KETÄ TÄÄ ÄMMÄ KIINNOSTAA?!! SEHÄN ON VAIN JOKU HORO, RUMA JA VIELÄ HUONO LAULAJAKIN!! Tiedoksi teille, että kaikki uudet biisit on käsitelty tietokoneella, eikä hänestä ole enää live-esityksiin. Hän on jo pilannut monet mahdollisuutensa itse, mutta keikkuu välillä pinnalla äänimixausten turvin .....
Haha
zhsdg,jkh,ah
3
158
Vastaukset
- brit music
Oho oho shokkipaljastus. Ei Britney ole Britney -levyn jälkeen vetänyt keikkaa livenä, se nyt ei liene mikään salaisuus, mutta jos biisit on hyviä niin mitä väliä sillä on että miten ne on saatu kuulostamaan siltä tai että mitä Britney tekee vapaa-ajallaan, sehän ei millään tavalla vaikuta siihen onko levy hyvä vai ei.
- "viihdyttäjänä"
Tulihan sekin selväksi. Kunnon artiseja on pilvin pimein, mutta Spears vie palstatilan pelkällä sekomiseillaan.
- sua!
kun tänne itse siitä kirjottelet! Hanki elämä jos tosiaan ei kiinnosta sen asiat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357