mulla on samsungi ja sim-kortti on lukittu eikä ja puk ei käytössä auttakaa
Sim kortti lukittu ettei voi käyttää puk-koodia
11
5645
Vastaukset
- ............
osta jo nokialainen ihmeessä jätä ne japsien puhelimet.
- omppu
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
- , mutta
omppu kirjoitti:
etkai urvelo oikeasti luule että nokian puhelimien valmistus poikkeaa yhtään esim. samsungin operaatioista.. samaisissa halpatyömaissa nekin tuotetaan.. eli ei japanissa vaan koreassa. sitäpaitsi nykypäivän nokialaiset ovat 10 vuotta muita puhelimia jäljessä.. joten unohda sinä jo se finskien romu ja osta oikea puhelin..
iso osa nokialaisista valmistetaan euroopassa, unkarissa ja romaniassa.
- Samsung osaa
SIM-kortti lukkiutuu, mikäli PIN-koodi on syötetty 3-kertaa väärin.
Avaamiseen tarvitset operaattorilta saamasi PUK-koodin.
Asetukset/turvallisuus-valikosta voi valita, miten lukituskoodit toimivat.
Ns. kytkypuhelimet voivat olla lukittuja siten, että joudut selvittelemään asiaa operaattorisi kanssa. - kerran hukassa
Oliskos tästä apua?
1. call your carrier / go on your carriers web site - Hätätilanne!
AUTTAKAA!
Minulla on samsungin kosketusnäyttö kännykkä ja sim kortti on elisan ni syötin salasanan väärin kolme kertaa... ja mun isä ragee mulle siitä koska niin on tapahtunut monesti ,auttakaa kyl te osaatte!!
Auttakaa JOKU jos osaatte! auttakaa 13v tyttöä!!!! D: soita asiakas palveluun
- htgggyy
Hhhhhvvv
- Anonyymi
Mulla sim kortti lukkiutui en voi tekee tabletilla mitään
- Anonyymi
Tabletista nuo kortit joutaakin hiiteen sillä turhaan maksaa satoja euroja vuodessa siitä..
- Anonyymi
Telialta sen saa menemällä omille sivuille (johon tunnistaudutaan) ja siellä on sinun PUK koodisi. Muita en tiedä, mutta ainakin telia toimii loistavasti pkeudulla ja muualla maassamme kannattaa myös tehdä mobiilivarmenne jolla voi tunnistautua lähes kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036