autonlasien

tummennusta

Kajaanissa? Kertokaas kuka tekee ja mistä päin löytyy sekä hintoja..kiitos!

15

4797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähin paikka

sekin voi olla jo kanttuway. Mutta sieltä etelämpäänhän niintä kyll läytyy...

• löytyy

kajaanistakin, ei tarvii mennä savoon

• kysy mainostoimistoista

Kajaanissa on tummennuksia tarjoavia yrityksiä ovat mm. keskustasta, Ketusta ja Kettukalliontieltä löytyvät mainostoimistot. Kysy niistä. Ainakin kaksi noista on ihan useammankin kertomana päteviä paikkoja.

• sotkevat liimalla

Koko lasi pilalla kun sotkivat jonkun muovipussukan tai tuorekelmun liimalla lasiin. Että sellaista pätevää palvelua !!

• minä vaan

www.Blackout-ll.net

• Koiran kaveri

Minä laitatin tummennukset farmari autoon tuossa kyseisessä liikkeessä joka sijaitsee muuten petäisenniskassa. Ei kyllä pahaa sanaa tule mieleen, palvelu pelas ja työn jäljessä ei moittimista. Hintakaan ei ollut korkea mitä netistä vertailin muihin asennnus pajoihin.

Se mitä tulee tummennuksien turhuuteen ja tarpeellisuuteen, niin tämä on toinen autoni missä on nyt tummat takalasit, halusin ne sen vuoksi koska auton takatilat ei ole niin kuumat ja koira on rauhallisempi kesällä siellä kontissa ja tavarat katseilta piilossa.

• tummentanut

kajaanilainen Mainostoimisto M Kurkinen, Kettukalliontiellä, 7 vuoden takuulla. Ja ihan olen ollut tyytyväinen.

• tummennus
      • Odottaa

Turha odottaa Juhaa Kajaaniin... tuossa on oikeastaan Kajaanin tummentajat... toinen tekee vain tummennuksia ja toinen mainostaa ja tummentaa.

• onko salattavaa

ei ymmärä tämmöistä typeryyttä

• melluh

ainakin on ollut tummennukset sen takia kun poika matkustaa takana, ei paistele aurinko simmuu, voi nukkua paremmin. tietty toinen sitten koira. sekin yleensä takana, ei paahda aurinko suoraan sisälle. nykyisessä menopelissä kyllä edes ole..

• hyvin pitkälti

olla yksi amispenikoiden trendeistä. Kiukutellaan isille niin kauan että se ostaa jonkun bemarin reuhkan ja siihen jumputtimet, alustasarjat, spoilerit, ikkunantummennukset ja ties mitä naurettavuuksia. Sitten lippispäiset pizzanaamat lähtevät renkaat sutien ajelemaan niskat kyttyrässä kaupungille vahtaamaan pikkutyttöjä.

• kuulema.....

muotia,ei sillä muuta virkaa ole, minä joskus olen ajanut sellaista autoa, minua haittasi ajaessani sitä, näkyvyys heikkenee itse ajajalta

• Kakkaa pakkasella

lasille ja hiero se nopeasti laseihin,helppo ja halpa tapa! Miinuksena se että tummennus häviää plussa kelillä,toivotaan vaan pakkasia, ja eiku kakalle!

• tosi on

todella hienoa kommenttia taas joltakin joka ajattee asiaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4416
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2511
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2324
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1815
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1672
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1552
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      81
      1536
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1346
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1243
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1145
    Aihe