Emmin kans kotona

Helen Zaas

Tää mun eka novelli,joten katotaan mitä täs tulee

Koulu loppu klo.2 ja lähin hakee pyörää telineiltä. Kunnes koulun suostuin likkajonka nimi on Emmi ja aika hyvä mun kaveri tuli ja kysy:"ootsä menos himaa päin?Onks teil ketää himas?"
"joo ja ei",sanoin tietenki. Emmi kysy heti perään:"Pääsenks mä teille?"Vastasin tietenki myöntevästi.

Meil himas:

Avasin oven ja annoin naisen kohteliaasti mennä ekaks sisää. Mentii meijän keittiöön ja heitin avaimet pöydälle. Aloin kiinnittää Emmin vaatetuksee huomiota,mustat lökärit ja valkonen toppi jonka alla ei ollut rintsikoit.

"Mis teijän veski on?"Emmi kysy. Osotin vessan ovee ja sit Emmi meni käymää veskis.
"Haluutsä kahvii?"huusin sille perään.
"Joo"Emmi huus takas. No,mä laitoin kahvit tippumaa ja Emmi tuli veskist. Mä menin pöydän ääreen lukemaa viikon akkarii.
"Mis teil on kaikki lasit?Mul on kauhee jano.""Tuol yläkaapis,ota ite sielt"

Mä aloin kattoo Emmin ihanaa persettä,vaikka ei sitä kunnol näkynny ku sil oli lökärit.
Nousin pöydäs ja kävelin hiljaa Emmin taakse ja puristin sitä rinnoist takaalt ja sanoin:"Sul on vitun ihanat tissit"
"Aijaa,kiitti"Emmin kuittas ja käänty ympäri ja suuteli mua.

Me alettiin riisu toisii,eka lens Emmin toppi,sen jälkee hän otti mult paidan ja kehu mun kroppaa,kävinhän mä joka päivä salil,6-pack näky selvästi. Emmi työnsi mut metrin päähän,jotta se sais housut pois. Emmi avas housujensa napit ja alta paljastu mustat stringit,lopulta Emmi otti nekin pois.Mul seiso jo isompana ku koskaan ennen.
Emmi huomasi ison patin haarojen kohal ja sano mulle:"ota sun housut pois,mä haluun nähä sun ison kullin" Tein kuten käskettiin ja paljastin kullini. Emmi oli suu auki ja tuijotti mun kullii ja sano:"Vittun sul on iso kulli!"

Käskin Emmin ottaa mult suihin ja kilttinä tyttönä se otti mult suihin. Muutaman minuutin pääst päästin pienen määrän spermaa Emmin suuhu ja se nieli kaikki.

Käskin Emmin nousta ylös,et voin alkaa imee sen läpi märkää pilluu. Aloin nuolee sitä ihanan makust pilluu siin. Emmi sai ekan orgasmin.

"Pane mua kunnol!"Emmi käski. Otin ison kyrpäni ja laitoin sen Emmin häpyhuulille työnsin sitä eka pikkasen sisään ja Emmi inahti pikkuisen. Työnsin koko isona seisovan kullini hänen sisään ja aloin pumppaamaan,ensiks hitaasti siitä niin aloin kiihdyttää tahtia. Ei kuulunu muuta kuin huohotus.
"Mä tuun,mä tuun"Emmi alko huuta.
"Samoin"kuittasin siihe.
"Aaahhh"kummatki äänähti yht aikasesti,spermat valu Emmin ihanii säärii pitkin. Muutaman minuutin huilattuu Emmi sano:"Mä haluun et sä panet perseeseen kunnol"Emmi johdatti mut kädest meijän olohuoneeseen ja meni sohvalle kontalleen ja otti spermoja sen sormiin mitä oli jääny sen säärin ja levitti ne reijän kohalle. Mä menin siihe kiinni ja asetin kullini sen aukolle ja työnsin sen sisään ja aloin pumppaa.
"Aahhh,pane mua,pane mua kunnolla,aah"
Katoin miten emmin isot tissit vaa hyppi panon tahdis.
"Joo pane,pane,anna sun ihanaa isoo kullia,aahh. Paina kunnolla,mä tuun!!!"Emmi huus.
jatkoin viel vähä aikaa pumppaamist.
"Aah,mä tuun sun ihanaan perseeseen,nyt lentää"
Tultii taas samaa aikaa.

Makasimme sohvalla pikkasen aikaa suukotellen toisiimme. Kunnes huomattiin auton tulos meijän pihaa,ja se oli mun faijan auto. Äkkii puettiin ja kaadettiin kahvit kuppeihin ja juotii ne,faija meni iha täydest ja luuli et mitää ei ollu tapahtunut.

Lopult saatoin Emmin ovelle ja se kuiskaas:"otetaan huomen uudestaa"
Nyökkäsin Emmille myöntävästi,ja laitoin oven kiinni sen perässä ja kävelin keittiöön siemailemaan kahvit loppuun hymysuin.

HALUUTTEKO ET JATKAN(jos haluutte jatko osas voi mennä ehkä jonku aikaa)

11

15015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmi

      Kiva kun välillä näis jutuis on saman nimisii tyyppejä kun mä!! :)

    • limppu

      jatka koska toi oli parhaita novellei mitä ikinä oon lukenu!!

    • Emilia

      Tuo puhekieli oli ihan piristävä juttu, mutta kyllä vois pikkusen tarkistaa tota kirjoituksen ulkoasua eli isoja kirjaimia ja välejä, että olis helpompi lukea.

      Toinen juttu joka jäi hämäämään oli toi sperman valuminen säärille. Eli reisille varmaan ennemmin ku säärille. Säärihän lähtee polven alapuolelta (ainakin mun käsittääkseni).

      Muuten tosi mukava tarina. Jatka vaan ihmeessä.

      • Helen Zaas

        Mä menin sekasin,en enää jaksannu oikein mitä kirjotin,olin nääs vähä väsynny ku väsäsin tota...


    • miettivä

      Ootko sä ikinä nainu oikeesti?

    • Keskivertopaskaa!

      Opettele kirjoittamaan! Ja tarinoimaan.

      • Helen Zaas

        HALOO!!Toi oli mun eka novelli eikä sen tarkotus ollukkaa ees mikää palkittava novelli!!
        NO MIIKÄ SIIN SIT VITTU ON NII PASKAA!?


      • vastaa tähän
        Helen Zaas kirjoitti:

        HALOO!!Toi oli mun eka novelli eikä sen tarkotus ollukkaa ees mikää palkittava novelli!!
        NO MIIKÄ SIIN SIT VITTU ON NII PASKAA!?

        Helen Zaas, ootko sä ikinä nainu oikeesti?


      • Heppu
        vastaa tähän kirjoitti:

        Helen Zaas, ootko sä ikinä nainu oikeesti?

        Oli toi sun teksti ihan hyvä, mut sun kannattais kinnittää enemmän huomiota yksityiskohtiin koska silloin lukijan on paljon helpompi kuvitella tapahtumat päässään ja voin sanoa et silloin tekstistä tulee melkoisen kiihottava (sitä on kenenkään turha väittää etteikö olisi kulli kovana/ tussu märkänä kun lukee kunnon yksityiskohtaista seksinovellia...)
        Mukavia lukuhetkiä kaikille seksinovellien lukijoille! ;)


      • Helen Zaas
        vastaa tähän kirjoitti:

        Helen Zaas, ootko sä ikinä nainu oikeesti?

        Se ei kuulu sulle siis pätkääkään!!ja haloo tätä txtii pitäis kommentoida niinku Emmi ja Heppu!!


      • Nainen
        Helen Zaas kirjoitti:

        Se ei kuulu sulle siis pätkääkään!!ja haloo tätä txtii pitäis kommentoida niinku Emmi ja Heppu!!

        Eli olet täysin kokematon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe