Ei näytä pikkupimatsua paljon nappaavan heikin ajelut ja mitä syytä olisikaan :)
http://www.iltalehti.fi/viihde/200801297169773_vi.shtml
heiki pimu
4
1816
Vastaukset
- takapenkiltä
Yleensähän nuo formulakuskien muijat eivät ole olleet mitään ruudinkeksiöitä, joten toivottavasti tuo Heikin vosu on sitten poikkeus sääntöön.
- kommentti
ai sinako tunnet ne formulakuskien muijat? ihan alyton kommentti....
- näin se vaa o
kommentti kirjoitti:
ai sinako tunnet ne formulakuskien muijat? ihan alyton kommentti....
Nainen joka kiinnostuu mieheen joka ajaa autolla ympyrää ei voi olla kuin rahan ahne miesten nielijätär. Mietitäämpäs tilanne jossa kimi olisi koulutustaan vastaavissa töissä niin millä todennäköisyydellä hän olisi jennin kanssa ja jenni haluaisi kimin kanssa lapsia. Herra paratkoon eivän ne olisi edes koskaan tavanneet!!
Kovalaisen tyttöystävähän on koulutettu sekä fiksu ja opintoja jatkaessaan sitä voipi vaikka lukea odottaessaan poikaystävän vapautumista duunista.
Ei taida olla sinun juttu, tuo lukeminen, eh? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1316053
- 574356
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282648Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241361- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131