...oletko huomannut Palstallamme IkiIhanaa Flirttiä?
PalstaFlirttiä ;)
35
1685
Vastaukset
Katson aina vienosti sivulle, jos sellaiseen olisi mahdollisuus törmätä.;)
Jos edes vähän vakavammasti.
Melkoisen pientä se on.
Jos keskustelijoita illan hiljaisina tunteina on vain 'pari', niin joku saattaa vetää siitä johtopäätöksiä.
Usein taitaa olla vain niin, että kukapa sitä viitsii kahdenkesken kovin syvällisiä tai kovin vakavia aiheita keskenään käsitellä.
jk. No minä ja eräs(mies) yhden kerran, mutta silloin olskin tosi kyseessä.:))- namisuku
...Kyllä Sitä Flirttiä ON joskus Aistittavissa...ilmassa...Ihan Hauskaa=D
Kylläs Täälläkin Flirtataan, tietoisesti tai sitten ei?
Siis Miehen kanssa Flirttailit?
Itse olen Kamala Flirtti ollut, Nyt ja hamaan loppun;) namisuku kirjoitti:
...Kyllä Sitä Flirttiä ON joskus Aistittavissa...ilmassa...Ihan Hauskaa=D
Kylläs Täälläkin Flirtataan, tietoisesti tai sitten ei?
Siis Miehen kanssa Flirttailit?
Itse olen Kamala Flirtti ollut, Nyt ja hamaan loppun;)Kovasti oli tiukkaa sanojen vaihtoa keskiyön tunteina.
Aivan tarkoituksella, sillä se oli vain meidän kahden välinen juttu.
Se vaan on 'reilujen' miesten kesken, että asiat puhutaan selviksi, ja sen jälkeen eletään, kuin ei mitään.emw34 kirjoitti:
Kovasti oli tiukkaa sanojen vaihtoa keskiyön tunteina.
Aivan tarkoituksella, sillä se oli vain meidän kahden välinen juttu.
Se vaan on 'reilujen' miesten kesken, että asiat puhutaan selviksi, ja sen jälkeen eletään, kuin ei mitään.kun yritin vastata tässä äsken olleeseen viestiin, niin eihän se mihinkään suostunut lähtemän.
Ei silti, että se oma viesti olisi mitään maailmaa mullistavaa sisältänyt.
Laitoin tämän viestin tähän siksi, ettei myöskään se poistunut/poistettu viesti ollut mitenkään alatyylinen tai loukkaava omien kriteerein mitattuna.- namisuku
emw34 kirjoitti:
Kovasti oli tiukkaa sanojen vaihtoa keskiyön tunteina.
Aivan tarkoituksella, sillä se oli vain meidän kahden välinen juttu.
Se vaan on 'reilujen' miesten kesken, että asiat puhutaan selviksi, ja sen jälkeen eletään, kuin ei mitään....Vain teidän kahden välinen;) Flirtti?
- semmosta
oikeessa elämässä!!;))*
- namisuku
..Tämä sitten Väärää, Elämää?
- sen koomin
firttaile kun sanon suoraan; jätä se ukko ja tuu mulle, olet niin hyvän näköinen,, että!!
- namisuku
...Flirttiä Täällä=)..heh...
- mulleppas
on niin paljon persoonaPoweria ;D
- namisuku
...tämä nyt TAAS niitä monipersoonagoldiejuttuja?
En kyllä jaksais, jos on:(
Jos Todella Tarkoitit, niin=D
- flirttaan
hemaiseva sexikäs pörröpää..heh)
- namisuku
...Jes Sentään;)
- Ei KuKaAn
AiNaKaAn SiNuN kAnSsAsI fLiRtTaIlE
- namisuku
..Ei Varmastikkaan...Huokaus..;)
Tietysti Sinun Kanssasi Vaan Kaikki...Okei..Luovutan=(
No Ei, Tsemppiä UlkoMuodollesi=D
- Otto-Vaan
En ole huomannut.Millaset jälet siitä jää?
- namisuku
...;)
- Otto-Vaan
namisuku kirjoitti:
...;)
Lintukirjasta,en tunnistanut.;)
- Otto-Vaan
Pysähtyykö jos viheltää.:)?
- Anskuliini
kuului vihellys, justiin ko käänsin selkäni ja kumarsin lattialle pudonneen nuppineulan.
Otto-Vaan... :)) - Otto-Vaan
Anskuliini kirjoitti:
kuului vihellys, justiin ko käänsin selkäni ja kumarsin lattialle pudonneen nuppineulan.
Otto-Vaan... :))Kun näky niin hyvät nuotit.;)
- namisuku
...ja Vinkkaa silmää, olkansa yli...heh...:))
- Sinimarjanen
parempi tarkistaa säännöistä... Saattaa olla
kiellettyä.:)))- namisuku
...SilmänIsku;)
- kapitaano,,
sopivasti kevytkenkäinen hempukka suloiseen flirttiin
- namisuku
...tunnistanut kevytkenkäistä hempukkaa, Suloinen Flirtti...Somaa ja Hauskaa;)
- kapitaano,,,
namisuku kirjoitti:
...tunnistanut kevytkenkäistä hempukkaa, Suloinen Flirtti...Somaa ja Hauskaa;)
raskasmonoinen tosikko?
- namisuku
kapitaano,,, kirjoitti:
raskasmonoinen tosikko?
,,,se raskasmonoinen, kun mulla on kenkinä Maiharit=D
En Edes jymmärrä sanaa tosikko;DHeh
- marsalkansauva
sulkeudun suosioosi, suo minulle seuraava tanssi
- namisuku
...Parvekkeelle, Raitista ilmaa kaipaan...
- marsalkansauva
namisuku kirjoitti:
...Parvekkeelle, Raitista ilmaa kaipaan...
hidasta lambadaa, ou jeah
- namisuku
marsalkansauva kirjoitti:
hidasta lambadaa, ou jeah
...kosteana hiestä. Vaatteemm suorastaan liimautuvat ihoihimme, niinkuin mekin Toisiimme.
Lambadan Rytmit Pauhaavat ja järjen ääni laimenee...Tuoksutan Ihosi Lämmön ja Kiihkon ja Suutelen Niskaasi, Hellin Kostein huulin....
En vaan muista enää mitä sanoin :)
- kaunokainen,,
käy mäihä täällä, toisilla ei jeeh :D
- namisuku
kaunokainen,, kirjoitti:
käy mäihä täällä, toisilla ei jeeh :D
...mitään mäihiä käy?
Täällä Jutskataan;)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497