Jos joku tietää niin voisi kertoa vähän tietoja tästä moposta?? istuin korkeus,keskimääräinen hinta jne.
Beta rr 50cc enduro
24
7396
Vastaukset
- ,.,.,.,,,,,,,.......
No ei ole enduro mut sama malli mut sm renkailla...vikoja ei oikee löydy paitsi ketjut löystyy saakelin nopeasti...Huippu tehokkaat jarrut jämäkät jouset ei lössähdä koneesta löytyy potku vakionakin kulkee 50km/h. Alkukärässä olevan kurin poistamalla mopo kulkee n.85km/h. Vakiona on kaasarina 16mm dellortto ja suuttimena jo vakiona 80. Hyvä ajoasento, Kilpailuhenkinen muotoilu. Katseita kääntävä. Pakoputkena mun tietojen mukaan toimii metrakitin e-hyväksytty putki, (en ole varma).
Istuin korkeus aika saatanan korkea...Itse olen 185cm pitkä ja jalat ylettyy sopivasti maahan. Hinta uutena n.3000€. Kone vastaa aika saatanan nopeasti kaasuun kurittomana...Vakioilmanputsarin kanssa saattaa tukehtua koska ilmanotto aukko on penkin alla suljetussa kotelossa mihin ei pääse ilmaa oikein hirvee paljoo. Siihen suosittelen powerfiltterin tai pipercrossin kiinnittäväksi, jolloin imuäänet paranee huomattavasti ja kone vastaa kaasuu huomattavasti paremmin kuin vakio-ilmanputsarilla. Jarruista sen verran vielä että ne on TEHOKKAAT. Jarrutuntuma on hyvä. Ohjaus tottelee hyvin. Koneena toimii Minarelli M6 laatu kone. Mitäs siitä vielä kertois...Tossa oli aikapaljon tietoa. Jos kysymyksiä tulee nii kysele sähköpostilla [email protected]- sgfdg
kiitos täst oli pal apuu :)
- betarr
moi, mulla on 2006 beta rr enduro, minä maksoin siitä silloin 3000e, mutta hinnat on hieman kallistunut ja se on tällä hetkellä jotain 3400e. istuinkorkeus on täysin säädettävissä oman maun mukaan. beta on todella kestävä tehokas mopo.. kysele lisää jos kiinnostaa :D
- beta-kuski
ostin betan ja se kulkee hyvin mutt hyytyy mäkiin nii miten sais helpoiten vääntöö ja kiihtyvyytt lisää??
- sdgsgsg
beta-kuski kirjoitti:
ostin betan ja se kulkee hyvin mutt hyytyy mäkiin nii miten sais helpoiten vääntöö ja kiihtyvyytt lisää??
Vaiha välit... sillo h.nopeus tippuu mut sen voi palauttaa ku otat kurei pois... Betas on ainakin 1 miinus: AIRCOOLED!
- ksfgnjio
sdgsgsg kirjoitti:
Vaiha välit... sillo h.nopeus tippuu mut sen voi palauttaa ku otat kurei pois... Betas on ainakin 1 miinus: AIRCOOLED!
onko beta rr liian korkea n.170 senttiselle???
- dftty
ksfgnjio kirjoitti:
onko beta rr liian korkea n.170 senttiselle???
että onko beta rr 50 super motard liian korkea n.170 senttiselle
- ghfggfb
dftty kirjoitti:
että onko beta rr 50 super motard liian korkea n.170 senttiselle
Ei ole, itse olin 160 kun sain beta rr 50 ja hyvin yltty ajamaan ihan hyvin, pitää varvistaa mut ei se ole mikään ongelma. 170 cm ylttyy hyvin ajaa.
- fbsdhbadsgadvfdav
sdgsgsg kirjoitti:
Ja paskat se mikään ilmajäähdytteinen ole. MENKÄÄ OIKEILLE MOPO PALSTOILLE LUKEMAAN TÄÄLLÄ EI OLE IHMISIÄ JOTKA TIETÄÄ MOPOISTA paljoo mtn.
- kuritonparempi
beta-kuski kirjoitti:
alkukäyrän kuripois tai tee itse kuri
- Anonyymi
fbsdhbadsgadvfdav kirjoitti:
Ja paskat se mikään ilmajäähdytteinen ole. MENKÄÄ OIKEILLE MOPO PALSTOILLE LUKEMAAN TÄÄLLÄ EI OLE IHMISIÄ JOTKA TIETÄÄ MOPOISTA paljoo mtn.
Beta on nestejäähdytteinen. 2 T
- Beta 50cc Motard
Voisiko joku kertoo paljonko beta 50cc rr motardilla ajaa täydellä tankilla ja 75 suuttimella??
- Hur dur
Niin kauan kuin jaksat polkea niin kulkee niin bensaa säästyy.
- Betaaa
Onko mitään järkee ees harkita beta rr vakiona??
- torniolainen beta
itse ostin beta rr 50 super motardin -12 eilen ja tänään tuli ajeltua 60km. mopo oli aluksi aika lussu, hyvä että meni 45 km/h. Kun kaasun painoi pohjaan, kierrokset lähti laskuun ja kaasua piti lisätä pikku hiljaa ettei hyytynyt. siinä nelosella ajelin ja kulki sen 43, alamäkeen viitosta silmään 53. sitten hoksasin laittaa imun päällä ja heti alkoi vastata kaasuun. nyt jaksoi vääntää niin että kuutosta silmään ja 57 km/h soratiellä (asfaltilla menee lujempaa) ja alamäkeen 68km/h. en tiedä onko mopossa jotain vikaa, vai onko tämä jokin tyyppi vika tässä -12 mallissa kun tullut vasta kauppoihin. jarrut on hyvin tehokkaat ja ajoasento ryhdikäs ja hyvä. mopo on nätti, myös takaa, eikä niinkuin kaverin Mh, joka takaa melko ruma. ja ainoana ongelmana että rattilukko ei mene päälle, varmaan menee takuuseen
- keskibetamään
Itselläni on tismalleen sama pyörä ajettu kohta 600km. :P
Loistava mopo, mutta tuntuu hyytyvän ylämäkiin... Ja edellinen kirjoittaja (torniolainen beta) ei kannata luottaa mittariin se kusee ja huolella. Mittari heittää noin 6km/h. Eikä sen säätäminen onnistu millään? - tornion beta 1
nyt tullu ajettua sillä kurakelilla hiekkatiellä ja hoksasin et siinä on aika mahtava etulokari. heittää tankin ja sarvien välistä kuraa takin etumuksen ja kypärän päälle. ne oli aivan kurassa. samoin housujen lahkeet kokonaan, ku heitti käännöksissä moottorin vierestä paskaa.
- hupsista keikkaa
*kakkaa :)
- ? entiiä
minun betasta varastettii yöllä fätis tanko ja kiinnikkeet, sekä vipurunkojen vastakappaleet ja ruuvit niin kertokaa mistä sais nämä vastakappaleet ? kiitos etukäteen
- betamies666
Olisin ostamassa Beta RR 2011 mallia niin onko tuossa alakautta tuleva putki koska paisarin kohdalta näyttäisi olevan koneen alapuolella. Tämähän on vähän huono juttu endurossa mutta eihän tuo smoto mihinkään mettään kuulu
- jooh2
Supermoto mallissa näyttäs olevan paisari tuolla alhaalla, mutta enduro mallissa sitten normaalisti.
- Betapoika
Mistä tietää onko beta enduro vai motared jos joku tietää niin voisi ilmotella asiasta
- Johannes322
Beta on motard en tiedä mistä tietää.
- Anonyymi
Hyvä on ottaa vähän kyl hitaasti kierrokset ainakin vapaana mutta on kyllä liian pieni suutin emt mut aika etupainoinen jos haluu temppuilla ainakin tuo 2013
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351