väärin kolme kertaa... ja mun isä ragee mulle siitä koska niin on tapahtunut monesti ,auttakaa kyl te osaatte!!
Auttakaa JOKU jos osaatte! auttakaa 13v tyttöä!!!! D: soita asiakas palveluun
- htgggyy
Hhhhhvvv
- Anonyymi
Mulla sim kortti lukkiutui en voi tekee tabletilla mitään
- Anonyymi
Tabletista nuo kortit joutaakin hiiteen sillä turhaan maksaa satoja euroja vuodessa siitä..
- Anonyymi
Telialta sen saa menemällä omille sivuille (johon tunnistaudutaan) ja siellä on sinun PUK koodisi. Muita en tiedä, mutta ainakin telia toimii loistavasti pkeudulla ja muualla maassamme kannattaa myös tehdä mobiilivarmenne jolla voi tunnistautua lähes kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904