Urjanlinnaan

tanssimaaN

Minkä ikäistä porukkaa käy ?

13

1036

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkitystä?

Onko tansseissa vanhaa, nuorta, nättiä, rumaa miestä?

Hinkkaa ihtesi valmiiks lämpimäks nii aina saat jonkun nakin saatolle!

• oikein paljon

vastauksesta. Nakkia saa kotonakin ei tarvi sinne asti tulla heheeee...

• siellä saa
        oikein paljon kirjoitti:

Berliinin mustaa

• Pieni mies
        oikein paljon kirjoitti:

Prinssinakkia sais minulta,noin 6cm.

• zhanna1972

Kyllähän siellä kaikenikäisiä ihmisiä on, mut tietenkin keskiarvoltaan vanhempia

• taatusti vanhaa

keski-ikä 60

• tykkääntykkään

Hei vaan. Tanssiporukka tulee esiintyjän mukaan, siis reijotaipaleen tai mattijateppo ym. tyyppiset hyvät tanssit vetää keski-ikäisiä ja varttuneempia. Joku annemattila / unelmavävyt ym. sitten nuorempia. Kuitenkin aina siellä tansseissa on myös varttuneempia, kun urjan leirintaalueella on kausipaikkalaisia ja heistä suurin osa on ainakin lähellä keski-ikää..

Urjassa on aivan ihanaa se, ettei salin puolelle tule kännikaloja eikä lasien kanssa saa mennä sinne, kun alueen parhaat järkät ohjaa ystävällisesti pois ko. kulkijat sieltä. On muuten ainut paikka, jossa järkät kiertää "katsastamassa" salin useita kertoja illan aikana ..

Mieti mitä musiikkia tanssit mieluiten (irtotanssi vai lähitanssiote), koska Urjassa on aina eniten paritanssijoita ja keskellä lattiaa on tolppa ja aika vähän tilaa irtotanssijoille.

• tanssifriikki

Ai jaa onko tanssikansa tosiaan noin vanhaa :(
      Ilmankos nuorekkaampaa musiikkia soittavat bändit ei näy ohjelmistossa :p
      Suuretikäluokat ku delaa, kuolee tuoki paikka.

Joskus aikoinaan tuli käytyä tuossa paikassa tanssimassa, hieno on paikka, mökit oli kyllä silloin aika alkeellisia, no eihän niitä montaa ollutkaan, muistan sen, kuin silloin ja vieläkin kesälavakierroksellani käyn paljon Ässien tansseissa ja he olivat silloin ko. lavalla esiintymässä ja meno oli katossa silloinkin.
      Vähemmäksi käy nykyään tanssilavat täällä pohjoisessa, niinpä minäkin olen siirtynyt keski-etelä-Suomi linjalle ;)

• tangotangotango

Meinaatkos, että keski-ikää lähestyvä tanssikansa on VANHAA? Mielestäni he ovat juuri parasta tanssikansaa. Osaavia, fiksuja, huomioivat muutki tanssijat ja antavat tilaa kaikenlaisille tanssityyleille... Ja urjassa meno on katossa lähes aina.

Lisään vielä että tanssien järjestäjä on urjassa katsonut todella pitkälle eteenpäin ja pyrkii pitämään paikkansa tanssivien ihmisten "kunkkupaikkana", esim. edellä kerrottiin, että järkät kuljettavat kännääjät ja lasin kanniskeijat salista pois.
        Monissa tanssipaikoissa näin ei tehdä ja kuten esim. Kalajoen Merisärkällä on tanssit lähes kuihtuneet, koska juopotteleva kansa on kunkkuja ja he kulkevat missä haluavat lasiensa kanssa ja kännipäissään häiritsevat tanssijoita jopa keskellä lattiaa...

Kannattaa todella miettiä mihin menet tanssimaan. Urjassa on kuitenkin kaiken ikäisiä, nuoriakin paljon, vaikka keski-ikäiset ovatkin edustettuna eniten. nimimerkillä; itse lähes keski-ikää lähestyvä 31v.

• tanssifriikki
        tangotangotango kirjoitti:

Meinaatkos, että keski-ikää lähestyvä tanssikansa on VANHAA? Mielestäni he ovat juuri parasta tanssikansaa. Osaavia, fiksuja, huomioivat muutki tanssijat ja antavat tilaa kaikenlaisille tanssityyleille... Ja urjassa meno on katossa lähes aina.

Lisään vielä että tanssien järjestäjä on urjassa katsonut todella pitkälle eteenpäin ja pyrkii pitämään paikkansa tanssivien ihmisten "kunkkupaikkana", esim. edellä kerrottiin, että järkät kuljettavat kännääjät ja lasin kanniskeijat salista pois.
        Monissa tanssipaikoissa näin ei tehdä ja kuten esim. Kalajoen Merisärkällä on tanssit lähes kuihtuneet, koska juopotteleva kansa on kunkkuja ja he kulkevat missä haluavat lasiensa kanssa ja kännipäissään häiritsevat tanssijoita jopa keskellä lattiaa...

Kannattaa todella miettiä mihin menet tanssimaan. Urjassa on kuitenkin kaiken ikäisiä, nuoriakin paljon, vaikka keski-ikäiset ovatkin edustettuna eniten. nimimerkillä; itse lähes keski-ikää lähestyvä 31v.

Joopa joo, bisnes is bisnes.
        En ole itse törmännyt ilmiöön, kuin ravintoloissa.
        Pahimpana tanssipaikkoina pidän kyllä semmoisia lavoja, jossa ns. kuviotanssijat valtaavat lattian ja polkevat tällaisen normi tanssijn jalkoihisa ja niitä pitää väistellä, niin että tanssista menee sen nautittavuus hukkaan :( Tämä ilmiö "tappaa" monet
        tanssilavat, esim. Oulussa Hietasaaressa valitettiin asiasta jopa johtoportaaseen ja siitä eivät järjestäjätkään pitäneet, kun hankittiin vesilasit ja tussit heille ja talo ei tienannut heillä, kuin valituksia. Vaikeeta on etsiä kultaista keskitietä tuohon, onko sitten viinan tolskaajat vai vedenlitkijät kantamassa tätä hienoa harrastrusta ja
        bisnestä. Sitähän tämä on bisnestä järjestäjille ja meille huvia.

Pitääpäs kävästä katsomassa Urjanlinnassakin, josko sinne tulisi joku minunkin mieleinen orkesteri vierailemaan, joka tanssittaa kansaa, eikä bändin edessä seiso kauheeta parrikaadia, joka täyttää puolet tanssilattiasta. Nämä kunkkubändit kun tahtoo vähän semmoistakin ilmiötä saada aikaiseksi.

• tykkään katsoa
        tanssifriikki kirjoitti:

Joopa joo, bisnes is bisnes.
        En ole itse törmännyt ilmiöön, kuin ravintoloissa.
        Pahimpana tanssipaikkoina pidän kyllä semmoisia lavoja, jossa ns. kuviotanssijat valtaavat lattian ja polkevat tällaisen normi tanssijn jalkoihisa ja niitä pitää väistellä, niin että tanssista menee sen nautittavuus hukkaan :( Tämä ilmiö "tappaa" monet
        tanssilavat, esim. Oulussa Hietasaaressa valitettiin asiasta jopa johtoportaaseen ja siitä eivät järjestäjätkään pitäneet, kun hankittiin vesilasit ja tussit heille ja talo ei tienannut heillä, kuin valituksia. Vaikeeta on etsiä kultaista keskitietä tuohon, onko sitten viinan tolskaajat vai vedenlitkijät kantamassa tätä hienoa harrastrusta ja
        bisnestä. Sitähän tämä on bisnestä järjestäjille ja meille huvia.

Pitääpäs kävästä katsomassa Urjanlinnassakin, josko sinne tulisi joku minunkin mieleinen orkesteri vierailemaan, joka tanssittaa kansaa, eikä bändin edessä seiso kauheeta parrikaadia, joka täyttää puolet tanssilattiasta. Nämä kunkkubändit kun tahtoo vähän semmoistakin ilmiötä saada aikaiseksi.

Mikäs sinulla on tavallista kansaa ja bändiä kuuntelemaan tulleita vastaan?

• tanssifriikki
        tykkään katsoa kirjoitti:

Mikäs sinulla on tavallista kansaa ja bändiä kuuntelemaan tulleita vastaan?

Eihän mulla tavallista kansaa vastaan mitään ole, eikä kuuntelijoitakaan.
        Itsekkin olen sellainen. Tanssilava/paikka on nyt vaan tarkoitettu tanssijoille ja konserttisalit sekä soittimet kuuntelijoille. Eikös kuitenkin tuonne tanssimaan pääsääntöisesti mennä ? Vai onko tanssipaikoille muuttumassa uusi foorumi ?
        taas kalskahtaa mieleen sana "bisnes".
        Itse kerroit törmänneesi "lasin kantajiin", ymmärsin, että tanssilavoilla, joihin minä en ole törmännyt, kuin ravintoloissa.
        Lueppas täältä 24:lta muiden tanssienjärjestäjien juttuja, niin tulet ymmärtämään, että kahta huippuesiintyjää ei kannata pitää, kävin äsken vilkaseen ja kun näkee metsän puilta, huomaa, että tuossa vois ola järkeä, yksi huippuartisti, jota nyt ne kuuntelijat voisivat joka toisella setillä kuunnella ja toinen oikea tanssiorkesteri, jotta kuuntelijat menis lattialta pois ja tanssikansa saisi tilaa tanssia.
        Tuosta vois ottaa oppia monikin järjestäjä. Sepäs tästä, mukavaa syksyä sulle ja tietenki kaikille tanssijoille/kuuntelijoille...turha tässä on alkaa "kaatamaan" kenenkään niskaan mitään, ei täällä eikä lavoilla. piste

• tykkään katsoa
        tanssifriikki kirjoitti:

Eihän mulla tavallista kansaa vastaan mitään ole, eikä kuuntelijoitakaan.
        Itsekkin olen sellainen. Tanssilava/paikka on nyt vaan tarkoitettu tanssijoille ja konserttisalit sekä soittimet kuuntelijoille. Eikös kuitenkin tuonne tanssimaan pääsääntöisesti mennä ? Vai onko tanssipaikoille muuttumassa uusi foorumi ?
        taas kalskahtaa mieleen sana "bisnes".
        Itse kerroit törmänneesi "lasin kantajiin", ymmärsin, että tanssilavoilla, joihin minä en ole törmännyt, kuin ravintoloissa.
        Lueppas täältä 24:lta muiden tanssienjärjestäjien juttuja, niin tulet ymmärtämään, että kahta huippuesiintyjää ei kannata pitää, kävin äsken vilkaseen ja kun näkee metsän puilta, huomaa, että tuossa vois ola järkeä, yksi huippuartisti, jota nyt ne kuuntelijat voisivat joka toisella setillä kuunnella ja toinen oikea tanssiorkesteri, jotta kuuntelijat menis lattialta pois ja tanssikansa saisi tilaa tanssia.
        Tuosta vois ottaa oppia monikin järjestäjä. Sepäs tästä, mukavaa syksyä sulle ja tietenki kaikille tanssijoille/kuuntelijoille...turha tässä on alkaa "kaatamaan" kenenkään niskaan mitään, ei täällä eikä lavoilla. piste

Minä en ole kirjoittanut lasin kantajista. Mutta mitä ovat "kuviotanssijat" jotka "polkevat normitanssijan jalkoihinsa"? Onko oikea tapa se sinun tapasi käydä tansseissa ja muut ovat joutavaa häirikkösakkia? Sehän se periaate lavat tappaa kun siinä kielletään ison joukon lavoilla käyminen, ei saa käydä "kuviotanssijat" eikä "kunkkubändien parrikaadit".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5822
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5328
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3708
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      92
      3269
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57