Pystyisikö joku neuvomaan miten saan lähetettyä faksin ulkomaille eli mitä kaikkea tarvitsen normaalin 1-xxx-xxx-xxxx numeron lisäksi?
Faxin lähettäminen ulkomaille
3
18755
Vastaukset
- .....
Ensin ulkomaan suuntanumero (=ulos Suomesta, yleensä tyyppiä 99, 999 tai sinnepäin).
Sitten kyseisen maan maannumero (Suomen 358, Ruotsin 46, jne). Laitan listan Eniron sivuilta, jossa on kaikki maannumerot. http://www.eniro.fi/maanumerot/
Sitten paikallinen suuntanumero (Tukholma 8, jne). Yleensä siitä edestä jätetään nollat tms pois.
Faksin lähettäminen on samanlaista liikennettä verkossa kuin soittaminen ja numerot on puhelinnumeroiden kaltaisia- ..,,..,.,.,
..tarvii myös (tai tietokoneen modeemilla) ja puhelinlinjan. Faksinumerot eivät ole puhelinnumeron kaltaisia vaan ovat ihan puhelinnumeroita.
- a-m1
Etelä-afrikkaan menee ainakin 999 ulos Suomesta. Kiitos muuten neuvosta, olin aivan hukassa äsken :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832