Onko kellään...

Krassi

...sitä paljon puhuttua valaa morsiammelle polttareihin...? Kiitokset jo etukäteen jos vinkkiä löytyy :)

3

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre

      POLTTARI-ILLAN VALATODISTUS

      Täten minä allekirjoittanut, jonka tarkoituksena on ryhtyä elämään avioliitossa elokuun 23. päivästä 2003 lähtien, vakuutan ja todistan, että olen täysissä sielun ja ruumiin voimissa vastannut kosintaani, enkä ollut huumausaineiden vaikutuksen alaisena. Ei myöskään ollut tarpeen käyttää väkivaltaa, uhkauksia tai lupauksia minua ylipuhuttaessa suostumaan avioliittoon. Minä myöskään en toivo, enkä odota teiltä myötätuntoa herättyäni ensimmäisenä aamuna hääyöni jälkeen. En ole myöskään tietoinen siitä, millaiset seuraamukset viettämästäni hääyöstä on, enkä tule vaatimaan tänä iltana niiltä ystäviltäni, jotka eivät ole asiassa sen viisaampia kuin minäkään, minkäänlaista surkuttelua.

      Hääyöni seuraamukset eivät kiinnosta minua elämäni tässä vaiheessa, enkä tule yhdeksän kuukauden kuluttua hääpäivästäni syyttämään ystäviäni siitä, että he eivät kertoneet asiasta, eivätkä lainanneet minulle alan kirjallisuutta, eivätkä edes vaivautuneet etsimään tapahtumasta lehtileikkeitä.

      Hyväksyn myös sen, että ainoa neuvo, minkä tänä iltana saan, koskien hääyötäni, on kehoitus kantaa tyynyä mukanani hääyötä seuraavina päivinä sinne, missä vähänkin meinaan istua...

      Lisäksi vakuuutan, että en ole vaipunut uneen, horrokseen tai hurmiotilaan ja olen 23.8.2003 valmis avioliittoon ja tulevaan hääyöhöni lähinnä sen takia, että tulen itse nauttimaan siitä yhtä paljon kuin tuleva aviopuolisoni – olemme harjoitelleet tulevaa salassa muutaman kerran.

      Ja jos saavutan hääyönä tyydytyksen, jota todella odotan, tulen jatkamaan avioliittoani kuuliaisena aviovaimona. Lisäksi vakuutan, että en koskaan tule todistamaan tänä iltana kanssani olevia ystäviä vastaan oikeudessa, haasatamaan oikeuteen tai syyttämään heitä liiallisesta ilonpidosta kustannuksellani, valkoisista valheista koskien avioliittoa ja hääyötä, alkoholin vaikutuksen alaisena olemistani ja enkä koskaan tule vetoamaan oikeudessa tästä illasta myöskään tekijänoikeudellisiin oikeuksiini.


      N.N.
      Allekirjoitettu hyvissä ajoin ennen vihkimistä lukuisten todistajien läsnäollessa

      • Krassi

        ... Pirre!


      • Opettele kirjottamaa
        Krassi kirjoitti:

        ... Pirre!

        Järkyttävän huonoa suomea!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe