Matkalle Vietnamiin?

Hydrocortison

Saavuimme viikko sitten Gambiasta, ja täytyyhän sitä heti alkaa suunnittelemaan seuraavaa kaukokohdetta. Aasia on minulta ja mieheltäni jäänyt koluamatta, Vietnam kiinnostaisi. Mitä Vietnamiin matkustava tarvitsee? Passit, keltakuume- ja hepatiittirokotukset löytyvät. Viisumi? Mites tuon rahan kanssa, montako dongia on yksi euro, mikä on hintataso (kuinka paljon tulee varata matkakassaa 2 hlölle 2 viikon reissulle?) Onko ötököitä? Pääseekö luontoon, onko lintuja? Mitä kannattaa ostaa? Olen kiitollinen kaikille vastanneille.

-Bepa

3

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hydrocortison

      Löytyykö helposti vaatteita XS-XXS-kokoiselle naiselle? Entä pieniä naisten kenkiä(kokoa 34-36)? Ajattelin kun aasialaiset naiset ovat samanlaisia mini-ihmisiä kuin minäkin, jos saisi kerrankin vaatteita joita ei tarvitse heti viedä ompelijalle lyhennettäviksi ja kavennettaviksi.

      -Bepa

    • vietcongi

      kokoja löytyy varmasti, isoja sen sijaan on vaikea löytää. Jos olet maassa alle 15 pv. niin viisumin saa kentältä. Yksi euro on noin 23500 dongia ja hintataso on edullinen tai oikeastaan erittäin edullinen. Matkakassa? No riippuu onko siinä mukana majoitus ja liikkumiset. Repputuristit liikkuvat 20 USD päiväbudjetilla, joka sisältää kaiken. Jos lasket 10 euroa per nuppi ruokaan ja virvokkeisiin niin riittää hyvin.

    • euroelmeri

      Vietnam ihan mielenkiintoinen kohde,varsinkin
      jos on kiinnostunut sotahistoriasta.Matkailu
      vielä lapsenkengissä onneksi...mutta ihmisiä
      riittää.Saigon-Hanoin ja rantakohteita.
      Ostettavaa....eipä juurikaan erityistä,sitä turistikamaa missä muuallakin,t-paitoja yms.
      vaatteissa pienet koot koko 38 jo heillä iso.
      Ruoka thaityylistä,chiliä,korianteria,sitruuna-
      ruohoa,riisiä,hedelmiä.
      Hotellit ihan hyvää tasoa.Rannoilla kaupustelijoita,
      kerjäläisiäkin.
      Hintataso halpa,jopa edullisempi kuin Thaimaassa.
      Ihmiset ystävällisiä.Mutta myös varkaita enemmän
      kuin Thaimaassa,ketjutkin voidaan kiskaista
      kaulasta.Todella kannattaa varoa.Sähkäkatkoja
      aika usein.Sellaista....niin raha sitten olipa
      sekin kokemus yksi euro on 23666,38 dongia.
      Paperirahaa vain käytössä ja kamalaa kulunutta
      möyhyä,mutta äkkiäkös siihen tottui.
      Pari vuotta sitten ei maksuksi kelvannut dollari,
      ehkä nyt jo kelpaa.
      Hauskaa matkaa.Rokotuksia ei erityisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe