Soitto asiakaspalveluun!

Minä vaan c(_)

Kävipä näin, että muorin uuden kännykän asetukset
oli käytävä laittamassa kuntoon, mutta joitain
kysymyksiä tuli vastaan ja valitettavasti jouduin
turvautumaan saunalahden asiakaspalveluun, jonne
tapani mukaan soitin, jos oli ongelmia.

Mietin, että kävipä huono tuuri ajankohdan kanssa
soittaa saunalahteen (klo 11:30). Normaalisti
ajoitin soittoni aamu 09:00, jolloin vastaus
parhaimmillaan 5s ja huonoimillaankin 2,5min.

Meni 5min kun aloin jo huolestumaan, että nyt
joutuu mitä ilmeisimmin odottelemaan vastausta
harmillisen pitkään. Meni 6min eikä vieläkään
sen enempää kuin 7 tai 8minuutin jälkeen ja
mietin että nyt taitaakin tulla pitkä odottelu,
mutta noin 8,5 minuutin kohdalla suvaittiin
vastata, joka ei siis mielestäni ollut kovinkaan
paha ajankohtaan nähden.

Se mitä olen lukenut esim. elisan asiakaspalvelun
jonotusajoista, tuo oli mielestäni siihen nähden
suorastaan mitätön odotusaika, kun ottaa huomioon
soiton ajankohdan.

Sanottakoon vielä, että asetukset tulivat
kuntoon ;)

18

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään

      Olen jonottanut parhaimmillaan 22 min ja viimeisen kuukauden aikana olen kuunnellut yli kaksi tuntia kuinka " Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, vastaamme heti kun asiakaspalvelija vapautuu"
      Joka kerta vielä asiasta Saunalahden asiakaspalveluun, en suinkaan huvikseni.

      • e-mail

        Outoja fetissejä ihmisillä - soitella johonkin asiakaspalveluun. Laittakaa sähköpostia Saunalahden asiakaspalvelusivuilta ja homma hoituu eikä tarvitse kuunnella kasari-suomihittejä.


      • ongelmaan
        e-mail kirjoitti:

        Outoja fetissejä ihmisillä - soitella johonkin asiakaspalveluun. Laittakaa sähköpostia Saunalahden asiakaspalvelusivuilta ja homma hoituu eikä tarvitse kuunnella kasari-suomihittejä.

        tarvitaan ratkaisu heti, niin paras keino saada
        asiaan selvyys, on soittaa asiakaspalveluun, joten
        s-posti on hyvä ratkaisu niille, joilla ei ole
        hoppua asiansa kanssa, eli siinä kaatui sinun
        argumenttisi. Ja kun vastauksen ongelmaan saa
        alle 10min, niin sen ajan seisoo vaikka päällään.

        Kannattaa ottaa sekin huomioon, että kaikilla ei
        välttämättä ole s-posti mahdollisuuttakaan, joten
        sun kannattaa miettiä edes 2min, ennen kuin tulet
        väläyttämään typeriä mietteitäsi, dorka...


      • syynkin

        Keromuksia elävästä elämästä, eli numeronvaihdosta Saunalahden operaattorille.
        Tilaus tehtiin jo viime vuoden puolella, Jäin ihmettelemään, kun mitään ei kuulunut liittymän vaihdosta. Sim-kortti kyllä tuli ja siihen liittyvät paperit. Otin yhteyttä sähköpostilla, mutta vasta neljän päivän päästä sain vastauksen, jossa ei kylläkään selitetty syytä, miksi liittymän vaihto ei onnistu. Siispä soitin,(jonotin 15 min) jolloin syy selvisi ja pyydettiin tekemään uusi liittymän vaihto. Joten taas se tein, sain taas uuden Sim-kortin ja toiveikkaana odottelin, joskohan nyt onnistuisi. Ei kuulunut mitään, lähetin sähköpostia taas ja vastaus yhtä hitaasti. Soitinpa taas asiakaspalveluun (jonotin 22 min)ja siellä luvattiin asia hoitaa kuntoon, mutta kuinka ollakaan, seuraavana päivänä tuli tekstiviestinä ilmoitus, että vielä kerran pitää tehdä uusi liittymänvaihtopyyntö. Kun en tiennyt ketä uskoa, soitin taas asiakaspalveluun. Puhelu jonotuksineen kesti 39 min. Vihdoin ja viimein liittymä toimi tammikuun viimeisenä päivänä. Liittymän vaihto kesti yli kuukauden!
        Kiitoksia asiakaspalvelun henkilökunnalle.


      • niinpä, niinpä
        ongelmaan kirjoitti:

        tarvitaan ratkaisu heti, niin paras keino saada
        asiaan selvyys, on soittaa asiakaspalveluun, joten
        s-posti on hyvä ratkaisu niille, joilla ei ole
        hoppua asiansa kanssa, eli siinä kaatui sinun
        argumenttisi. Ja kun vastauksen ongelmaan saa
        alle 10min, niin sen ajan seisoo vaikka päällään.

        Kannattaa ottaa sekin huomioon, että kaikilla ei
        välttämättä ole s-posti mahdollisuuttakaan, joten
        sun kannattaa miettiä edes 2min, ennen kuin tulet
        väläyttämään typeriä mietteitäsi, dorka...

        Saunalahden asiakaspalveluun voi myös jättää soittopyynnön ihan vaan lähettämällä sinne tekstiviestin.. näin ei tarvitse jonottaa!


      • onggelma
        ongelmaan kirjoitti:

        tarvitaan ratkaisu heti, niin paras keino saada
        asiaan selvyys, on soittaa asiakaspalveluun, joten
        s-posti on hyvä ratkaisu niille, joilla ei ole
        hoppua asiansa kanssa, eli siinä kaatui sinun
        argumenttisi. Ja kun vastauksen ongelmaan saa
        alle 10min, niin sen ajan seisoo vaikka päällään.

        Kannattaa ottaa sekin huomioon, että kaikilla ei
        välttämättä ole s-posti mahdollisuuttakaan, joten
        sun kannattaa miettiä edes 2min, ennen kuin tulet
        väläyttämään typeriä mietteitäsi, dorka...

        saitko heti ratkaisun ongelmaasi soittamalla???

        olisitko saanut ratkaisun ihan yhtä nopeasti spostilla???

        olet vaan vähän vanhanaikainen - minkäs sille voi

        ...ja hei, kaikilla ON sähköpostimahdollisuus, nyt eletään kuitenkin vuotta 2008


      • ollaan kaikki c(_)
        onggelma kirjoitti:

        saitko heti ratkaisun ongelmaasi soittamalla???

        olisitko saanut ratkaisun ihan yhtä nopeasti spostilla???

        olet vaan vähän vanhanaikainen - minkäs sille voi

        ...ja hei, kaikilla ON sähköpostimahdollisuus, nyt eletään kuitenkin vuotta 2008

        "...ja hei, kaikilla ON sähköpostimahdollisuus,
        nyt eletään kuitenkin vuotta 2008"

        Kaikilla varmaankin on s-posti mahdollisuus, mutta
        et tainnut ottaa sitä huomioon, ettei kaikki
        välttämättä tarvitse tai edes halua sitä, kuten
        tässä minun tapauksessani...

        Itselläni toki on s-posti jopa kännykässä, mutta
        muorilla piipahtaessa tuskin olisin saanut
        s-postilla nopeammin vastausta ongelmaan
        kuin soittamalla asiakaspalveluun, joka siis
        kesti odotteluineen vajaa 10 min, vai oletko
        edelleen eri mieltä???

        Kerran toki olen käyttänyt s-postia erään asian
        ratkaisuun ja vastaus kesti tuolloin 2,5t, joten
        kokemusta on siltäkin saralta. Tuolloin ongelman
        ratkaisuun ei ollut kiirettä.

        Jos ihmisellä ei ole elämää, niin tokihan voi
        odotella vastausta vaikka maailman tappiin...


    • kohta Soneralainen

      Minä olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun useamman kerran. Aina vaan joutuu odottamaan, kun kaikki asiakaspalvelijat ovat juuri nyt varattuina. Odotusajat olleet reilusti toista tuntia.

      • hjhjhkjh

        Koitappa tosiaan soittaa soneran aspaan :)

        Sieltähän ne vastaakin heti, ehkä seuraavana päivänä...


    • operaattori vaihtoon

      No en itse voi sanoa mitään positiivista saunalahden asiakaspalvelusta. Jonottaa piti varmaan ainakin se 5 minuuttia, ja kun kyselin asetuksia Siemensin SXG75:seen, alkoi asiantunteva palvelija väittämään että siemensillä kyllä on ihan toimivat suomalaiset kotisivut ja sieltä saa kännykkään asetukset. Niinpä niin. "Kyllähän täältä löytyy langattomat puhelimet" Niin, no Gigasetit nyt ei valitettavasti ole kännyköitä. Eikä tämä palvelualtis ihminen tajunnut mitään asetuksista. Käski käydä katsomassa SaunaWikistä. Sieltä ei löydy mitään hyödyllistä (yllätys), mutta wanhojen Siemensien asetukset löytyy. Eri asia sitten että kenellä vielä niin vanhoja kapuloita on käytössä. Kokeilin pistää sähköpostia tuonne saunalahden tukeen. Saa nähdä viitsivätkö edes vastata. Jos homma etenen niin vaihtuu liittymä mitä varmimmin DNA:han.

    • Joozx

      Tuossa juuri 17 minuuttia, eli reilun euron verran odottelin vastausta.. kovasti siellä robottinen miesääni pyysi sinnittelemään linjoilla luokattoman huonon tikkaripopin soidessa taustalla.

      Paljonkohan euroja mahtaa saunalahden kassaan kilahtaa pelkästään noista jonotteluista?! Siitähän maksetaan tietysti ihan normaalipuhelun minuuttihintaa (ellet ole saunalahden asiakas).

      Soittoni OLISI koskenut tuota netti-tikku-kusetusta, mitä saunalahti tällä hetkellä harrastaa. Eli luvataan kaks viikkoa ilmaista tutustumista, ja unohdetaan mainita että tuo kahden viikon peruutusoikeus raukeaa mikäli laitteen erehtyy esim kytkemään tietokoneesee kiinni.
      Niin että siinäpähän tutustut netti-tikkuun tuijottelemalla fyysisesti tikkua kahden viikon ajan! Voi kilin piip sanon minä.

      • kjjk

        Perseestä muutenkin koko saunalahden toiminta. Mulle tyrkyttivät miltei väkisin tuon nettitikun kokeiluun ja suostuinkin kun lupasivat että tikusta ei tule mitään kuluja ja palautuskuori on mukana... just ja joo, tikku tuli kotiin ja huomasin tuon että jos ottaa liittymän käyttöön niin palautusoikeus raukeaa ja sitä palautuskuorta ei ollut mukana... noooh armotonta jonotusta asiakaspalveluun, sanoivat sitten että saa ottaa käyttöön mutta ei pidäkkään olla mitään palautuskuorta mukana.. ja että jos en ota nettitikkua omakseni siitä on myös ilmoitettava,tätäkään ei nettitikun tyrkyttäjä sanonut... asiakaspalvelija pahoitteli että on annettu väärää tietoa, mutta itse minun on maksettava postitus, ja vitut, käyköönsä hakemassa paskansa pois..... asiakaspalvelija harmitteli kun myynti on nyt ulkoistettu niin kaikki ei ole päteviä myyjiä...voi ny jumalauta,eihän asiakaan vika ole se että on huonot asiakaspalvelijat... yritin kysellä sen henkilön tietoja joka tyrkytti nettitikun kokeiluun, mutta ei kuulemma voi sellaista tietää ja vitut siihen en usko... selvä tapaus myyjä möi noita provikalla ja kusetti myynnissä ja jos en ois soittanut asiakaspalveluun ja saanut tietooni että minun on myös ilmoitettava että en ota tikkua niin olisin varmaan sitoutunut 24kk sopimukseen vaikka olisinkin palauttanut tikun 14vuorokauden kuluttua..... vituttaa tuommonen touhu..


      • Hellbound
        kjjk kirjoitti:

        Perseestä muutenkin koko saunalahden toiminta. Mulle tyrkyttivät miltei väkisin tuon nettitikun kokeiluun ja suostuinkin kun lupasivat että tikusta ei tule mitään kuluja ja palautuskuori on mukana... just ja joo, tikku tuli kotiin ja huomasin tuon että jos ottaa liittymän käyttöön niin palautusoikeus raukeaa ja sitä palautuskuorta ei ollut mukana... noooh armotonta jonotusta asiakaspalveluun, sanoivat sitten että saa ottaa käyttöön mutta ei pidäkkään olla mitään palautuskuorta mukana.. ja että jos en ota nettitikkua omakseni siitä on myös ilmoitettava,tätäkään ei nettitikun tyrkyttäjä sanonut... asiakaspalvelija pahoitteli että on annettu väärää tietoa, mutta itse minun on maksettava postitus, ja vitut, käyköönsä hakemassa paskansa pois..... asiakaspalvelija harmitteli kun myynti on nyt ulkoistettu niin kaikki ei ole päteviä myyjiä...voi ny jumalauta,eihän asiakaan vika ole se että on huonot asiakaspalvelijat... yritin kysellä sen henkilön tietoja joka tyrkytti nettitikun kokeiluun, mutta ei kuulemma voi sellaista tietää ja vitut siihen en usko... selvä tapaus myyjä möi noita provikalla ja kusetti myynnissä ja jos en ois soittanut asiakaspalveluun ja saanut tietooni että minun on myös ilmoitettava että en ota tikkua niin olisin varmaan sitoutunut 24kk sopimukseen vaikka olisinkin palauttanut tikun 14vuorokauden kuluttua..... vituttaa tuommonen touhu..

        saatana laittoivat vielä 60€ laskua perään ja vittu peruutin ennen tikun saapumista edes postiin. vittu ja asiakaspalveluun ei pääse vittu tuntien jonotuksellakaan saatanan kusipäät saivat minut kyllä vaihtamaan palveluntarjoajaa


      • ylitalonkustu
        Hellbound kirjoitti:

        saatana laittoivat vielä 60€ laskua perään ja vittu peruutin ennen tikun saapumista edes postiin. vittu ja asiakaspalveluun ei pääse vittu tuntien jonotuksellakaan saatanan kusipäät saivat minut kyllä vaihtamaan palveluntarjoajaa

        Mulla on omassa saunalahdessa mitä ne toittovat käyttään et netin kautta ja se jumissa , saivat kyllä korjattua mutta vieläkin tökkii . Asiakasplveluun jottaminen kestää päivästä toiseen vähintään tunnin ja sit siellä ollaan ihan pihalla, taitaa kesätyöläiset olla kovassa paineessa ku saunalahti yrittää pienentää kuluja . Asiakkaita pyydetään asioimaan netin kautta mut jos sielläkin on häikkää niin voihan helvatta . Meidän perheessä vaihtu 4:tä operaattori ..


      • Robbery in a daylight
        kjjk kirjoitti:

        Perseestä muutenkin koko saunalahden toiminta. Mulle tyrkyttivät miltei väkisin tuon nettitikun kokeiluun ja suostuinkin kun lupasivat että tikusta ei tule mitään kuluja ja palautuskuori on mukana... just ja joo, tikku tuli kotiin ja huomasin tuon että jos ottaa liittymän käyttöön niin palautusoikeus raukeaa ja sitä palautuskuorta ei ollut mukana... noooh armotonta jonotusta asiakaspalveluun, sanoivat sitten että saa ottaa käyttöön mutta ei pidäkkään olla mitään palautuskuorta mukana.. ja että jos en ota nettitikkua omakseni siitä on myös ilmoitettava,tätäkään ei nettitikun tyrkyttäjä sanonut... asiakaspalvelija pahoitteli että on annettu väärää tietoa, mutta itse minun on maksettava postitus, ja vitut, käyköönsä hakemassa paskansa pois..... asiakaspalvelija harmitteli kun myynti on nyt ulkoistettu niin kaikki ei ole päteviä myyjiä...voi ny jumalauta,eihän asiakaan vika ole se että on huonot asiakaspalvelijat... yritin kysellä sen henkilön tietoja joka tyrkytti nettitikun kokeiluun, mutta ei kuulemma voi sellaista tietää ja vitut siihen en usko... selvä tapaus myyjä möi noita provikalla ja kusetti myynnissä ja jos en ois soittanut asiakaspalveluun ja saanut tietooni että minun on myös ilmoitettava että en ota tikkua niin olisin varmaan sitoutunut 24kk sopimukseen vaikka olisinkin palauttanut tikun 14vuorokauden kuluttua..... vituttaa tuommonen touhu..

        Itsekin sorruin tämän helppoheikin lupaamaan 2 viikon ilmaiseen kokeiluun ja tiesin, että jos en palauta ajoissa niin sitoudun 1 vuoden sopimukseen. Niin ainakin puhelussa sanottiin.

        Tämä vaikutti aluksi lupaavalta, mutta kun sopimusehdot tulivat ja luin kaiken läpi, totesin etten edes nouda kyseistä kirjattua pakettia. Soitin vielä asiakaspalveluun, silloin kun sinne pääsi vielä läpi. Siellä varmensin etten sitoudu mihinkään enkä tilaa tuotetta jos en allekirjoita kyseistä pakettia ja posti siis lähettää sen takaisin 2 viikon päästä, jos pakettia ei noudeta.

        Nyt kuun lopusssa, mielestäni toimineeni täysin ohjeiden mukaan ja sopimusta tekemättä, sain kuin sainkin laskun jossa laskutetaan ajalta jolloin tikkua ei ole edes ollut mahdollista noutaa. Enkä missään vaiheessa ole kyseistä pakettia hakenut.

        _Hieman_ hämmentyneenä ja tyrmistyneenä asiasta, koitin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun jo useamman kerran. Tässä vaiheessa varmasti yli 4 tuntia yhteensä puhelimella yrittäneenä en ole saanut yhteyttä. Koitin soittaa illalla klo 17-18.30, puhelu katkottiin useaan otteeseen ja pisin odotus oli 39min 40 sek, kun puhelu katkaistiin. Ja tänä aamuna 8.00-9.50, ei yhteyttä. Tälläkin hetkellä jonossa toista tuntia...

        Tein ilmoituksen kuluttajanvirastolle ja pian teen tutkintapyynnön poliisille.


      • ADGÖKSDÖJGSF
        ylitalonkustu kirjoitti:

        Mulla on omassa saunalahdessa mitä ne toittovat käyttään et netin kautta ja se jumissa , saivat kyllä korjattua mutta vieläkin tökkii . Asiakasplveluun jottaminen kestää päivästä toiseen vähintään tunnin ja sit siellä ollaan ihan pihalla, taitaa kesätyöläiset olla kovassa paineessa ku saunalahti yrittää pienentää kuluja . Asiakkaita pyydetään asioimaan netin kautta mut jos sielläkin on häikkää niin voihan helvatta . Meidän perheessä vaihtu 4:tä operaattori ..

        VITUN SAUNALAHTI SAATANA!!!!!!! MITÄ VITUN JÄRKEÄ ON PITÄÄ YLLÄ JOTAI ASIAKASPALVELUA JOS SE TOIMI PASKAN VERTAA

        VITTU!


    • Saunalahdessa järkeä

      V*ttu että kyrpii saunalahden sivusto. Ikinä tarvii oma saunalahti palvelua yhtään mihinkään, eli ikinä ei todellakaan muista käyttäjätunnusta eikä salasanaa. Mutta sittenkun ilmeneekin yhden kerran tarve tiedustella saatanan isosta nettilaskusta niin mitään muuta kautta ei voi kysellä kuin oma saunalahti tunnuksia käyttäen. Tai soittaen ja tuhlaten aikaa ja rahaa. Sähköposti ei missään nimessä ole mahdollinen. Palautettakaan ei voi antaa ellei mene oma saunalahti tunnuksilla sisään. voiko paskempaa helvettiä ollakkaa

    • 19+8

      Soitin tänään perjantaina klo. 14:30 ja jouduin odottamaan n.3sek. Ei ollenkaan paha :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe