Olen lähdössä vietnamiin ja haluaisin tietää paljon maksaa vaikka yksi tuoppi ja minkä hintaiset nuo vaatteet on? Esim jotkut "merkki" t-paidat ja housut? Kiitos etukäteen :)
Vastaukset 4
- vietcongi
Varsinkin "bia hoi" eli paikallinen hanakalja, muistaakseni jotain 5000 VND/litra. Tosin sen alkoholiprosentti vaihtelee pilsnerin ja nelosen välillä.
Paikalliset oluet maksavat baareissa noin 0,50 euroa pullo. Esim. punaetikettinen Saigon on mallaspohjainen miellyttävä tuttavuus.
Housut maksavat 5 - 10 euroa.- Lähdössa lomalle
Entä onks siellä millaiset ikärajat röökiin ja alkoholiin? Kiitti jo valmiiks.
- vietcongi
Lähdössa lomalle kirjoitti:
Entä onks siellä millaiset ikärajat röökiin ja alkoholiin? Kiitti jo valmiiks.
ole mitään ikärajoja, ehkä joissain paremmissa ravintoloissa voi olla. Siellä on paljon nuoria katukaupustelijoina tupakkaa myymässä.
- halpaa
supermarketissa 0,33 olut 0,3 euroa tölkki. 5-tähden hotellin baarissa 2 e sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618